net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ανανεωμένο κυρίως στον τομέα της εργονομίας και των ηλεκτρονικών συστημάτων παρουσιάζεται το Triumph Tiger 800.

Σημαντικά πιο οικονομικός ο τρικύλινδρος κινητήρας με την απόδοση να παραμένει στα ίδια επίπεδα.

Η ζελατίνα στην έκδοση XR δεν ρυθμίζεται.

Τα πλαϊνά πλαστικά έχουν ανασχεδιαστεί, όπως φυσικά και τα γραφικά του ρεζερβουάρ.

Η έκδοση XR θα είναι διαθέσιμη σε λευκό ή μαύρο χρώμα.

Triumph Tiger 800 XR

Και μικρή πλαστική ποδιά στον εξοπλισμό της μοτοσικλέτας.

Triumph Tiger 800 XRx

Μόνο η έκδοση XRx είναι διαθέσιμη στο μπλε χρώμα της φωτογραφίας. Επίσης σε λευκό και μάυρο, όπως και η XR.

Οι χούφτες ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης XCx.

Το κεντρικό σταντ περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό του Tiger 800 XRx.

EICMA 2014: Triumph Tiger 800 XR & XRx

Η βρετανική εταιρία αναβάθμισε σε πολλά σημεία το μεσαίο τρικύλινδρο on-off που παρουσιάζεται ως μία ακόμη πιο ολοκληρωμένη πρόταση για κίνηση σε κάθε δρόμο. Σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, XR και XRx.

 
Το μεσαίο on-off της Triumph με τις ασφάλτινες βλέψεις είναι μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στην κατηγορία. Για το 2015 προσθέτει τα αρχικά XR στο όνομά του και γίνεται ακόμη καλύτερο με βελτιώσεις στα σημεία. Η βρετανική on-off θα είναι διαθέσιμη το 2015 σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, XR και XRx με τη δεύτερη να φέρει πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού.

Σχεδίαση/εργονομία
Το Tiger 800 ανανεώθηκε ελαφρώς στον τομέα της σχεδίασης αλλά και σε εκείνον της εργονομίας με το πρώτο να επηρεάζει άμεσα το δεύτερο. Τα πλαϊνά πλαστικά του ρεζερβουάρ που καλύπτουν το ψυγείο είναι νέα και σύμφωνα με τους Βρετανούς διώχνουν τον ζεστό αέρα του μοτέρ από τα πόδια του αναβάτη, εν κινήσει. Η σέλα (810-830 χλστ. απόσταση από το έδαφος) και το τιμόνι είναι ρυθμιζόμενα και η γενικότερη θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί ώστε να υπάρχει περισσότερος χώρος για τα γόνατα του αναβάτη αλλά και ακόμη λιγότερη πίεση στους καρπούς. Στην έκδοση XRx η ζελατίνα ρυθμίζεται εύκολα χωρίς τη χρήση εργαλείων και στο τιμόνι προστίθενται χούφτες.

Κινητήρας: Πιο αποδοτικός-οικονομικός
Για τη νέα χρονιά το Tiger 800 αποκτά Ride-by-wire γκάζι. Αυτό, πέρα από τον ακριβέστερο έλεγχο που επιτρέπει στην ποσότητα του καύσιμου μίγματος που φτάνει στους κυλίνδρους, έδωσε στην Triumph και τη δυνατότητα να προσθέσει χαρτογραφήσεις στο ψεκασμό του Tiger (Rain, Road, Sport και Off-Road), οι οποίες είναι διαθέσιμες στην έκδοση XRx. Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 95 ίππων έγινε παράλληλα πιο ήσυχος στη λειτουργία του αλλά και πιο αποδοτικός. Η ισχύς παραμένει στα ίδια επίπεδα με τα σημερινά αλλά η κατανάλωση έχει μειωθεί κατά 17% σε σχέση με το υπάρχον μηχανικό σύνολο. Αυτό, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Triumph, αντιστοιχεί σε 80 περίπου χιλιόμετρα επιπλέον διαδρομής με το ρεζερβουάρ των 19 λίτρων και αυτονομία που ανέρχεται στα 437 χιλιόμετρα! Παράλληλα, σύμφωνα με την Triumph, το Tiger 800, στην έκδοση XRx είναι η πρώτη μοτοσικλέτα της κατηγορίας που φέρει στον εξοπλισμό του cruise control.

Traction Control & ABS στάνταρ
Η βρετανική on-off διαθέτει ABS & Traction Control και στις δύο εκδόσεις τα οποία μπορούν να απενεργοποιηθούν. Ωστόσο, στην έκδοση XRx μπορεί να γίνει παραμετροποίηση της λειτουργίας του ABS και του Traction Control ανάλογα με τις συνθήκες. Σε αυτή την έκδοση υπάρχουν επίσης και Riding Modes που προσαρμόζουν τη λειτουργία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων και τη χαρτογράφηση του ψεκασμού με το πάτημα ενός κουμπιού σε προεπιλεγμένες θέσεις. Τα Riding Modes είναι τρία: Road, Off Road και «ελεύθερο» πρόγραμμα που αφήνει τον αναβάτη να επιλέξει τον τρόπο λειτουργίας του κάθε ηλεκτρονικού συστήματος. Να σημειώσουμε τέλος πως το ABS μπορεί να ρυθμιστεί και για οδήγηση εκτός δρόμου με τη λειτουργία του να απενεργοποιείται για τον πίσω τροχό.

Πλαίσιο/Αναρτήσεις/Φρένα
Δεν υπάρχουν αλλαγές σε αυτά τα τρία σημεία για το Tiger 800 XR. Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα παραμένει ως είχε. Το ίδιο ισχύει και για τις αναρτήσεις της Showa με το ανεστραμμένο πιρούνι των 43 χλστ. να φέρει πλέον μαύρη ανοδίωση. Το αμορτισέρ είναι το μόνο που ρυθμίζεται και μόνο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Τα φρένα διατηρούνται απαράλλαχτα, πέρα από την τοποθέτηση της νέας και βελτιωμένης μονάδας ABS. Οι δίσκοι εμπρός είναι διαμέτρου 308 χλστ. και συνεργάζονται με δαγκάνες δύο εμβόλων της Nissin ενώ πίσω μια μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρίας φρενάρει δίσκο 255 χλστ. Τέλος, οι τροχοί παραμένουν χυτοί αλουμινίου 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, χωρίς αλλαγή στη σχεδίασή τους.

Το ανανεωμένο Tiger 800 XRx θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά τον Ιανουάριο του 2015 και η βασική έκδοση θα ακολουθήσει τον Μάρτιο.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 4Τ, 3Κ, Υ/Ψ, 12β
Κυβισμός (κ.εκ.): 800
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 94/9.250
Ροπή (Kgm/σ.α.λ.): 8,05/7.850
Βάρος: 213 κιλά, γεμάτο (βασική έκδοση)

 

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ