Μια έγχρωμη οθόνη 4,5 ιντσών με ρυθμιζόμενο dimmer φωτεινότητας προβάλλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ διαθέτει διαφορετικούς τύπους απεικόνισης για να επιλέξει ο αναβάτης αυτόν που του ταιριάζει.

Οι τετραπίστονες ακτινικές δαγκώνουν με δύναμη του δίσκους των 275 χιλιοστών σε κάθε πάτημα του φρένου. Το ανεστραμμένο πιρούνι συμβάλει τα μέγιστα στην εξαιρετική συμπεριφορά του TL στο δρόμο.

Ο πρώτος δικύλινδρος κινητήρας που τοποθετείται σε μοντέλο της Sym. Αποδίδει 41 ίππους και 4,3 kg-m ροπής και είναι βασισμένος στην φιλικότητα και την γραμμική λειτουργία.

Το σύστημα φωτισμού είναι LED και εκτός από τη μοντέρνα εικόνα συνεισφέρει στο να είναι το scooter αναγνωρίσιμο σε όλες τις συνθήκες. Πανέμορφο το πίσω φωτιστικό, οι λάμπες LED του οποίου σχηματίζουν πυρακτωμένη φλόγα.

Το TL συμπεριφέρεται άψογα σε σβέλτη και σπορ οδήγηση αφού σωστή κατανομή βάρους 50-50 και ο συνδυασμός κοντού μεταξονίου με μακρύ ψαλίδι, θέτουν τις βάσεις τόσο για σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες, όσο και για ευελιξία στις αλλαγές κατευθύνσεων.

Maxsym TL: Καταδικασμένο να πετύχει

Το πρώτο δικύλινδρο scooter της Sym έρχεται και είναι ποιοτικό, πολύ καλό στο δρόμο, δημιουργεί νέα κατηγορία και η τιμή του είναι η καλύτερη της Ευρώπης.

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

Μια κατηγορία μόνο του

Το νέο μοντέλο της Sym βρίσκεται ανάμεσα μας και έχει να μας παρουσιάσει ένα σωρό αρετές που συνοδεύουν την άφιξη του. Στην ουσία έχουμε ένα scooter τουριστικών δυνατοτήτων, εφάμιλλων με αυτές που προσφέρουν τα μονοκύλινδρα σύνολα των 400 κυβικών το οποίο όμως υπερτερεί τόσο σε επιδόσεις όσο και σε δυνατότητες. Από την άλλη πλευρά, δεν μπορεί να μπει στο ίδιο μέτρο σύγκρισης με τα mega scooter και λόγω τιμής αλλά κυρίως λόγω των 100+ κυβικών διαφοράς με τα μοντέλα αυτά. Επομένως μιλάμε για ένα scooter που έχει το δικό του ξεχωριστό κοινό. 

Η σχεδίαση έχει βασιστεί σε μια αρκετά δυναμική φόρμα με αιχμηρές γωνίες κατά μήκος της πλαστικής περιβολής του. Το TL εκπέμπει δυνατές σπορ αισθητικές νότες. Το σύστημα φωτισμού είναι LED και εκτός από τη μοντέρνα εικόνα συνεισφέρει στο να είναι το scooter αναγνωρίσιμο σε όλες τις συνθήκες.

Ποιοτικά μιλώντας

Τα πλαστικά και η συναρμολόγηση τους είναι τα καλύτερα που έχουμε δει από τη Sym έως σήμερα. Πρόκειται για ένα άλμα που φέρνει την Sym ένα βήμα πιο κοντά στις μεγάλες εταιρείες. Εκτός από value for money, αποτελεί μια ποιοτική επιλογή και το μόνο που μένει να δούμε είναι πως θα μεταφερθεί και στα επόμενα scooter της Sym.

Το χαμηλό ύψος της σέλας στα 795 χιλιοστά από το έδαφος σε συνδυασμό με τη στενό κεντρικό τμήμα του τούνελ, δίνουν εύκολη πρόσβαση στη σέλα του TL. Το αφρώδες υλικό της σε κρατάει ξεκούραστο σε μακρινές διαδρομές, ενώ αντίστοιχα άνετο και μεγάλο είναι και το τμήμα που έχει προβλεφθεί για τον συνεπιβάτη. Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα full face κράνος ή 2 jet. Για εξτρά μικροαντικείμενα άμεσης πρόσβασης υπάρχουν δύο ντουλαπάκια στο εσωτερικό της ποδιάς, το δεξί με υποδοχή USB για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. Μια έγχρωμη οθόνη 4,5 ιντσών με ρυθμιζόμενο dimmer φωτεινότητας προβάλλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ διαθέτει διαφορετικούς τύπους απεικόνισης για να επιλέξει ο αναβάτης αυτόν που του ταιριάζει.

Ένα δικύλινδρος, ο πρώτος στην ιστορία της Sym, 8βάλβιδος κινητήρας 465 κυβικών έχει αναλάβει να μεταφέρει ισχύ στον πίσω τροχό και σπορ αίσθηση στον αναβάτη.  Η απόδοση του φτάνει το διόλου ευκαταφρόνητο νούμερο των 41 ίππων στις 6.750 σ.α.λ.  με τη μέγιστη ροπή των 4,3 kg-m να αποδίδεται στις 6.250 σ.α.λ., κάτι που αυτόματα το καθιστά κατάλληλο και για κατόχους Α2 διπλώματος οδήγησης. Το Maxsym TL πρωτοπορεί και στον τομέα της μετάδοσης εκεί όπου συναντάμε αλυσίδα, έναντι του παραδοσιακού ιμάντα.



Aψογη συμπεριφορά στο δρόμο

Ο κινητήρας είναι βασισμένος στην φιλικότητα και αποδίδει την ισχύ του χωρίς ξεσπάσματα. Η λειτουργία του είναι πολύ γραμμική χωρίς ωστόσο να στερείται δύναμης. Έχεις παντού διαθέσιμη ισχύ για επιταχύνσεις ή προσπεράσεις. Χαρακτηρίζεται επίσης από απουσία κραδασμών, χάρη στον αντικραδασμικό άξονα που διαθέτει.

Η διάμετρος των τροχών 15 ιντσών, η κατανομή βάρους 50-50 μεταξύ των δύο τροχών και ο συνδυασμός κοντού μεταξονίου με μακρύ ψαλίδι, θέτουν τις βάσεις τόσο για σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες, όσο και για ευελιξία στις αλλαγές κατευθύνσεων και θυμίζουν χαρακτηριστικά sport μοτοσυκλετών.

Το TL συμπεριφέρεται άψογα σε σβέλτη και σπορ οδήγηση, και την σκυτάλη από το πολύ καλό πλαίσιο παίρνουν οι αναρτήσεις οι οποίες έχουν στιβαρή αίσθηση χωρίς να γίνονται σκληρές ή κουραστικές. Το ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών και το πίσω αμορτισέρ με μοχλικό, διαβάζουν άψογα το δρόμο και προσφέρουν πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Μάλιστα η προφόρτιση του πίσω αμορτισέρ μπορεί να ρυθμιστεί σε άπειρες θέσεις (όχι δηλαδή, σε βαθμίδες ή κλικ), ώστε να έρθει στα μέτρα του αναβάτη. Τα φρένα λειτουργούν προοδευτικά και οι τετραπίστονες δαγκάνες με τους δίσκους των 275 χιλιοστών και τα σωληνάκια υψηλής θα σου χαρίσουν δυνατές επιβραδύνσεις όποτε κριθεί απαραίτητο.

Στον ανοιχτό δρόμο πραγματοποιεί όσα υπόσχεται. Πολύ καλή ποιότητα κύλισης, άψογη προστασία από την ρυθμιζόμενη με χρήση εργαλείων ζελατίνα δύο θέσεων και ξεκούραστες μέσες ωριαίες ταχύτητες των 120-140 χλμ./ώρα.

Το Maxsym TL είναι το πρώτο δικύλινδρο scooter στην ιστορία της Sym και ταυτόχρονα εγκαινιάζει  μια νέα κατηγορία στην οποία ουσιαστικά αυτή τη στιγμή παίζει μόνο του. Τουριστικές δυνατότητες και σπορ συμπεριφορά μέσα από μια τεχνολογική μαγιά που έρχεται σε στην χαμηλότερη τιμή της Ευρώπης στα 6.995 ευρώ.  Οι διαθέσιμοι χρωματισμοί είναι τέσσερις: Mat Blue, Light Grey, Mat Black, White.