• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μοναδική εμφάνιση και χαρακτήρας! Το Harley-Davidson Forty-Eight σε "φτιάχνει" σε καθημερινή βάση!

Μοναδική εμφάνιση και χαρακτήρας! Το Harley-Davidson Forty-Eight σε "φτιάχνει" σε καθημερινή βάση!

Το Harley-Davidson Forty-Eight είναι υποψήφιο για καλύτερη μοτοσυκλέτα 2017!

Μοναδική εμφάνιση και χαρακτήρας! Το Harley-Davidson Forty-Eight σε "φτιάχνει" σε καθημερινή βάση!

Το Harley-Davidson Forty-Eight είναι υποψήφιο για καλύτερη μοτοσυκλέτα 2017!

Μοναδική εμφάνιση και χαρακτήρας! Το Harley-Davidson Forty-Eight σε "φτιάχνει" σε καθημερινή βάση!

Τα διπλά αμορτισέρ είναι αρκετά σφχιτά σε λειτουργία και λόγω μικρών διαδρομών αλλά και έλλειψης κάποιου προοδευτικού συστήματος, τις νοιώθεις καλά τις κακοτεχνιές των δρόμων.

Απλό, περιεκτικό και διακριτικά ψηφιακό το όργανα του Forty Eight, παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Το μεγαλύτερο ποσοστό της αίσθησης του Forty Eight, πηγάζει από εδώ. Μελετημένα κραδασμογόνος, μεστός και ρόπατος στο δούλεμα του και αρκετά εύστροφος για τα δεδομένα την κατηγορίας.

Απλοί και ποιοτικότατοι διακόπτες, που συμπλέουν με την dark αισθητική της μοτοσικλέτας.

Harley-Davidson Forty-Eight

Μπορεί το XL 1200X Forty Eight να αποτελεί σύμφωνα με την Harley Davidson μια commuter πρόταση στη γκάμα της, στην δική μας πραγματικότητα όμως, οποιοδήποτε Harley σέβεται τον εαυτό του οφείλει να πληροί κάποια δεδομένα και standards, που έχουν να κάνουν με την αισθητική, την λειτουργία και την αίσθηση του. Τα καταφέρνει το Forty Eight;

 
Τιμή: 13.790 ευρώ
 
Το συγκεκριμένο μοντέλο ανήκει στην οικογένεια των Sportster, έχοντας όμως συγκεκριμένες αισθητικές -και όχι μόνο- επιλογές, οι οποίες διαμορφώνουν έναν ξεχωριστό, «bobber» χαρακτήρα.
 
Η σειρά Forty Eight παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2010 και για το 2016, φέρει κάποια νέα στοιχεία, αρχής γενομένης από την «αναθεώρηση» των αναρτήσεων. 
 
Τα πίσω αμορτισέρ ανήκουν στην emulsion tec σειρά, ενώ το πιρούνι (εξ)οπλίζεται με φυσίγγια, δηλαδή γίνεται τύπου cartridge. Μένοντας στο μπροστινό, την στιβαρότητα του εγγυώνται μια ευμεγέθης γέφυρα, καθώς και νέες τιμονόπλακες.
 
Επανασχεδιασμένη είναι επίσης η σέλα, για μεγαλύτερη άνεση, ενώ οι ζάντες είναι πλέον χυτές αλουμινίου, με εννέα διπλές ακτίνες. Την εικόνα των αλλαγών συμπληρώνουν το μαύρο προστατευτικό του ιμάντα κίνησης, τα καλύμματα χρωμίου στις εξατμίσεις, τα ρετρό γραφικά στο ρεζερβουάρ και η δυνατότητα επιλογής φινιρίσματος από το εκπληκτικό Hard Candy Custom χρωματολόγιο της H-D. 

 

HARLEY DAVIDSON - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ