Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

θα περίμενε κανείς ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός, αλλά βλέπουμε πως η Kawasaki αποφάσισε να τοποθετήσει τηλεσκοπικό 41χλστ με διαδρομή 120χλστ.
2 Φωτογραφίες »

θα περίμενε κανείς ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός, αλλά βλέπουμε πως η Kawasaki αποφάσισε να τοποθετήσει τηλεσκοπικό 41χλστ με διαδρομή 120χλστ.

Αναπόσπαστο χαρακτηριστικό μίας σπορ μοτοσυκλέτας είναι φυσικά και το χαμηλό βάρος, που συνδράμει στην ευελιξία και τον ανάλαφρο χειρισμό. Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα του Kawasaki Z500 είναι εξαιρετικά ελαφρύ και έχει πάρει στοιχεία από τον σχεδιασμό του πλαισίου του εκρηκτικού Ninja H2. Με αρκετά υψηλή ακαμψία και μοχλικό σύστημα στην σύνδεση με το ψαλίδι, χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο του. Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας με όλα της τα υγρά λοιπόν, ανέρχεται στα μόλις 168 κιλά, το χαμηλότερο νούμερο της κατηγορίας σε αυτά τα κυβικά.


Monoshock αμορτισέρ πίσω με διαδρομή 120χλστ και ρυθμιζόμενη προφόρτιση.

Monoshock αμορτισέρ πίσω με διαδρομή 120χλστ και ρυθμιζόμενη προφόρτιση.

Παρατηρώντας τις επιλογές του ανταγωνισμού θα περίμενε κανείς ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός, αλλά βλέπουμε πως η Kawasaki αποφάσισε να τοποθετήσει τηλεσκοπικό 41χλστ με διαδρομή 120χλστ και ένα monoshock αμορτισέρ πίσω με διαδρομή 120χλστ και ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Τα φρένα αποτελούνται από έναν μεγάλο ημίπλευστο δίσκο 310χλστ εμπρός με δαγκάνα 2 εμβόλων και έναν δίσκο 220χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου. Όπως ανακαλύψαμε στην δοκιμή μας το μοντέλο δεν εκλείπει σε stopping power, θα θέλαμε όμως να εξοπλίζεται με δύο δίσκους εμπρός. Τέλος οι χυτοί αλουμινένιοι τροχοί 17 ιντσών ντύνονται με τα Sportmax της Dunlop σε διαστάσεις 110/70 εμπρός και 150/60 πίσω.
 

Σελίδα 1Kawasaki Z500 SE - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
DUCATI