Το Leoncino 800 Trail ξεχωρίζει για το εκλεπτυσμένο off-roadστυλ που διαθέτει. Η σχεδιαστική ταυτότητα του Leoncino 800 παραμένει πιστή στο αρχικό μοντέλο των 500 κυβικών, με ήπια ρετρό στοιχεία, scrambler αισθητική και το χαρακτηριστικό λιονταράκι στο εμπρός φτερό. Ο μπροστινός 19αρης τροχός, τα πλαϊνά προστατευτικά του ρεζερβουάρ, η μονοκόμματη σέλα ύψους 85 χιλιοστών και οι ψηλότερα τοποθετημένη διπλή εξάτμιση που έχει δημιουργηθεί ειδικά για την έκδοση trail, αναδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο τον περιπετειώδη και σκληροτράχηλο χαρακτήρα του μοντέλου.
Διαφορετικό είναι και το μασκάκι που πλαισιώνει το εμπρός προβολέα, ενώ η θερμική ασπίδα στο πλάι και η βάση της πινακίδας συμπληρώνουν ιδανικά την ρετρό εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Ο φωτισμός είναι εξολοκλήρου LED, ενώ το μοντέλο εξοπλίζεται με οθόνη TFT για την απεικόνιση των οργάνων.
«Καρδιά» του νέου Leoncino 800 Trail είναι ο νέος δικύκλινδρος της Benelli, ο οποίος έχει επακριβή κυβισμό στα 754 κυβικά και συμμορφώνεται με τις Euro 5 προδιαγραφές. Αποδίδει 76,2 ίππους και 6,9 kgm ροπής, στις 8.500 και 6.500 στροφές ανά λεπτό αντίστοιχα, ενώ φέρει 4βάλβιδες κεφαλές και διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής. Η τροφοδοσία γίνεται από σώματα ψεκασμού διαμέτρου 43 χιλιοστών με διπλή πεταλούδα, ενώ το 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων συνεργάζεται με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης.
Ραχοκοκαλιά του μοντέλου αποτελεί και πάλι ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου trellis, που χρησιμοποιεί ατσάλινες πλάκες σε στοχευμένα σημεία. Η εμπρός ανάρτηση προέρχεται από την Marzocchi με το πιρούνι να έχει διάμετρο 50 χιλιοστών και να είναι πλήρως ρυθμιζόμενο (απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, προφόρτιση). Το πίσω αμορτισέρ, είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς. Στα φρένα, δύο δίσκοι 320 χιλιοστών εμπρός συνεργάζονται με 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo, ενώ πίσω συναντάμε μονό δίσκο διαμέτρου 260 χιλιοστών με δαγκάνα διπλού εμβόλου.
Το Leoncino 800 Trail θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις αντιπροσωπείες της Benelli από την άνοιξη του 2022, σε γκρι, καφέ και πράσινο χρώμα.
19αρης μπροστινός τροχός για καλύτερο έλεγχο στο χώμα Εντυπωσιάζουν το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι Marzocchi και τα φρένα Brembo Retro σχεδίαση με ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση και number plates Σε τι τιμή θεωρείς ότι πρέπει να «παίξει» για να είναι ανταγωνιστικό;