Η σέλα είναι κάπως σκληρή, αλλά η στήριξη που προσφέρει περισσεύει και η άνεση ικανοποιεί στην αστική χρήση. Χαράς ευαγγέλια για τον συνεπιβάτη, η πλάτη του top box.

Η σέλα είναι κάπως σκληρή, αλλά η στήριξη που προσφέρει περισσεύει και η άνεση ικανοποιεί στην αστική χρήση. Χαράς ευαγγέλια για τον συνεπιβάτη, η πλάτη του top box.

Ιδού ο αποθηκευτικός χώρος στην ποδιά του Tiger, με την θύρα USB σε πρώτο πλάνο.

Ιδού ο αποθηκευτικός χώρος στην ποδιά του Tiger, με την θύρα USB σε πρώτο πλάνο.

O αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα, που είναι αρκετά ευρύχωρος για πολλαπλά αντικείμενα, όχι όμως για κράνος. Η υποδοχή φόρτισης διακρίνεται σε πρώτο πλάνο.

O αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα, που είναι αρκετά ευρύχωρος για πολλαπλά αντικείμενα, όχι όμως για κράνος. Η υποδοχή φόρτισης διακρίνεται σε πρώτο πλάνο.

Η οθόνη απεικονίζει όλες τις βασικές ενδείξεις για ένα ηλεκτρικό όχημα. Οι κατακόρυφες μπάρες δείχνουν το επίπεδο ισχύος του μοτέρ ανά πάσα στιγμή.

Η οθόνη απεικονίζει όλες τις βασικές ενδείξεις για ένα ηλεκτρικό όχημα. Οι κατακόρυφες μπάρες δείχνουν το επίπεδο ισχύος του μοτέρ ανά πάσα στιγμή.

Οι διακόπτες και τα πλήκτρα είναι επαρκείς ποιοτικά και λειτουργικά για το ρόλο τους.

Οι διακόπτες και τα πλήκτρα είναι επαρκείς ποιοτικά και λειτουργικά για το ρόλο τους.

Οι διακόπτες και τα πλήκτρα είναι επαρκείς ποιοτικά και λειτουργικά για το ρόλο τους.

Οι διακόπτες και τα πλήκτρα είναι επαρκείς ποιοτικά και λειτουργικά για το ρόλο τους.

  • Η σέλα είναι κάπως σκληρή, αλλά η στήριξη που προσφέρει περισσεύει και η άνεση ικανοποιεί στην αστική χρήση. Χαράς ευαγγέλια για τον συνεπιβάτη, η πλάτη του top box.
  • Ιδού ο αποθηκευτικός χώρος στην ποδιά του Tiger, με την θύρα USB σε πρώτο πλάνο.
  • O αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα, που είναι αρκετά ευρύχωρος για πολλαπλά αντικείμενα, όχι όμως για κράνος. Η υποδοχή φόρτισης διακρίνεται σε πρώτο πλάνο.
  • Η οθόνη απεικονίζει όλες τις βασικές ενδείξεις για ένα ηλεκτρικό όχημα. Οι κατακόρυφες μπάρες δείχνουν το επίπεδο ισχύος του μοτέρ ανά πάσα στιγμή.
  • Οι διακόπτες και τα πλήκτρα είναι επαρκείς ποιοτικά και λειτουργικά για το ρόλο τους.
  • Οι διακόπτες και τα πλήκτρα είναι επαρκείς ποιοτικά και λειτουργικά για το ρόλο τους.

Ανεση-εργονομία

Από ένα GT Scooter, περιμένεις ανάλογη... περιποίηση στους τομείς της εργονομίας και της άνεσης. Αρχής γενομένης από την θέση οδήγησης, το Tiger εμφανίζεται διαβασμένο. Ο αναβάτης κάθεται σχετικά προς τα πίσω, έχοντας δύο διαφορετικές θέσεις για τα πόδια του στο πάτωμα. Το τιμόνι βρίσκεται σε φυσιολογικό ύψος και σε συνδυασμό με το πλάτος του, κρατά ξεκούραστα τα χέρια κατά την οδήγηση. Η σέλα είναι αρκετά σκληρή στο γέμισμα, αλλά προσφέρει καλή στήριξη για την οδήγηση στην πόλη. Θετικό στοιχείο, το «μαξιλαράκι» μέσης που σχηματίζεται στον διαχωρισμό των επιπέδων αναβάτη-συνεπιβάτη. Θα πρέπει να οδηγήσετε πάνω από μια ώρα, πριν το αφρώδες γίνει περισσότερο αισθητό, σε γενικές γραμμές όμως η προσέγγιση της «απλωτής» GT θέσης οδήγησης είναι επιτυχημένη. Ο δε συνεπιβάτης, θα ακολουθήσει χωρίς προβλήματα καθώς το πίσω τμήμα της σέλας είναι παρόμοια άνετο.


Ιδού ο αποθηκευτικός χώρος στην ποδιά του Tiger, με την θύρα USB σε πρώτο πλάνο.

Ιδού ο αποθηκευτικός χώρος στην ποδιά του Tiger, με την θύρα USB σε πρώτο πλάνο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Απαραίτητη για τα σημερινά δεδομένα πρακτικότητας είναι τουλάχιστον μία θήκη αντικειμένων στην ποδιά και το Tiger φέρει μια βαθιά «τσέπη», με θύρα παροχής ρεύματος USB, για ένα κινητό τηλέφωνο ή άλλα μικροαντικείμενα. Κάτω από την σέλα υπάρχει ο βασικός χώρος αποθήκευσης: Ο όγκος του δεν είναι αρκετός για κράνος (λόγω της μεγάλης μπαταρίας), όμως το Tiger έχει στον βασικό εξοπλισμό του, αφαιρούμενο Top Box που φιλοξενεί εύκολα ένα κράνος κλειστού τύπου και όχι μόνο.

O αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα, που είναι αρκετά ευρύχωρος για πολλαπλά αντικείμενα, όχι όμως για κράνος. Η υποδοχή φόρτισης διακρίνεται σε πρώτο πλάνο.

O αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα, που είναι αρκετά ευρύχωρος για πολλαπλά αντικείμενα, όχι όμως για κράνος. Η υποδοχή φόρτισης διακρίνεται σε πρώτο πλάνο.


Την απεικόνιση των ενδείξεων αναλαμβάνει μια έγχρωμη οθόνη, με αυτόματη ρύθμιση χρωμάτων και φωτεινότητας, ανάλογα με τον περιβάλλοντα φωτισμό. Οι ενδείξεις εμφανίζονται σε πολύχρωμες απεικονίσεις: Σε πρώτο πλάνο, το ταχύμετρο με την ένδειξη στάθμης και τάσης της μπαταρίας, που πλαισιώνονται από δύο «μπάρες» ένδειξης του επιπέδου ισχύος του ηλεκτροκινητήρα κατά την οδήγηση. Οι υπόλοιπες ενδείξεις, λαμβάνουν την μορφή κειμένου στις άνω και κάτω πλευρές της οθόνης, η οποία είναι ευανάγνωστη αν και το πλαστικό της κάλυμμα δημιουργεί αρκετές αντανακλάσεις υπό συνθήκες. Τα εργονομικά γνώριμα χειριστήρια φέρουν, στην δεξιά πλευρά, τον επιλογέα χαρτογράφησης μοτέρ (από 1 μέχρι 3) αλλά και το μπουτόν της όπισθεν, μια λύση σωτήρια για δυσκολότερους ελιγμούς.

Η οθόνη απεικονίζει όλες τις βασικές ενδείξεις για ένα ηλεκτρικό όχημα. Οι κατακόρυφες μπάρες δείχνουν το επίπεδο ισχύος του μοτέρ ανά πάσα στιγμή.

Η οθόνη απεικονίζει όλες τις βασικές ενδείξεις για ένα ηλεκτρικό όχημα. Οι κατακόρυφες μπάρες δείχνουν το επίπεδο ισχύος του μοτέρ ανά πάσα στιγμή.

 

Σελίδα 1EFUN Tiger – Test: Το πρώτο ηλεκτροκίνητο GT
Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
Σελίδα 3Ανεση-εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας-περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψη μας

ESF: Scorpion NFC το νέο best seller.