LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Test Μεταχειρισμένου: Yamaha Tracer 900 (2015-2019)

Διαβάστηκε από 1.801 αναγνώστες (24/10/2025)
Test Μεταχειρισμένου: Yamaha Tracer 900 (2015-2019)

Κινητήρας CP3 847cc που αποδίδει 114 ίππους: σταθερή βάση με μικρές αλλά ουσιαστικές βελτιώσεις.
ABS, Traction Control και συμπλέκτης Assist & Slipper.
Το Tracer 900 στον δρόμο ορίζει το fun to drive.
Εξαιρετική μεταπώληση και κρατάει σταθερά υψηλή τιμή.

mototriti Team

Κινητήρας CP3 847cc που αποδίδει 114 ίππους: σταθερή βάση με μικρές αλλά ουσιαστικές βελτιώσεις.

Το πρώτο Tracer 900, παραγωγής 2015 έως 2017, βασίστηκε κατευθείαν πάνω στο MT-09, με ελάχιστες αλλαγές. Η σέλα ήταν μονοκόματη και με λιγότερο αφρώδες, κάτι που κούραζε στα μεγαλύτερα ταξίδια, ενώ το τιμόνι ήταν στενό και πιο χαμηλά τοποθετημένο, προσφέροντας μια θέση οδήγησης με πιο sport προσανατολισμό. Ο τρικύλινδρος CP3 των 847 κ.εκ. παραμένει αναλλοίωτος σε όλη τη διάρκεια παραγωγής, με ονομαστική ισχύ 114 ίππων και ροπή περίπου 87 Nm. Η απόδοσή του χαρακτηρίζεται από γραμμικότητα και καλή ελαστικότητα, στοιχεία που τον καθιστούν ιδανικό τόσο για αστική χρήση όσο και για ταξίδια. Παρόλα αυτά στη πρώτη γενιά, η απόκριση του ήταν απότομη, ενώ το 2018 η Yamaha εγκατέστησε ride-by-wire με πιο ομαλή και φιλική χαρτογράφηση, εξαλείφοντας σε μεγάλο βαθμό το απότομο γκάζι του Gen1.
 

ABS, Traction Control και συμπλέκτης Assist & Slipper.

Στην πρώτη γενιά, το Tracer ήταν σπαρτιατικό, με τα απολύτως απαραίτητα: ABS, Traction Control, LCD όργανα και LED φωτισμό. Από το Από το 2017 προστέθηκε συμπλέκτης τύπου Assist & Slipper, που βελτιώνει την προοδευτικότητα στα κατεβάσματα, ενώ παράλληλα τροποποιήθηκε η χαρτογράφηση, όπως προαναφέραμε. Στην ανανεωμένη έκδοση του 2018, η μετάδοση ισχύος παραμένει ίδια, αλλά το μακρύτερο ψαλίδι συμβάλλει σε πιο σταθερή συμπεριφορά. Σχεδιαστικά, το facelift του 2018 έφερε το Tracer 900 στη δεύτερη γενιά του. Έγινε πιο αιχμηρό, εφοδιάστηκε με μεγαλύτερο και πιο εύκολα ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα, η σέλα του έγινε δύο επιπέδων και πρόσφερε μεγαλύτερη άνεση τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη. Tα όργανα παρέμειναν LCD αλλά πλέον ήταν χωρισμένα σε δύο μέρη και πρόσφεραν καλύτερη πληροφόρηση και πιο ευανάγνωστη ένδειξη.
 

Το Tracer 900 στον δρόμο ορίζει το fun to drive.

Ο δρόμος αποκαλύπτει το πραγματικό ταλέντο του Tracer, κάνοντάς το να ξεχωρίζει για την ικανότητά του να προσφέρει ευχάριστη οδήγηση σε κάθε περίσταση. Σε πιο χαλαρούς ρυθμούς, το μηχανάκι αποπνέει μια αίσθηση άνεσης και ηρεμίας, ενώ όταν πιέσεις το γκάζι, ο χαρακτήρας του κινητήρα αποκαλύπτεται με ένταση, αλλά παραμένει υπό έλεγχο χάρη στη συνεργασία πλαισίου και αναρτήσεων. Αυτό το συνδυασμένο αποτέλεσμα προσφέρει οδηγικές συγκινήσεις που δύσκολα βρίσκονται σε άλλα μοντέλα της κατηγορίας. Το σύστημα Traction Control, εξαιρετικά αποτελεσματικό, προστατεύει το μοτέρ χωρίς να το περιορίζει, διατηρώντας τη ροή και την απόκριση του κινητήρα - κάτι που είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Αν το απενεργοποιήσεις, όμως, ετοιμάσου για εντυπωσιακές επιταχύνσεις, σούζες και drift σε κάθε στροφή, είτε στην πόλη, είτε σε επαρχιακούς δρόμους. Η κατανάλωση κυμαίνεται γύρω από τα 6,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, σύμφωνα και με τις μετρήσεις μας, με τη δυνατότητα να μειωθεί αν ο αναβάτης είναι προσεκτικός με το γκάζι.

 

Εξαιρετική μεταπώληση και κρατάει σταθερά υψηλή τιμή.

Το Tracer 900 παραμένει εξαιρετικά δημοφιλής στην αγορά μεταχειρισμένων, με τις τιμές να διατηρούνται σε υψηλότερα επίπεδα από άλλα μοντέλα παρόμοιας ηλικίας.

·         Μοντέλα 2015–2016: από περίπου 7.500 € έως 9.000 €, ανάλογα με τα χιλιόμετρα και τον εξοπλισμό.

·         Μοντέλα 2018–2019: από 9.000 € έως 10.500 €, με τις εκδόσεις GT να κυμαίνονται στο ανώτερο άκρο της κλίμακας.

Ο μέσος όρος για τα έτη 2015–2019 βρίσκεται γύρω στα 9.000 €. Το μεταχειρισμένο Tracer 900 μπορεί να βρεθεί σχεδόν στη μισή τιμή ενός καινούριου Tracer 9, αποτελώντας ίσως την πιο value for money είσοδο στον κόσμο του sport touring. Το μόνο σίγουρο είναι πως όποιο Tracer κι αν διαλέξεις, θα κρατάς το κλειδί για ένα έπος που συνεχίζει να γράφεται κάθε φορά που ανοίγεις το γκάζι, συνεπώς επενδύεις σε διασκέδαση χωρίς χασούρα, είτε επιλέξεις παλαιότερης γενιάς είτε νεότερης.

BEST BUY