• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Λεπτομέρεια του σχεδίου στην περιοχή του τιμονιού και των καβαλέτων του.

Έρχεται το «τιμόνι μοτοσυκλέτας που δεν σκοτώνει»

Βήματα παθητικής ασφάλειας και στη μοτοσυκλέτα. Τον κίνδυνο τραυματισμών από το τιμόνι, σε περίπτωση ατυχήματος, θέλει να αντιμετωπίσει μια εταιρεία με την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πατέντα της.

Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου

Όλοι όσοι οδηγούν μοτοσυκλέτα γνωρίζουν (ελπίζουμε όχι από πρώτο χέρι) την δυσάρεστη εμπειρία μιας μετωπικής σύγκρουσης, στην οποία ο αναβάτης φεύγει προς τα εμπρός. Τα τιμόνια των μοτοσυκλετών μπορούν να προκαλέσουν τραυματισμούς, ακόμα και σοβαρούς, σε τέτοια περίπτωση και η Autoliv εμφάνισε σχέδια για μια τεχνολογία που θα τους μειώνει ή θα τους εξαλείφει.


Λεπτομέρεια του σχεδίου στην περιοχή του τιμονιού και των καβαλέτων του.

Λεπτομέρεια του σχεδίου στην περιοχή του τιμονιού και των καβαλέτων του.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 
Πιο συγκεκριμένα, η σουηδική εταιρεία αναπτύσσει ειδικά τιμόνια, που μπορούν να αποσπαστούν από την μοτοσυκλέτα όταν μια ηλεκτρονική μονάδα εντοπίσει σύγκρουση. Με τον τρόπο αυτό, το τιμόνι υποχωρεί ή δεν προβάλλει αντίσταση στον αναβάτη, σε μια προσπάθεια να μειωθούν οι πιθανότητες τραυματισμού.
 
Η ερώτηση-κλειδί είναι φυσικά η εξής: Με ποιο τρόπο θα γίνεται η αποδέσμευση; Η Autoliv κάνει λόγο για «πυροτεχνικές συσκευές» που θα καταστρέφουν τις βίδες του τιμονιού. Μια άλλη μέθοδος που ανακοινώνεται επίσης από την εταιρεία, αναφέρει και πάλι την χρήση πυροτεχνικής τεχνολογίας αλλά με διαφορετικό τρόπο: Κόβοντας ένα τμήμα του τιμονιού και οδηγώντας στην σημαντική αποδυνάμωση του.
 
Φυσικά, μια εταιρεία που κατασκευάζει αερόσακους θα πρέπει να έχει εμπειρία σε πυροτεχνικά, αφού το ίδιο το φούσκωμα του αερόσακου βασίζεται σε ένα είδος πυροτεχνικής αντίδρασης –πιο συγκεκριμένα, την ταχεία παραγωγή αερίου από χημικές ουσίες. Ακόμα, οι γνωστοί προενταντήρες ζωνών, λειτουργούν επίσης βασισμένοι σε πυροτεχνικές διαδικασίες. Σε κάθε περίπτωση, δηλαδή, η απαραίτητη τεχνική βάση υπάρχει.
 
Φυσικά, σε μια τέτοια πρωτοποριακή ιδέα, δεν αρκεί μόνο ένα σχέδιο και μια ανακοίνωση για να μπει στην παραγωγή: Θα πρέπει να διεξαχθούν δοκιμές, αλλά και οι εταιρείες μοτοσυκλετών να αξιολογήσουν την ιδέα. Σε εσάς, πως φαίνεται; Πιστεύετε ότι μια τέτοια τεχνολογία θα καθιστούσε πράγματι, τις μοτοσυκλέτες ασφαλέστερες;
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »