Στο δρόμο

Η συνεργασία των περιφερειακών και του πλαισίου σε συνδυασμό με την εξαιρετική γεωμετρία της μοτοσυκλέτας, σου επιτρέπουν να μπαίνεις με αυτοπεποίθηση σε κάθε στροφή, αυξάνοντας τους ρυθμούς και την γ
3 Φωτογραφίες »

Η συνεργασία των περιφερειακών και του πλαισίου σε συνδυασμό με την εξαιρετική γεωμετρία της μοτοσυκλέτας, σου επιτρέπουν να μπαίνεις με αυτοπεποίθηση σε κάθε στροφή, αυξάνοντας τους ρυθμούς και την γωνία πλαγιάσματός σου.

Μπορεί η κοινή γνώμη να συνδέει τις μοτοσυκλέτες της A2 κατηγορίας με νεοεισερχόμενους στον κόσμο των 2 τροχών αναβάτες, υπάρχουν όμως μοντέλα όπως το Z500 που έχουν πολύ περισσότερα να προσφέρουν. Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά και τον τομέα όπου το Z500 θα λάμψει, που δεν είναι άλλος από την σπορ οδήγηση. Παρά την φαινομενικά "λειψή" εμφάνισή του με το τηλεσκοπικό πιρούνι και τον μονό δίσκο εμπρός, μία βόλτα σε έναν στριφτερό επαρχιακό δρόμο ή σε μία βουνίσια ανάβαση αρκεί για να μεταλλαχθεί η εικόνα αυτή στο μυαλό σου. Η συνεργασία των περιφερειακών και του πλαισίου σε συνδυασμό με την εξαιρετική γεωμετρία της μοτοσυκλέτας, σου επιτρέπουν να μπαίνεις με αυτοπεποίθηση σε κάθε στροφή, αυξάνοντας τους ρυθμούς και την γωνία πλαγιάσματός σου. Οι αναρτήσεις είναι ελαφρώς μαλακές και μία πιο σκληρή ρύθμιση θα βελτίωνε την συμπεριφορά της σε συνθήκες πίεσης (κυρίως στην πίστα), αλλά αυτό δεν είναι κάτι που θα προκαλέσει ταλαντώσεις μέσα στην στροφή, ενώ κάνει και την καθημερινή οδήγηση πιο άνετη. Το αμορτισέρ βέβαια μπορεί να σκληρύνει μέσω του ρυθμιστή προφόρτισης. Η αρκετά "πολεμική" θέση οδήγησης που έρχεται πιο κοντά σε ένα ήπιο supersport από ότι στα κλασικά γυμνά, σου επιτρέπει να μπαίνεις άμεσα σε κατάσταση ετοιμότητας, ώστε να "βγάλεις" το σώμα σου, να σκύψεις και να ρίξεις περισσότερο βάρος στον εμπρός τροχό. Τα μαρσπιέ θα αργήσουν αρκετά να βρουν την άσφαλτο καθώς τοποθετούνται ψηλά, ενώ η αίσθηση των φρένων είναι αρκετά καλή ακόμα και ύστερα από απανωτά φρεναρίσματα. Στις μετρήσεις μας το Kawasaki Z500 χρειάστηκε 43,5 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100χλμ/ω, ένα καλό νούμερο, το οποίο θα ήταν πιθανότατα μικρότερο με την τοποθέτηση διπλού δισκοφρένου εμπρός, ακόμα και μικρότερης διαμέτρου.


Η αρκετά

Η αρκετά "πολεμική" θέση οδήγησης που έρχεται πιο κοντά σε ένα ήπιο supersport από ότι στα κλασικά γυμνά, σου επιτρέπει να μπαίνεις άμεσα σε κατάσταση ετοιμότητας.

Στην αστική συμβίωση το Kawasaki Z500 θα κάνει το βαρετό commute πιο ενδιαφέρον, επιτρέποντάς σου να ελίσσεσαι με χαρακτηριστική ευκολία ανάμεσα από την κίνηση. Το κόψιμο του τιμονιού είναι αρκετά ικανοποιητικό για την κατηγορία και το χαμηλό βάρος των 168 κιλών θα συνδράμει τα μέγιστα στις μανούβρες χαμηλής ταχύτητας. Αναμενόμενο είναι η ορατότητα των καθρεπτών να είναι μέτρια, αλλά με μία μικρή κίνηση του αγκώνα προς τα μέσα έχεις πλήρη ορατότητα πίσω. Όπως είπαμε, θα χρειαστείς μία-δυό στάσεις παραπάνω, το Z500 όμως είναι απόλυτα ικανό να σε ταξιδέψει ακόμα και από τον αυτοκινητόδρομο, προσφέροντας ασφάλεια και στην προσπέραση, αφού για την ρεπρίζ 60-120χλμ/ω με 4η χρειάστηκε 6,5 δευτερόλεπτα. Εάν το επιθυμείς φυσικά, είναι μία μοτοσυκλέτα έτοιμη για Track-Day. Εκεί θα ανακαλύψεις σε βάθος τις αρετές της, αλλά και την μαγεία της απλότητας. Μπορεί να λείπει το ανεστραμμένο πιρούνι και ο δίσκος να είναι μονός, όμως η σύνδεση μοτοσυκλέτας-αναβάτη και το εξαιρετικό στήσιμό της, θα εκπληρώσουν τις προσδοκίες σου. ¶λλωστε με την επιλογή αυτή έχει κρατηθεί χαμηλότερα το κόστος, κάνοντας την τιμή του πιο προσιτή.
 

Τα μαρσπιέ θα αργήσουν αρκετά να βρουν την άσφαλτο καθώς τοποθετούνται ψηλά.

Τα μαρσπιέ θα αργήσουν αρκετά να βρουν την άσφαλτο καθώς τοποθετούνται ψηλά.

Σελίδα 1Kawasaki Z500 SE - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
DUCATI