Οι γυμνές μοτοσυκλέτες δεν αναπτύσσονται με την άνεση σε πρώτο πλάνο, άλλα την δυνατότητα να σου παρέχουν "γερές" δόσεις οδηγικής απόλαυσης και να είναι ταυτόχρονα χρηστικές στην καθημερινότητα. Έτσι και το Kawasaki Z500, με μία αρκετά επιθετική θέση οδήγησης σε σχέση με άλλες επιλογές της κατηγορίας, δίνει προτεραιότητα στις σπορ καταβολές του αφήνοντας την άνεση σε δεύτερη μοίρα. Η στενή της σέλα και η σχετικά χαμηλή απόστασή της από το έδαφος στα 785χλστ, την καθιστούν προσβάσιμη για τους περισσότερους αναβάτες, ενώ το τιμόνι κόβει αρκετά ώστε να εμπνέει εμπιστοσύνη σε κλειστές μανούβρες. Η σέλα είναι ελαφρώς σκληρή και θα χρειαστείς αρκετές στάσεις για ξεκούραση εάν ταξιδεύεις. Ειδικά ο συνεπιβάτης θα τα βρει πιο "σκούρα" από τον αναβάτη, αφού η σέλα που του αναλογεί είναι μικρή και τα μαρσπιέ τοποθετούν τα πόδια του αρκετά ψηλά. Κάθεται όμως ψηλότερα από τον αναβάτη και μπορεί να βλέπει σχεδόν πάνω από το κράνος του. Το εργονομικό τρίγωνο τοποθετεί τον οδηγό σε μία αρκετά ετοιμοπόλεμη θέση, επιτρέποντάς του πολύ εύκολα να ρίξει το βάρος του στον εμπρός τροχό, αλλά λόγω των μαζεμένων διαστάσεων της μοτοσυκλέτας, αναβάτες με ύψος άνω του 1,90μ θα δυσκολευτούν ίσως να "χωρέσουν".
Στον πίνακα οργάνων του νέου Z500 SE συναντάμε μία έγχρωμη TFT οθόνη με επιλογή λευκού ή μαύρου φόντου, της οποίας η φωτεινότητα προσαρμόζεται αυτόματα με βάση το εξωτερικό περιβάλλον. Η βασική έκδοση του Z500 βέβαια, αποκτά LCD οθόνη που παρέχει τις ίδιες πληροφορίες και έχει επίσης συνδεσιμότητα με Smartphone, ώστε να απεικονίζει ειδοποιήσεις και δεδομένα οδήγησης.