Ο ηλεκτροκινητήρας είναι στο κέντρο του εμπρός τροχού. Τα δύο αμορτισέρ έχουν ρυθμιζόμενη προφόρτιση, ενώ το λογότυπο Electric θυμίζει διακριτικά την φύση του μοντέλου.

Ο ηλεκτροκινητήρας είναι στο κέντρο του εμπρός τροχού. Τα δύο αμορτισέρ έχουν ρυθμιζόμενη προφόρτιση, ενώ το λογότυπο Electric θυμίζει διακριτικά την φύση του μοντέλου.

Το εμπρός φρένο φέρει τριπίστονη δαγκάνα, που συνεργάζεται με το κύκλωμα του πίσω φρένου. Το πιρούνι είναι μαλακό, εστιάζοντας στην άνεση.

Το εμπρός φρένο φέρει τριπίστονη δαγκάνα, που συνεργάζεται με το κύκλωμα του πίσω φρένου. Το πιρούνι είναι μαλακό, εστιάζοντας στην άνεση.

  • Ο ηλεκτροκινητήρας είναι στο κέντρο του εμπρός τροχού. Τα δύο αμορτισέρ έχουν ρυθμιζόμενη προφόρτιση, ενώ το λογότυπο Electric θυμίζει διακριτικά την φύση του μοντέλου.
  • Το εμπρός φρένο φέρει τριπίστονη δαγκάνα, που συνεργάζεται με το κύκλωμα του πίσω φρένου. Το πιρούνι είναι μαλακό, εστιάζοντας στην άνεση.

Κινητήρας-περιφερειακά

Ο ηλεκτρικός «πυρήνας» του Tiger αποτελεί το δυνατότερο σημείο του, προσφέροντας δυνατότητες και χαρακτήρα που ξεφεύγουν από το δίκυκλο πόλης και φλερτάρουν με δυνατότητες βενζινοκίνητων οχημάτων. Ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται στον πίσω τροχό και έχει ισχύ 9,5 ίππων. Η λειτουργία του ρυθμίζεται σε 3 επίπεδα, με την ρύθμιση 1 να περιορίζει την τελική ταχύτητα στα 48 χλμ/ώρα, για περισσότερα χιλιόμετρα αυτονομίας. Στις 2 και 3 το μοντέλο αποδίδει την πλήρη ισχύ του η οποία του εξασφαλίζει τελική της τάξης των 100 χλμ/ώρα, όπως επιβεβαιώσαμε στις μετρήσεις μας (στο κοντέρ, θα δεις μέχρι και 106). Η μέγιστη ροπή του ηλεκτροκινητήρα αγγίζει τα 6,4 kgm στον τροχό, είναι αρκετή για ικανές επιδόσεις και, όπως θα διαβάσετε και παρακάτω, κορυφώνεται στις μεσαιες ταχύτητες προσφέροντας θαυμάσιες ρεπρίζ. Στο χρονόμετρο, το Tiger πέτυχε επιτάχυνση 0-50 σε 6 δευτερόλεπτα, με τα 80 χλμ/ώρα να έρχονται σε 10,9 δευτερόλεπτα και την ρεπρίζ από 40 μέχρι 80 να γίνεται σε 6,8 δευτερόλεπτα. Μιλάμε δηλαδή για επιδόσεις εφάμιλλες μοντέλων βενζίνης στα 150-200 κυβικά.


Το εμπρός φρένο φέρει τριπίστονη δαγκάνα, που συνεργάζεται με το κύκλωμα του πίσω φρένου. Το πιρούνι είναι μαλακό, εστιάζοντας στην άνεση.

Το εμπρός φρένο φέρει τριπίστονη δαγκάνα, που συνεργάζεται με το κύκλωμα του πίσω φρένου. Το πιρούνι είναι μαλακό, εστιάζοντας στην άνεση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Η μπαταρία λειτουργεί στα 72Vκαι έχει χωρητικότητα 80 Ah. Λόγω του μεγέθους της δεν είναι αφαιρούμενη, αλλά καταλαμβάνει τον χώρο του κεντρικού τούνελ. Για την φόρτιση, υπάρχει υποδοχή κάτω από την σέλα, για τον ειδικό φορτιστή που συνδέεται σε απλή οικιακή πρίζα. Η «θυσία» στην πρακτικότητα της αφαιρούμενης μπαταρίας, ωστόσο, φέρνει αυξημένη αυτονομία ακόμη και αν είστε... ανήσυχοι στο γκάζι. Με την χαρτογράφηση 2, «βγάλαμε» τουλάχιστον 100 χιλιόμετρα και μάλιστα με έντονη οδήγηση, ενώ σε πιο ήπιους ρυθμούς τα 160 χιλιόμετρα αυτονομίας είναι εφικτά, χωρίς καν να καταφύγετε στην χαρτογράφηση 1 με τον περιορισμό τελικής. Συνυπολογίζοντας την ικανότητα του Tiger να κρατά σταθερά ταχύτητες στα 90-100 χλμ/ώρα, ένα μικρό ταξίδι είναι εφικτό με το μοντέλο βγάζοντας τις δυνατότητες του και εκτός πόλης. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η μπαταρία έρχεται με εγγύηση 8 ετών/80.000 χιλιομέτρων, (δηλώνεται ως η μεγαλύτερη εγγύηση μπαταρίας ηλεκτρικού δικύκλου στην αγορά), ενώ μια επαναφόρτιση της θα διαρκέσει περίπου 4-5 ώρες.  

Το Tiger χτίζεται σε ένα ατσάλινο πλαίσιο, το οποίο συνεργάζεται με ανάρτηση τηλεσκοπικού πιρουνιού εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω, που συνδέονται με ψαλίδι. Τα ελατήρια των πίσω αμορτισέρ είναι προοδευτικά, για καλύτερη ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Τα φρένα εξοπλίζονται με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS, με την αριστερή μανέτα να ενεργοποιεί το ένα από τα 3 έμβολα της εμπρόσθιας δαγκάνας, μαζί με το πίσω φρένο. Παράλληλα, τα φρένα ενεργοποιούν και την ανάκτηση ενέργειας, που φορτίζει ελαφρώς την μπαταρία σε κάθε φρενάρισμα. 
 

Σελίδα 1EFUN Tiger – Test: Το πρώτο ηλεκτροκίνητο GT
Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
Σελίδα 3Ανεση-εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας-περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψη μας

ESF: Scorpion NFC το νέο best seller.