Η άποψη μας

Η άποψη μας

Η βελτίωση των ηλεκτροκίνητων scooters σε κρίσιμους τομείς ήταν θέμα χρόνου και το Tiger δείχνει ότι είναι μια αξιόλογη προσπάθεια, με το επίπεδο επιδόσεων, χρηστικότητας και ποιότητας που πετυχαίνει. Ο οδηγικός χαρακτήρας του είναι ευχάριστος και η δυνατότητα του για μεγαλύτερες ταχύτητες «σπάει» τον εντός πόλης περιορισμό. Το μοντέλο επωφελείται παράλληλα από την επιδότηση ηλεκτρικών οχημάτων και, αν και η τιμή του βρίσκεται στο επίπεδο scooters 300 κυβικών, το Tiger αντιπροτείνει ένα σημαντικά μειωμένο κόστος χρήσης μακροπρόθεσμα (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ελάχιστη συντήρηση και χαμηλό κόστος επαναφόρτισης). Πρόκειται για ένα scooter που αξίζει να κοιτάξετε, αν η ηλεκτροκίνηση σας δελεάζει, αλλά αναζητάτε και το κάτι παραπάνω σε όλους τους τομείς. 
 


Κινητήρας 
Τύπος Ηλεκτροκινητήρας hub-center, με ανάκτηση ενέργειας
Κυβισμός (κ.εκ.) Δ/Α
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)Δ/Α
Συμπίεση (:1)Δ/Α
Ισχύς (ίπποι)9,5
Ροπή (kg-m στον τροχό) 6,4
Μπαταρία 72V, 3.000 κύκλων
Χωρητικότητα (Ah)80
Αυτονομία (χλμ)100-160
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 100+
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα 
Τύπος Ατσάλινο
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
Φρένα Ε (χλστ.)Δ/3Ε, CBS
Φρένα Π (χλστ.)Δ/2Ε, CBS
Τροχοί - Ελαστικά 
Ελαστικό Ε130/80-13
Ελαστικό Π130/80-13
Διαστάσεις / Βάρος 
Μήκος (χλστ.)Δ/Α
Πλάτος (χλστ.)Δ/Α
Μεταξόνιο (χλστ.)1.510
΄Ύψος σέλας (χλστ.)Δ/Α
Βάρος (κιλά) 105
Εξοπλισμός 
ABS / Ρυθμ.Ο/Ο
Τraction Control / Ρυθμ. Ο/Ο
ΣτροφόμετροΟ
Immobilizer Ο
Yπολογιστής ταξιδιού Ο
Μερικός χιλιομετρητής Ν
Ένδειξη στάθμης μπαταρίας Ν
Δείκτης θερμοκρασίας Ο
Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο
Ζελατίνα / Ρυθμ. Ν/Ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦΟ/Ο
Πλάγιο σταντ Ν
Κεντρικό σταντ Ν
Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ν
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο/Ν

Σελίδα 1EFUN Tiger - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
Σελίδα 3Ανεση-εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας-περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψη μας
BEST MOTO
BEST MOTO