EFUN Tiger – Test: Το πρώτο ηλεκτροκίνητο GT
E-FUN Tiger - Test

E-FUN Tiger - Test

E-FUN Tiger - Test

E-FUN Tiger - Test

E-FUN Tiger - Test

E-FUN Tiger - Test

  • EFUN Tiger – Test: Το πρώτο ηλεκτροκίνητο GT
  • E-FUN Tiger - Test
  • E-FUN Tiger - Test
  • E-FUN Tiger - Test

EFUN Tiger – Test: Το πρώτο ηλεκτροκίνητο GT

Θέτοντας τον πήχη επιδόσεων και αυτονομίας σε επίπεδα βενζινοκίνητων μοντέλων, το Tiger είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο GT Scooter που έρχεται στην αγορά μας, υποσχόμενο περισσότερους ρόλους και κρατώντας χαμηλά το κόστος χρήσης.

ESF: Scorpion NFC το νέο best seller.

Τιμή: 5.945 ευρώ

E-FUN Tiger - Test

E-FUN Tiger - Test

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


+: Αυτονομία, ροπή-ρεπρίζ, ποιότητα κύλισης

E-FUN Tiger - Test

E-FUN Tiger - Test

-: Φινίρισμα στα σημεία


E-FUN Tiger - Test

E-FUN Tiger - Test

Η ηλεκτροκίνηση στα δίκυκλα επεκτείνεται με σταθερά βήματα καιν όλα δείχνουν ότι, μόνο προς το καλύτερο βαδίζουμε πλέον. Η E-Fun είναι μια μάρκα που κάνει την είσοδο της με φόρα στην αντίστοιχη αγορά δικύκλου, προτείνοντας μας τα μοντέλα της που έχουν διάθεση και αξιώσεις να εντυπωσιάσουν. Έχοντας μελετήσει καλά τις τάσεις και τα «θέλω» των αναβατών, η εταιρεία φέρνει την πρόταση της στα GT Scooters, ονόματι Tiger. 

Το Tiger είναι, ούτε λίγο ούτε πολύ, το πρώτο ηλεκτροκίνητο GT Scooter στην αγορά που δεν μένει σε καμία περίπτωση... στο φαίνεσθαι! Με επιδόσεις δικύκλου βενζίνης, ανάλογη αυτονομία και μια υψηλή ποιότητα κατασκευής και λειτουργίας, το Tiger θέλει να μας πείσει ότι κοιτά στα μάτια όχι μόνο τον ηλεκτρικό ανταγωνισμό του, αλλά και τον κραταιό κόσμο της βενζίνης! Μπορεί να τα καταφέρει; Συνεχίστε την ανάγνωση... 

E-Fun Tiger - Test video

 

Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
Σελίδα 3Ανεση-εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας-περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψη μας