H Dorna προτείνει μείωση ισχύος στις μοτοσυκλέτες του MotoGP
H Dorna προτείνει μείωση ισχύος στις μοτοσυκλέτες του MotoGP
  • H Dorna προτείνει μείωση ισχύος στις μοτοσυκλέτες του MotoGP
  • H Dorna προτείνει μείωση ισχύος στις μοτοσυκλέτες του MotoGP

H Dorna προτείνει μείωση ισχύος στις μοτοσυκλέτες του MotoGP

Μείωση χωρητικότητας των κινητήρων στα 850cc
Στόχος η ασφάλεια των αναβατών
Η ΚΤΜ δηλώνει υπέρ της νέας πρότασης
Οι αλλαγές θα εφαρμοστούν στην αγωνιστική σεζόν του 2027

Μείωση χωρητικότητας των κινητήρων στα 850cc

Γνωρίζουμε πως κανείς δεν ενθουσιάζεται στο άκουσμα μείωσης της ιπποδύναμης και των κυβικών των ¨θηρίων" του MotoGP, αλλά αναβάτες σαν τον Marc Marquez είναι ζωντανά παραδείγματα του κινδύνου στον οποίο υποβάλλουν τους εαυτούς τους σε κάθε αγώνα οι αναβάτες. Για αυτό τον λόγο λοιπόν, είναι απολύτως λογική η έγνοια του Carmelo Ezpeleta για ένα ασφαλέστερο πρωτάθλημα.
 

Στόχος η ασφάλεια των αναβατών

Σύμφωνα με το Motorcycle Sports, ο Ezpeleta, Διευθύνων Σύμβουλος της Dorna, αναφέρει πως στην παρούσα μορφή τους, οι μοτοσυκλέτες του MotoGP είναι πολύ επικίνδυνες. Γιατί λοιπόν έχει προταθεί η μείωση αυτή; Πρόβλημα δεν αποτελεί τόσο η τελική ταχύτητα, όσο η επιτάχυνση, οι στροφές και το βάρος των μοτοσυκλετών. Ο Ezpeleta λέει πως η πρόταση αυτή θα εγκριθεί ομόφωνα από τους κατασκευαστές καθώς βγάζει απόλυτο νόημα. Από την σεζόν του 2012 είχαν ανέβει οι μοτοσυκλέτες του MotoGP στα 1000cc, ενώ η τελευταία φορά που είχε μειωθεί με παρόμοιο τρόπο η ισχύς τους ήταν το 2007 (στα 800cc τότε), ως αποτέλεσμα όχι μόνο της βελτίωσης της ασφάλειας αλλά και της ανάγκης μείωσης του κόστους λόγω της οικονομικής κρίσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η ΚΤΜ δηλώνει υπέρ της νέας πρότασης

Οι αλλαγές αυτές θα γίνουν με σκοπό να επικρατήσει μία ισορροπία στις επερχόμενες σεζόν και, όπως αναφέρει ο Διευθυντής Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της ΚΤΜ, Pit Beirer, ήδη από τις αρχές του Νοεμβρίου υπάρχει μια σταθερή πλειοψηφία που υποστηρίζει την μείωση στα 850cc. Η  KTM δηλώνει υπέρ αυτής της μείωσης με τον Beirer να αναφέρει: «Συμφωνούμε με την μείωση των κυβικών στα 850cc. Αν αφαιρέσεις 150cc, αφαιρείς ροπή και δύναμη από την κατηγορία. Μπορούμε να δουλέψουμε με πολύ ενδιαφέροντες κανονισμούς στα 850cc στο MotoGP. Υπάρχει αυτή τη στιγμή μια ισχυρή πλειοψηφία που στηρίζει αυτή την απόφαση».
 

Οι αλλαγές θα εφαρμοστούν από την αγωνιστική σεζόν του 2027

Ανυπομονούμε να δούμε πώς θα επηρεάσουν οι μειώσεις της ισχύος την αγωνιστική σεζόν του MotoGP το 2027 (αυτή είναι η χρονιά που θα τεθούν σε ισχύ οι νέοι κανονισμοί) και ελπίζουμε σε ένα πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον γεμάτο ανατροπές.