Αρκετά άνετη η σέλα του αναβάτη, αυτή του συνεπιβάτη είναι σκληρότερη.

Αρκετά άνετη η σέλα του αναβάτη, αυτή του συνεπιβάτη είναι σκληρότερη.

΄Ανεση-εργονομία
Οι διακόπτες και τα χειριστήρια παραμένουν όμοια και στα ίδια, κορυφαία, στάνταρ ποιότητας.

Οι διακόπτες και τα χειριστήρια παραμένουν όμοια και στα ίδια, κορυφαία, στάνταρ ποιότητας.

Η συνταγή της οθόνης LCD στην σειρά CB είναι αρκετά επιτυχημένη – θα θέλαμε να είναι πιο ευανάγνωστη, όταν πέφτει ο ήλιος πάνω της, ωστόσο η πληροφόρηση είναι επαρκέστατη.

Η συνταγή της οθόνης LCD στην σειρά CB είναι αρκετά επιτυχημένη – θα θέλαμε να είναι πιο ευανάγνωστη, όταν πέφτει ο ήλιος πάνω της, ωστόσο η πληροφόρηση είναι επαρκέστατη.

΄Ανεση-εργονομία
  • Αρκετά άνετη η σέλα του αναβάτη, αυτή του συνεπιβάτη είναι σκληρότερη.
  • ΄Ανεση-εργονομία
  • Οι διακόπτες και τα χειριστήρια παραμένουν όμοια και στα ίδια, κορυφαία, στάνταρ ποιότητας.
  • Η συνταγή της οθόνης LCD στην σειρά CB είναι αρκετά επιτυχημένη – θα θέλαμε να είναι πιο ευανάγνωστη, όταν πέφτει ο ήλιος πάνω της, ωστόσο η πληροφόρηση είναι επαρκέστατη.
  • ΄Ανεση-εργονομία

΄Ανεση-εργονομία

Παρά τις ανανεώσεις που η Honda έκανε στο μοντέλο, δεν αναφέρει εργονομικές τροποποιήσεις. Η θέση οδήγησης είναι αρκούντως «όρθια», ώστε να επιτρέπει χρήση με ξεκούραστη στάση σώματος σε πολλαπλά σενάρια, όμως μια σπορ εργονομική νότα είναι εμφανής: Ο αναβάτης κλίνει ελαφρώς προς τα εμπρός, ενώ μπορεί να «σκύψει» με ευκολία χαμηλότερα, αν θέλει να οδηγήσει πιο έντονα. Το πλάτος του τιμονιού είναι απροβλημάτιστο, ενώ τα αλουμινένια, νέα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα ελαφρώς προς τα πίσω, αλλά αρκετά χαμηλά ώστε να μην δημιουργούν έντονες γωνίες στα πόδια. Η σέλα του αναβάτη έχει ικανοποιητική σκληρότητα αφρώδους και σχήμα που επιτρέπει άνετη στήριξη, του συνεπιβάτη ωστόσο είναι αρκετά σκληρότερη. Μιλώντας για τον πίσω επιβαίνοντα, η θέση που του προσφέρεται ικανοποιεί για μικρότερες διαδρομές, αλλά ίσως κουράσει σε μεγαλύτερες αποστάσεις κυρίως αν είστε ψηλότερος/η από το μέσο όρο. Τα χειριστήρια είναι τα τυπικά για μια street μοτοσυκλέτα με απουσία πολλαπλών ηλεκτρονικών (άρα και χωρίς ανάγκη για έξτρα πλήκτρα), ενώ η μανέτα του φρένου είναι ρυθμιζόμενη. Τα LCD όργανα του μοντέλου βασίζονται στην εμφανισιακή ταυτότητα που πρώτο το CB1000R παρουσίασε, με το χαρακτηριστικό σκούρο φόντο και τις φωτεινές ενδείξεις. Παρά το γεγονός ότι η Honda επιμένει στην χρήση LCD οθονών για τα μοντέλα της σειράς CB500 και όχι μόνο, η όμορφη οθόνη του CB500F κρίνεται επαρκέστατη όσον αφορά τις απεικονιζόμενες ενδείξεις, αν και χρειάζεται λίγη περισσότερη προσπάθεια να διαβαστεί, υπό έντονη πρόσπτωση ηλιακού φωτός.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

PROION
AUTOAGORA