Το κορυφαίο on-off της Honda συνδυάζεται με το ημιαυτόματο DCT.

Δοκιμή Honda CRF 1000L Africa Twin DCT

Οι μεγάλες Adventure και On-Off μοτοσυκλέτες δεν αισθάνονται πλέον "ριγμένες" σε σχέση με τα street μοντέλα, που παραδοσιακά αποτελούσαν μέχρι πριν λίγα χρόνια τους αποκλειστικούς φορείς των νέων τεχνολογιών.

HONDA: 5 μοτοσυκλέτες με όφελος ως και 1240ε!

Τιμή:   14.990 ABS
            15.290 ABS & special color 
            16.290 ABS/DCT 
            16.590 ABS/DCT & special color 
 
Χρώμα: Ασημί Μεταλλικό, Μαύρο Ματ, Κόκκινο -  Λευκό* , Κόκκινο - Λευκό - Μπλε* 
 * special colors 
 
+: Ομοιογένεια, ελαφριά αίσθηση, κατανάλωση, ρυθμίσεις
-: Βάρος σε επιτόπιους ελιγμούς   
 
Στις μέρες μας, οποιοδήποτε μοντέλο της κατηγορίας «σέβεται τον εαυτό του», είναι «φορτωμένο» με την τελευταία λέξη στα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, τα οποία εξελίσσονται και διαμορφώνονται βάση συγκεκριμένων απαιτήσεων. ABS, Traction Control, διαφορετικές χαρτογραφήσεις, ακόμα και settings σε αναρτήσεις, ρυθμίζονται αυτόματα σε συγκεκριμένα levels για χρήση στην άσφαλτο ή στο χώμα. Υπάρχει ωστόσο ένας τομέας που κανένας μέχρι πρότινος δεν είχε τολμήσει να αγγίξει στην κατηγορία και αυτός είναι η μετάδοση. Στην συνείδηση των περισσότερων, το χώμα, ακόμα και αν πρόκειται για μια απλή διάσχιση, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την manual αλλαγή ταχυτήτων. Η Honda είχε όμως διαφορετική άποψη σχετικά με αυτό και τόλμησε να ενσωματώσει το σύστημα DCT σε On-Off και μάλιστα επιλέγοντας ένα μοντέλο ιδιαίτερης σημασίας για την ίδια αλλά και για όλη την κατηγορία. 
 
Η έκδοση DCT της Africa Twin λοιπόν, καταγράφεται ιστορικά ως ο «πολιορκητικός κριός» που φιλοδοξεί να γκρεμίσει άλλη μία καστρόπορτα προκατάληψης στον κόσμο των δύο τροχών. Μπορεί στα Crosstourer, VFR 1200 και NC, το DCT να μας «συστήθηκε» σε ασφάλτινο περιβάλλον, εδώ μιλάμε όμως για την εφαρμογή του σε μια μοτοσικλέτα με ξεκάθαρα διττή φύση, για την οποία το χώμα δεν είναι απλά μια σπάνια «παρασπονδία» αλλά ένα πεδίο στο οποίο -λογικά- θα γράψει πολλά χιλιόμετρα.