Ο πανίσχυρος 16βαλβιδος V4 Granturismo 90 μοιρών των 1158 κυβικών παραμένει στις επάλξεις και πλέον περνάει στην Euro5+ εποχή χωρίς απώλειες ισχύος χάρη στο νέο σύστημα εξάτμισης. 170 καθαρόαιμοι ίπποι στις 10.500 σαλ με μέγιστη ροπή 12,75kg-m στις 8.750 σαλ. είναι νούμερο που δεν χωρούν αμφισβήτησης. Όπως και τα μεγάλα διαστήματα service που φέρνει μαζί του, με αλλαγές λιπαντικού κάθε 15.000 χλμ. και ενδεχόμενη ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000(!) χλμ., απόρροια της μετάβασης από το δεσμοδρομικό σύστημα στις συμβατικές βαλβίδες με ελατήριο. Η Twin-Pulse ανάφλεξη των κυλίνδρων θυμίζει αρκετά V2 90ο, ενώ ο στροφαλοφόρος άξονας περιστρέφεται αντίθετα από την φορά τροχών, για αμεσότητα και ακρίβεια στις εναλλαγές κατευθύνσεων. Στοχεύοντας σε μειωμένη κατανάλωση και χαμηλότερες θερμοκρασίες, η Multistrada χρησιμοποιεί σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (οι 2 πίσω), ενώ τα φτερά στο κάτω μέρος του φέρινγκ εκτρέπουν τη θερμότητα μακριά από τα πόδια του αναβάτη. Στην πράξη, μια μέση τιμή κοντά στα 7 λίτρα είναι αυτή που θα δεις τις περισσότερες φορές, ενώ η σπατάλη καυσίμου μειώνεται σημαντικά στα 5 λίτρα σε συνθήκες ταξιδίου. Ο συνδυασμός 6ταχυτου κιβωτίου με συμπλέκτη ολίσθησης και υποβοήθησης επιφέρει ελαφρύτερη λειτουργία στη μανέτα του συμπλέκτη αλλά και αποφυγή μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια έντονης επιβράδυνσης σε απότομα κατεβάσματα.
Η Twin-Pulse ανάφλεξη των κυλίνδρων θυμίζει αρκετά V2 90ο, ενώ ο στροφαλοφόρος άξονας περιστρέφεται αντίθετα από την φορά τροχών, για αμεσότητα και ακρίβεια στις εναλλαγές κατευθύνσεων