• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Το Yamah MT-10 πιθανόν θα αλλάξει τελείως μορφή από το 2022 και μετά.

Το Yamah MT-10 πιθανόν θα αλλάξει τελείως μορφή από το 2022 και μετά.

H Yamaha ανανεώνει το MT-10 μετά από 7 χρόνια

Μέσα στην γενικευμένη εκστρατεία ανανέωσης των μοντέλων της σειράς ΜΤ της Yamaha –συμπεριλαμβανομένων και των Tracer-, το μόνο μοντέλο που είχε μείνει στην «απέξω» ήταν μέχρι τώρα το MT-10, το μεγαλύτερο της σειράς.

Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου

Να λοιπόν που πιθανότατα ήρθε η ώρα του, αφού κατάσκοποι του εξωτερικού αλίευσαν τις κατάλληλες πληροφορίες για να υποστηρίξουν το σενάριο. Σύμφωνα με τις πηγές, το MT-10 θα λάβει δραστικές αλλαγές

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 

Ισχυρότερος κινητήρας, μεγαλύτερη τελική ταχύτητα

Σύμφωνα με τα έγγραφα που διέρρευσαν και αποκάλυψαν τις πληροφορίες, το νέο Yamaha MT-10 θα φέρει μεν τον CP4 κινητήρα που βασίζεται σε αυτόν του R1, αλλά ελαφρώς ισχυρότερο με την ισχύ του να αγγίζει τους 163,6 ίππους (σχεδόν 5 περισσότεροι από τους 158,2 ίππους του απερχόμενου μοντέλου). Με αυτό τον τρόπο η Yamaha καταχωρεί και μια θεωρητική τελική ταχύτητα στα 250 χλμ/ώρα για το μοντέλο , από τα 245 χλμ/ώρα του προηγούμενου. Εννοείται φυσικά, ότι η νέα μοτοσυκλέτα θα πρέπει να συμμορφώνεται και με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5.
 

Αναμένονται αλλαγές στην εμφάνιση

Τα έγγραφα που αποκάλυψαν τις πληροφορίες για το νέο μοντέλο φανερώνουν αλλαγές στις διαστάσεις και ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο για το νέο MT-10. Η πιο σημαντική αλλαγή που επισημαίνεται είναι μια δραστική αύξηση του ύψους του μοντέλου κατά 65 χιλιοστά, κάτι που ίσως συνδέεται με την χρήση ζελατίνας ή μάσκας στο εμπρός μέρος. Σε κάθε περίπτωση, ήδη η οικογένεια MT έχει ενοποιηθεί σημαντικά, όσον αφορά το στυλ της (με κυρίαρχο στοιχείο το «κυκλώπειο» look μπροστά), οπότε είναι μάλλον απίθανο το νέο MT-10 να μην εναρμονιστεί με αυτό.
 

Θα υπάρχει απλή και SP έκδοση, βάρος αυξημένο κατά 2 κιλά

Τα νέα MT-10 εμφανίζονται στα έγγραφα, και στις δύο εκδόσεις που γνωρίζουμε τώρα, δηλαδή την «απλή» και την SP, με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις της Ohlins.  Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, τα δύο μοντέλα έχουν μια ελαφρά αύξηση βάρους κατά 2 κιλά έκαστο (212 το βασικό μοντέλο, 214 το SP). Περιμένουμε περισσότερα για το πότε θα γίνει η εμφάνιση τους, η οποία φυσικά θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την ευκαιρία της EICMA…  
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »