LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

EICMA 2025: Triumph Scrambler 400XC

Διαβάστηκε από 1.220 αναγνώστες (04/11/2025)
EICMA 2025: Triumph Scrambler 400XC
5 Φωτογραφίες »

Κλασική σχεδίαση με έμπνευση από τα 60s.
Νέος κινητήρας TR-Series με 40 ίππους και σύγχρονη τεχνολογία.
Αναρτήσεις Showa, 19άρης τροχός και tubeless ελαστικά.
Premium εξοπλισμός και ρεζερβουάρ 13 λίτρων.

mototriti Team

Κλασική σχεδίαση με έμπνευση από τα 60s

Στην EICMA 2025, η Triumph παρουσίασε τη νέα Scrambler 400 XC, μια μοτοσυκλέτα που μεταφέρει το πνεύμα των Scrambler 900 και 1200 σε πιο προσιτό και ευέλικτο μέγεθος. Η σχεδίασή της θυμίζει τις εμβληματικές scrambler των Ά60s, με στρογγυλό προβολέα, μεταλλικό ρεζερβουάρ που φέρει το ανάγλυφο λογότυπο Triumph, ψηλό τιμόνι, φυσούνες στο πιρούνι και ακτινωτούς τροχούς.
Η ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση, το ανασηκωμένο εμπρός φτερό και οι προσεγμένες λεπτομέρειες μαρτυρούν premium κατασκευή. Η εργονομία της ενθαρρύνει ακόμα και την όρθια οδήγηση, δίνοντάς της πραγματικό χαρακτήρα off-road adventure, χωρίς να χάνει τον ρετρό της χαρακτήρα.
 

Νέος κινητήρας TR-Series με 40 ίππους και σύγχρονη τεχνολογία

Κάτω από το ρεζερβουάρ της Scrambler 400 XC κρύβεται ο ολοκαίνουργιος μονοκύλινδρος κινητήρας TR-Series των 398 κ.εκ., με τετραβάλβιδη κεφαλή και διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής. Αποδίδει 40 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 37,5 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., προσφέροντας γραμμική και γεμάτη λειτουργία μέσω ride-by-wire ψεκασμού.
Το εξατάχυτο κιβώτιο συνεργάζεται με μονόδρομο συμπλέκτη υποβοήθησης και περιορισμού ολίσθησης, για ομαλές αλλαγές και ασφαλέστερα κατεβάσματα. Με τελική ταχύτητα άνω των 140 km/h, η Scrambler 400 XC δεν είναι απλώς για την πόλη· ταξιδεύει άνετα στον αυτοκινητόδρομο, διατηρώντας την ελαφριά και ευέλικτη αίσθησή της.
 

Αναρτήσεις Showa, 19άρης τροχός και tubeless ελαστικά

Η Scrambler 400 XC έχει σχεδιαστεί για κάθε τύπο διαδρομής. Μπροστά διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι Showa 43 mm τύπου Big Piston, ενώ πίσω διπλά αμορτισέρ Showa με ρύθμιση προφόρτισης. Οι διαδρομές 150 mm εμπρός και πίσω προσφέρουν άνεση στον δρόμο και σταθερότητα στο χώμα.
Οι ακτινωτοί τροχοί 19ΆΆ εμπρός και 17ΆΆ πίσω δέχονται tubeless ελαστικά, κάτι σπάνιο για την κατηγορία. Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει δίσκο 320 mm εμπρός με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα και δίσκο 230 mm πίσω, ενώ τόσο το ABS όσο και το traction control μπορούν να απενεργοποιηθούν για πιο «ελεύθερη» off-road εμπειρία. Το αποτέλεσμα είναι πλήρης έλεγχος σε κάθε επιφάνεια και αυθεντική scrambler αίσθηση.
 

Premium εξοπλισμός και ρεζερβουάρ 13 λίτρων

Η Triumph εξοπλίζει τη Scrambler 400 XC με τεχνολογία και λεπτομέρειες αντάξιες των μεγαλύτερων μοντέλων της. Ο πίνακας οργάνων συνδυάζει αναλογικό στροφόμετρο με ψηφιακή οθόνη LCD, ενώ ο φωτισμός είναι full LED, εμπνευσμένος από τη σειρά Scrambler 900/1200. Το ρεζερβουάρ των 13 λίτρων εξασφαλίζει αυτονομία άνω των 350 km, με μέση κατανάλωση 3,5 l/100 km (κατά τον κατασκευαστή). Το ύψος σέλας είναι 835 mm, το βάρος 179 κιλά, και η εργονομία της ευνοεί άνετη οδήγηση τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.
Η Triumph Scrambler 400 XC είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά με δύο χρόνια εγγύηση και σε τρεις χρωματισμούς: Racing Yellow, Storm Grey και Vanilla White — φέρνοντας το αυθεντικό scrambler DNA του Hinckley σε μια μοτοσυκλέτα προσιτή, πρακτική και γεμάτη χαρακτήρα.
 

AUTOAGORA