LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

EICMA 2025: Kawasaki KLE500 2026 η επιστροφή του μεσαίου adventure

Διαβάστηκε από 1.975 αναγνώστες (04/11/2025)
EICMA 2025: Kawasaki KLE500 2026 η επιστροφή του μεσαίου adventure

Η KLE500 επιστρέφει με νέα σχεδίαση και έκδοση SE.
Δικύλινδρος κινητήρας 500 κ.εκ. με 45 ίππους και τεχνολογία Ninja.
Αναρτήσεις KYB, ABS off-road και έκδοση SE με TFT οθόνη.
Ρυθμιζόμενο ύψος σέλας και πλούσια λίστα αξεσουάρ.

mototriti Team

Η KLE500 επιστρέφει με νέα σχεδίαση και έκδοση SE

Την είδαμε στην EICMA του Μιλάνου, όπου η Kawasaki αποκάλυψε τη νέα KLE500 2026, σηματοδοτώντας την επιστροφή ενός ιστορικού ονόματος στη μεσαία adventure κατηγορία. Έπειτα από χρόνια απουσίας, το μοντέλο επανέρχεται με εντελώς νέα σχεδίαση, τεχνολογία Euro5+ και δύο εκδόσεις: τη βασική και την KLE500 SE, που ξεχωρίζει για τον πιο πλήρη εξοπλισμό της.
Η νέα γενιά της KLE διατηρεί τη γνώριμη adventure ταυτότητα, με ψηλή ζελατίνα, στενή σιλουέτα, σωληνωτό πλαίσιο trellis και μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων. Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσυκλέτα που δείχνει ικανή να κινηθεί παντού – από την καθημερινή μετακίνηση, έως το ελαφρύ off-road. Με έμπνευση από τον κόσμο των rally-raid, η Kawasaki επαναφέρει ένα μοντέλο που στοχεύει να καλύψει πλήρως τις ανάγκες των αναβατών με δίπλωμα A2.

 

Δικύλινδρος κινητήρας 500 κ.εκ. με 45 ίππους και τεχνολογία Ninja

Στο επίκεντρο βρίσκεται ο υγρόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 500 κ.εκ., με assist & slipper clutch, ίδιος με εκείνον των Z500 και Ninja 500 SE. Πρόκειται για έναν κινητήρα γνωστό για την ομαλή απόδοση και την αξιοπιστία του, με ισχύ γύρω στους 45 ίππους και ροπή περίπου 43 Nm, πλήρως συμβατή με την κατηγορία A2.
Το ρεζερβουάρ των 16 λίτρων εξασφαλίζει ικανή αυτονομία, ενώ η ρυθμιζόμενη σε τρεις θέσεις ζελατίνα και η φυσική εργονομική θέση οδήγησης προσφέρουν άνεση τόσο στην καθημερινή χρήση όσο και στα ταξίδια. Η Kawasaki έχει δώσει έμφαση στη φυσική στάση σώματος, καθιστή ή όρθια, ενισχύοντας τον διπλό χαρακτήρα της KLE: πολυτάλαντη στην άσφαλτο και σταθερή στο χώμα.
 

Αναρτήσεις KYB, ABS off-road και έκδοση SE με TFT οθόνη

Η KLE500 2026 εξοπλίζεται με τροχούς με ακτίνες 21 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω, ντυμένους με ελαστικά iRC GP-410, προσφέροντας πρόσφυση σε κάθε επιφάνεια. Οι αναρτήσεις KYB περιλαμβάνουν ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών με cartridge ελατήρια εμπρός και πίσω ανάρτηση Uni-Trak, ρυθμισμένη για ισορροπία μεταξύ άνεσης και ελέγχου.
Το σύστημα πέδησης διαθέτει δισκόφρενα εμπρός και πίσω με ABS που απενεργοποιείται για off-road χρήση, ενισχύοντας τις εκτός δρόμου δυνατότητες.
Η έκδοση SE διαφοροποιείται με πλήρη LED φώτα, TFT έγχρωμη οθόνη, μεγαλύτερη ζελατίνα, προστατευτικά χεριών και ενισχυμένη ποδιά κινητήρα.
Και οι δύο εκδόσεις υποστηρίζουν συνδεσιμότητα μέσω της εφαρμογής Rideology The App Motorcycle, με LCD οθόνη στη βασική έκδοση και TFT στην SE, προσφέροντας στον αναβάτη πρόσβαση σε δεδομένα οδήγησης, ειδοποιήσεις και προσαρμοσμένες ρυθμίσεις.
 

Ρυθμιζόμενο ύψος σέλας και πλούσια λίστα αξεσουάρ

Η Kawasaki KLE500 ενσωματώνει το σύστημα ERGO-FIT, προσφέροντας τέσσερις επιλογές ύψους σέλας — δύο για τον αναβάτη και δύο για τον συνεπιβάτη. Έτσι προσαρμόζεται εύκολα σε διαφορετικούς σωματότυπους και στυλ οδήγησης, είτε για ταξίδι είτε για ελαφρύ off-road.
Η λίστα των γνήσιων αξεσουάρ είναι ιδιαίτερα πλούσια: βαλίτσες, σχάρα, θερμαινόμενα γκριπ, θύρα USB-C, κάγκελα κινητήρα, LED φώτα ομίχλης, σταντ, προστατευτική γρίλια ψυγείου, βάση GPS, ακόμη και τελικό Akrapovič τιτανίου με carbon heat shield για την ευρωπαϊκή αγορά.
Η διάθεση της νέας KLE500 και KLE500 SE αναμένεται τον Μάρτιο του 2026, ενώ όπως διαπιστώσαμε στην EICMA, πρόκειται για μια adventure μοτοσυκλέτα που φέρνει πίσω το πνεύμα της KLE — πιο ώριμη, πιο σύγχρονη και πιο έτοιμη από ποτέ για κάθε διαδρομή.
 

AUTOAGORA