LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

EICMA 2025 - Zontes 552 H 2026: Η πιο σπορ πρόταση της νέας δικύλινδρης πλατφόρμας 552

Διαβάστηκε από 32.659 αναγνώστες (09/11/2025)
Στο περίπτερο της Zontes στη φετινή EICMA, η προσοχή στρέφεται στα νέα δικύλινδρα scooter που σηματοδοτούν μια εντελώς νέα κατεύθυνση για την εταιρεία.
4 Φωτογραφίες »

Στο περίπτερο της Zontes στη φετινή EICMA, η προσοχή στρέφεται στα νέα δικύλινδρα scooter που σηματοδοτούν μια εντελώς νέα κατεύθυνση για την εταιρεία.

mototriti Team

Η Zontes παρουσιάζει νέα γενιά scooter στη φετινή EICMA

Στο περίπτερο της Zontes στη φετινή EICMA, η προσοχή στρέφεται στα νέα δικύλινδρα scooter που σηματοδοτούν μια εντελώς νέα κατεύθυνση για την εταιρεία. Τέσσερα διαφορετικά μοντέλα άνω των 500 κυβικών εκατοστών κάνουν το ντεμπούτο τους, με το 552-H να ξεχωρίζει ως η πιο σπορ και επιθετική εκδοχή της πλατφόρμας. Η νέα σειρά “552” αντιπροσωπεύει την πρώτη είσοδο της Zontes στα maxi scooter αυτής της κατηγορίας, με ολοκαίνουρια σχεδίαση, σύγχρονη μηχανολογική διάταξη και σαφή στόχο τη σύνδεση επιδόσεων και ευχρηστίας. Το περίπτερο της εταιρείας στο Μιλάνο συγκέντρωσε έντονο ενδιαφέρον, καθώς το 552-H δείχνει το πιο δυναμικό και ελαφρύ scooter που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα η Zontes.
 

Νέο στήσιμο στον κινητήρα με τοποθέτηση κεντρικά στο πλαίσιο

Η πλατφόρμα “552” βασίζεται σε μια εντελώς νέα δομή, όπου ο δικύλινδρος κινητήρας είναι τοποθετημένος κεντρικά στο πλαίσιο. Η CVT μετάδοση λειτουργεί ως ένα από τα δύο μπράτσα του ψαλιδιού, ενώ το άλλο είναι αλουμινένιο, στηρίζοντας ένα παράκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ χωρίς μοχλικό. Η συγκεκριμένη διάταξη προσφέρει καλύτερη ισορροπία, μειώνει το βάρος και βελτιώνει την απόκριση στις αλλαγές κατεύθυνσης. Το μεταξόνιο των 1.445 χιλιοστών δείχνει τη σπορ γεωμετρία του πλαισίου, ενώ η συνολική κατασκευή δίνει έμφαση στη στιβαρότητα και τον χαμηλό κέντρο βάρους. Η Zontes σχεδίασε από το μηδέν τη νέα αυτή βάση, θέλοντας να δημιουργήσει μια πλατφόρμα που μπορεί να υποστηρίξει διαφορετικές εκδόσεις και προσανατολισμούς.
 

Με 51 ίππους , 14,5 λίτρα ρεζερβουάρ και 189 κιλά γεμάτο

Το Zontes 552-H κινείται από έναν δικύλινδρο κινητήρα 531 κυβικών εκατοστών, με 51 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 5,71 kg.m ροπής στις 5.500 σ.α.λ.. Με βάρος 178 κιλά πλήρες υγρών, ή περίπου 189 κιλά με γεμάτο ρεζερβουάρ 14,5 λίτρων, το 552-H πετυχαίνει εντυπωσιακή αναλογία κιλών ανά ίππο, κορυφαία για την κατηγορία των δικύλινδρων scooter. Η Zontes δηλώνει ότι αυτό το αποτέλεσμα επιτεύχθηκε χάρη στη μείωση μάζας σε καίρια σημεία του πλαισίου και της μετάδοσης. Το μοντέλο είναι ελαφρύτερο από ό,τι υποδηλώνει ο κυβισμός του και οι διαστάσεις του παραπέμπουν περισσότερο σε scooter μεσαίου μεγέθους, γεγονός που ενισχύει τον ευέλικτο και σπορ χαρακτήρα του.
 

Τροχοί 15 ιντσών , ανεστραμμένο πιρούνι και τετραπίστονες δαγκάνες

Στον τομέα των περιφερειακών, το 552-H εξοπλίζεται με τροχούς 15 ιντσών εμπρός και πίσω, με ελαστικά 120/70 και 160/60 αντίστοιχα. Το ανεστραμμένο πιρούνι συνεργάζεται με διπλούς δίσκους 320 χιλιοστών και τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες που φέρουν το λογότυπο της Zontes, επιβεβαιώνοντας την προσοχή στη λεπτομέρεια. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει TFT οθόνη με συνδεσιμότητα και έλεγχο μέσω joystick στο αριστερό γκριπ, κάμερες εμπρός και πίσω, καθώς και traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης. Στο ίδιο περίπτερο, η Zontes παρουσίασε και τις εκδόσεις Z και S της ίδιας πλατφόρμας, που ξεχωρίζουν για τις πιο τουριστικές τους προσεγγίσεις, με διαφορετική σέλα, μεγαλύτερη ζελατίνα και ρεζερβουάρ 17 λίτρων. Και οι τρεις εκδόσεις παρουσιάστηκαν στο Μιλάνο ώστε η εταιρεία να αξιολογήσει τις αντιδράσεις του κοινού πριν περάσει στην τελική γραμμή παραγωγής.
 

GORGOLIS