Η απόκριση του γκαζιού είναι άψογη από το ρελαντί και χαρακτηρίζεται από αμεσότητα που θα εμπνεύσει εμπιστοσύνη στον αναβάτη, μεταδίδονται όμως ορισμένες υψίσυχνες δονήσεις σε αυτόν, σε διάφορες ταχύτητες του κινητήρα.
Ο κινητήρας του Kawasaki Z500 είναι ο γνωστός δικύλινδρος, παράλληλος στα 451cc με την κλασική ανάφλεξη 180° στον στρόφαλο, 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και 8 βαλβίδες, που έχει αναγνωριστεί για την αξιοπιστία και την οικονομία που προσφέρει. Έχει όμως επίσης εξαιρετικές επιδόσεις για την κατηγορία, αφού αποδίδει 45 άλογα 9.000σαλ και 42,6Nm ροπής, νούμερα που έρχονται κοντά στα όρια του Α2 διπλώματος. Η απόκριση του γκαζιού είναι άψογη από το ρελαντί και χαρακτηρίζεται από αμεσότητα που θα εμπνεύσει εμπιστοσύνη στον αναβάτη, μεταδίδονται όμως ορισμένες υψίσυχνες δονήσεις σε αυτόν, σε διάφορες ταχύτητες του κινητήρα. Δεν θα τις νιώσεις ιδιαίτερα στο καθημερινό σου commute, εάν όμως ταξιδέψεις στην εθνική μπορεί να προκαλέσει ένα ελαφρύ μούδιασμα, το οποίο καταπολεμάται απλώς με μία σύντομη στάση. Στην δοκιμή μας έκαψε μόλις 4,2λ/100χλμ σε μικτές συνθήκες οδήγησης και 4,4λ/100λχμ στο ταξίδι. Εδώ λόγω της μικρότερης τελικής και των υψηλών στροφών στις ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου, λογικό είναι η κατανάλωση του ταξιδιού να είναι ελαφρώς αυξημένη σε αντίθεση με μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτες. Με το 14άρι ρεζερβουάρ λοιπόν αποκτά μία αξιοπρεπέστατη αυτονομία στα 310 με 330 χιλιόμετρα. Η τελική του ξεπερνάει τα 180χλμ/ω και στις μετρήσεις μας ολοκλήρωσε το 0-100χλμ/ω σε 5,4 δευτερόλεπτα, ένα αρκετά χαμηλό νούμερο που τοποθετεί το Kawasaki στο βάθρο της κατηγορίας. Το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης και υποβοήθησης με αποτέλεσμα να έχει μία βελούδινη αίσθηση χωρίς να κουράζει το χέρι, αποτρέποντας ταυτόχρονα το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα σχέσεων.