• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Kawasaki Z900 SE: Φρένα Brembo και αμορτισέρ Ohlins

Kawasaki Z900 SE: Φρένα Brembo και αμορτισέρ Ohlins

Kawasaki Z900 SE: Φρένα Brembo και αμορτισέρ Ohlins

Kawasaki Z900 SE: Φρένα Brembo και αμορτισέρ Ohlins

Kawasaki Z900 SE: Φρένα Brembo και αμορτισέρ Ohlins

Kawasaki Z900 SE: Φρένα Brembo και αμορτισέρ Ohlins

Kawasaki Z900 SE: Φρένα Brembo και αμορτισέρ Ohlins

Kawasaki Z900 SE: Φρένα Brembo και αμορτισέρ Ohlins

  • Kawasaki Z900 SE: Φρένα Brembo και αμορτισέρ Ohlins
  • Kawasaki Z900 SE: Φρένα Brembo και αμορτισέρ Ohlins
  • Kawasaki Z900 SE: Φρένα Brembo και αμορτισέρ Ohlins
  • Kawasaki Z900 SE: Φρένα Brembo και αμορτισέρ Ohlins
  • Kawasaki Z900 SE: Φρένα Brembo και αμορτισέρ Ohlins
  • Kawasaki Z900 SE: Φρένα Brembo και αμορτισέρ Ohlins
  • Kawasaki Z900 SE: Φρένα Brembo και αμορτισέρ Ohlins
  • Kawasaki Z900 SE: Φρένα Brembo και αμορτισέρ Ohlins

Kawasaki Z900 SE: Φρένα Brembo και αμορτισέρ Ohlins

Η γκάμα των streetfighter της Kawasaki μεγαλώνει με το Z900 SE, που έρχεται εξοπλισμένη με νέες αναρτήσεις, βελτιωμένα φρένα και πλούσιο πακέτο ηλεκτρονικών.

Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου

Η Kawasaki δεν σταματά να εξελίσσει και να βελτιώνει συνεχώς τα μοντέλα της και το Z900 δεν θα μπορούσε να μείνει απ`έξω, αφού απέκτησε και αυτό έκδοση SE. Πολύ σημαντική είναι η υιοθέτηση φρένων της Brembo, με τις ακτινικά τοποθετημένες monobloc δαγκάνες Μ4.32 και τους δίσκους των 300 χιλιοστών που συνεργάζονται με σωληνάκια υψηλής πίεσης. Στο κομμάτι των αναρτήσεων έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών με όμορφα χρυσά καλάμια, που ρυθμίζεται ως προς την συμπίεση, την απόσβεση επαναφορά και την προφόρτιση.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »




Ανάλογη προσοχή έχει δοθεί και στο αμορτισέρ που είναι ένα S46 της Ohlins. Μέσα στο αλουμινένιο σώμα του βρίσκεται ένα πιστόνι 46 χιλιοστών, αλλά και ξεχωριστά δοχεία λαδιού και αερίου. Επίσης, διαθέτει απομακρυσμένη ρύθμιση της προφόρτισης για μεγαλύτερη ευκολία.



Η Kawasaki έχει προχωρήσει και σε αλλαγές στα ηλεκτρονικά με το KTRC traction control να είναι στον βασικό εξοπλισμό μαζί με τον μονόδρομο συμπλέκτη και τα ρυθμιζόμενα προγράμματα λειτουργίας. Ο ήχος της εξάτμισης έχει βελτιωθεί από τους μηχανικούς, ώστε να αναδεικνύει το ουρλιαχτό του εν σειρά 4κύλινδρου κινητήρα. Παραμένει η έγχρωμη TFT οθόνη με τη δυνατότητα σύνδεσης με smartphone μέσω της εφαρμογής Rideology, η οποία δίνει πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τη μοτοσυκλέτα και τη διαδρομή, κάνοντας πιο ολοκληρωμένη την εμπειρία οδήγησης.

Πώς σας φαίνεται η απόφαση της Kawasaki να παρουσιάσει βελτιωμένη έκδοση του Ζ900; Χρειαζόταν ή θα ανεβάσει το κόστος χωρίς λόγο;

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »