• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Honda Forza 750: Συμπεριφορά μοτοσυκλέτας με κατανάλωση scooter

Η τεχνολογία και η σπορ απόδοση συνδυάζονται με πολυτέλεια και πρακτικότητα. Το Forza 750 προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης και εξοπλισμού, τα οποία συνδυάζει με ένα δυναμικό κινητήρα και το κορυφαίο σε λειτουργία κιβώτιο DCT.

HONDA: κατέκτησε την πόλη με NC750X

Εδώ και 20 χρόνια, η γκάμα των Forza scooter της Honda υπήρξε μια ισχυρή δύναμη με υψηλά επίπεδα αναγνωρισιμότητας στην Ευρώπη. Η επιτυχία οφείλεται σε έναν συναρπαστικό συνδυασμό συστατικών: τα κλασικά στοιχεία Grand Touring (GT) με δυναμική παρουσία στο δρόμο και γνήσια άνεση για δύο ήταν πάντα αναμεμειγμένα με σπορ, ευέλικτο χειρισμό και ισχυρή απόδοση κινητήρα που κάνει κάθε διαδρομή ευχάριστη. Το Forza 750 είναι γρήγορο, ευέλικτο, πολυτελές και γεμάτο τεχνολογία. Εξοπλισμένο για τις καθημερινές μετακινήσεις, εντός και εκτός πόλης, όπως και για μια εξόρμηση Σαββατοκύριακου, το Forza 750 είναι η επιτομή της ποιότητας και της πρακτικότητας. Μια λογική επιλογή αλλά πιστή στην ιστορία της οικογένειας Forza, που προσφέρει μετακίνηση με στυλ.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »




 Η εμφάνιση του μοντέλου είναι ολοκαίνουργια με εξ ολοκλήρου LED φωτισμό. Κάτω από την σέλα ο αναβάτης έχει στην διάθεση του αποθηκευτικό χώρο 22 λίτρων, που χωρά ένα κράνος full-face και φέρει θύρα παροχής ρεύματος USB. Η νέα οθόνη TFT 5 ιντσών φέρει σύστημα Honda Smartphone Voice Control, που δίνει την δυνατότητα στον αναβάτη να χειριστεί το κινητό του τηλέφωνο με φωνητικές εντολές, για μουσική, κλήσεις, e-mail και πλοήγηση, με την χρήση κατάλληλου headset. Παράλληλα, το Forza 750 φέρει σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί.



Ο κινητήρας βασίζεται έχει χωρητικότητα 745 κ.εκ. και αποδίδει 58,6 ίππους στις 6.750 στροφές και 7 kgm ροπής στις 4.750 στροφές. Μάλιστα μπορεί να περιοριστεί στους 47,6 ίππους (35 kW) για κατόχους διπλώματος A2. Στην διαχείριση χρησιμοποιείται σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού Throttle by Wire, με 3 χάρτες ισχύος και 1 πλήρως παραμετροποιήσιμη από τον αναβάτη, ενώ υπάρχει και σύστημα traction control (HSTC) σε 3 επίπεδα επεμβατικότητας και δυνατότητα απενεργοποίησης. Το κιβώτιο ταχυτήτων DCT χρησιμοποιεί νέες χαρτογραφήσεις αλλαγών, ανάλογα με το επιλεγμένο riding mode. Ο κινητήρας είναι αρκετά ολιγαρκής σε καύσιμο και αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του, αφού παρουσιάζει καταναλώσεις 300αριου με τη μέση τιμή να μην υπερβαίνει τα 4,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και την αυτονομία από το ρεζερβουάρ των 13,2 λίτρων, να ξεπερνάει τα 300 χιλιόμετρα ανάμεσα σε κάθε ανεφοδιασμό. Αύξησε την ισχύ του Forza 750 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 



Το Forza 750 χτίζεται σε ένα ατσάλινο πλαίσιο.Tο σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δύο δίσκους 310 χιλιοστών και ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων της Nissin μπροστά και ένα δίσκο 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, σε συνεργασία με δικάναλο ABS της Bosch.Παράλληλα, ένα ανεστραμμένο πιρούνι Big Piston της Showa 41 χιλιοστών χωρίς ρυθμίσεις καθοδηγεί το μπροστινό τροχό των 17 ιντσών, ενώ το monoshock αμορτισέρ με μοχλικό και δυνατότητα ρυθμίσεων, είναι υπεύθυνο για τον πίσω τροχό των 15 ιντσών.

Το Honda Forza 750 κοστίζει 12.190 ευρώ. 



 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »