Η ΕΕ έχει τη λύση – 60 χλμ απόσταση μεταξύ των σταθμών φόρτισης

Η ΕΕ έχει τη λύση – 60 χλμ απόσταση μεταξύ των σταθμών φόρτισης

Η Ευρώπη πιέζει για την δημιουργία νέων υποδομών φόρτισης, ενώ παράλληλα στοχεύει να θέσει «στάνταρ» με σκοπό την καλύτερη κάλυψη των αναγκών της ηλεκτροκίνησης, στα οποία πρέπει να εναρμονιστούν τα κράτη-μέλη έως το 2025.

Η ΕΕ σκοπεύει να λύσει το πρόβλημα της ηλεκτρικής μετάβασης

Μπορεί οι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών να συνεχίζουν να αυξάνουν την αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων και να μειώνουν τους χρόνους φόρτισης, αλλά οι υποδομές φόρτισης δεν αυξάνονται με τους ίδιους ρυθμούς. Έτσι, η Ευρωπαϊκή Ένωση κατανοώντας το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, σκοπεύει να θέσει νέες προδιαγραφές με τις οποίες θα πρέπει να εναρμονιστούν όλα τα κράτη-μέλη μέχρι το 2025, προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους για μηδενικό αποτύπωμα έως το 2030.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι προτάσεις που τέθηκαν στο τραπέζι

Αυτοί οι στόχοι, είναι υποχρεωτικοί για όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, καθώς προήρθαν από τις προτάσεις της συνεδρίασης του Συμβουλίου της Ε.Ε. (PFUE), που έγινε στη Γαλλία τον Ιούνιο του 2022. Η νέα νομοθεσία λοιπόν, απαιτεί τη μέγιστη απόσταση των 60 χιλιομέτρων μεταξύ των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε ολόκληρο το δίκτυο, ενώ ο κάθε σταθμός θα πρέπει να έχει ελάχιστη ονομαστική ισχύ 150 kW για δυνατότητες γρήγορης φόρτισης. Οι νέες προδιαγραφές θα ισχύουν για ολόκληρο το δίκτυο της Ευρώπης και θα καθιερωθεί ένα τυποποιημένο σύστημα, με παρόμοιες χρεώσεις και ένα ενοποιημένο σύστημα πληρωμών που θα απλοποιήσει ακόμα περισσότερο τη διαδικασία.

Ο στόχος «Fit for 55» της ΕΕ για το 2030

Όλοι αυτοί οι κανονισμοί, εμπίπτουν στο πλαίσιο της πράσινης πρωτοβουλίας «Fit for 55» της ΕΕ, που θέλει τη μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα κατά 55% μέχρι το 2030. Βέβαια, η τελική έγκριση για το νομοσχέδιο δεν έχει δοθεί ακόμα από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, ωστόσο αρκετά σύντομα αναμένεται να μάθουμε περισσότερα.
 

Τι προτείνουν οι Υπουργοί Μεταφορών της Ε.Ε.
Προκειμένου να αυξηθούν οι υποδομές φόρτισης.
Κάθε σταθμός του ευρωπαϊκού δικτύου θα έχει 60 χλμ. απόσταση με τους υπόλοιπους.
Θα πρέπει να παρέχουν ελάχιστη ονομαστική ισχύ 150 kW.
Τυποποιημένο σύστημα και χρεώσεις που θα κάνουν απλούστερη τη διαδικασία.
Στην Ευρώπη προσπαθούν να βρουν λύση. Στην Ελλάδα?

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »