Χωρίς αλλαγές στο εργονομικό τρίγωνο η νέα Multistrada συνεχίζει να προσφέρει μεγάλες δόσεις άνεσης, αλλά ταυτόχρονα σε προδιαθέτει να την οδηγήσεις σε έντονους ρυθμούς αφού δε σου στερεί τη δυνατότητα να τοποθετήσεις το κορμί σου σε πιο αθλητική στάση. Η νέα προσθήκη του αυτόματου χαμηλώματος της ανάρτησης στις χαμηλές ταχύτητες έχει δώσει νέα έννοια στον ορισμό του προσιτή, καθώς ανεξαρτήτων ύψους και σωματότυπου μπορούν να την οδηγήσουν όλοι!. Φαντάσου με τι ευκολία γίνονται οι επιτόπιοι ελιγμοί και οι μανούβρες με τα δύο πόδια να πατούν με ευκολία και σιγουριά στο έδαφος. Κρατάς πατημένο το διακόπτη στα αριστερά του τιμονιού και βρίσκεσαι 30 χιλιοστά χαμηλότερα από ότι πριν με τη ρύθμιση να διατηρείται έως τα 50χλμ./ώρα, ενώ ενεργοποιείται μόλις η ταχύτητα πέσει κάτω από 10χλμ./ώρα. Σε συνδυασμό με το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και την ευελιξία που επιδεικνύει το Multi στις εναλλαγές κατευθύνσεων, συνθέτουν το κατάλληλο σκηνικό για κίνηση μέσα στην πόλη χωρίς κόπο και δράματα. Μα είναι 1158 κυβικά! Ε και; Η smooth λειτουργία του κινητήρα με την απενεργοποίηση των 2 κυλίνδρων και τη θερμική προστασία του αναβάτη, ο αέρινος συμπλέκτης και αφράτη σέλα υπερκερνούν τα μειονεκτήματα του βάρους και του όγκου. Δεν είναι δα και commuter αλλά δε θα σου βγάλει το λάδι αν βρεθείς στο κέντρο της πόλης για δουλειές. Όμως η Multistrada γεννήθηκε για να ταξιδεύει ή πιο σωστά.. για να σε ταξιδεύει. Το εισπράττεις κάθε φορά που θα βρεθείς μαζί της στον ανοιχτό δρόμο. Καταπίνοντας χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο ή ρουφώντας αχόρταγα στροφιλίκι στον επαρχιακό, είναι διλλήματα που ταλανίζουν συνεχώς το μυαλό σου με τον V4 να ζητάει απαντήσεις πιο γρήγορα από τα 3,4 δεύτερα που χρειάζεται για να 100ρίσει. Το adaptive cruise control ξεκουράζει το δεξί καρπό όμως χρειάζεται πρώτα να ρυθμίσεις το ραντάρ στη μέγιστη απόσταση, ώστε να μην γίνει κουραστικό με τις συνεχείς προσαρμογές ταχύτητας σύμφωνα με τα προπορευόμενα οχήματα. Παράλληλα, η προειδοποίηση σύγκρουσης είναι εξαιρετικά άμεση αλλά εκτός από την λυχνία στην οθόνη δεν επενεργεί στο σύστημα πέδησης σαν μέτρο αποτροπής. Η αεροδυναμική κάλυψη αγγίζει το τέλειο με τις χούφτες, τα αεροδυναμικά βοηθήματα και τη ρυθμιζόμενη on the fly και με το ένα δάχτυλο ζελατίνα να μετατρέπουν τα ταξίδια σε ευχάριστη διαδικασία ακόμα και όταν τα χιλιόμετρα ξεπεράσουν κατά πολύ τα επιτρεπόμενα όρια. Οι 170 ίπποι δε σε αφήνουν να αγιάσεις και θέλουν συνεχώς να πλαγιάσεις χωρίς τον δισταγμό της ψηλής μοτοσυκλέτας. Και αυτό γιατί η Multistrada γράφει εύκολα ασύλληπτες για την κατηγορία της κλίσεις με τις αναρτήσεις-ποίημα να διαβάζουν υποδειγματικά κάθε χιλιοστό ασφάλτου προσφέροντας παντού και πάντα πρόσφυση. Από στροφή σε στροφή και με το γκάζι τέρμα ανοιχτό εκτελούνται μικρές διαδικασίες απογείωσης με το 60-120 με 4η σχέση σε 3,35δ. και το 60-160 σε 4,85δ. να βάζουν δύσκολα στα ελαστικά Pirelli αλλά όχι στις φρενάρες της Brembo οι οποίες δαγκώνουν με λύσσα σε κάθε βίαιο πάτημα της δεξιάς μανέτας. Και με το χώμα τι γίνεται ; Το Multi είναι απόλυτα ικανό και εκτός ασφάλτου. Το αναδιαμορφωμένο enduro mode μειώνει την ιπποδύναμη ώστε να έχεις ευκολότερο έργο διαχείρισης την ώρα που ο 19αρης τροχός και οι ημιενεργητικές της Marzocchi ισοπεδώνει κάθε κακοτράχαλες επιφάνειες στο διάβα τους.
Οι 170 ίπποι δε σε αφήνουν να αγιάσεις και θέλουν συνεχώς να πλαγιάσεις χωρίς τον δισταγμό της ψηλής μοτοσυκλέτας