Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Στα φρένα, η Multistrada V4 S εξοπλίζεται με δίσκους 330 χιλιοστών και με πανίσχυρες τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo Μ50 Stylema μπροστά και ένα δίσκο 280 χιλιοστών με 2πίστονη πλευστή δαγκάνα
2 Φωτογραφίες »

Στα φρένα, η Multistrada V4 S εξοπλίζεται με δίσκους 330 χιλιοστών και με πανίσχυρες τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo Μ50 Stylema μπροστά και ένα δίσκο 280 χιλιοστών με 2πίστονη πλευστή δαγκάνα της Brembo πίσω

Υιοθετώντας την επιλογή του απερχόμενου μοντέλου, η νέα Multistrada φέρει μια αλουμινένια monocoque κατασκευή-όπως και στο Panigale-, ενώ το υποπλαίσιο διατηρεί την παραδοσιακή σωληνοειδή του διάταξη. Επιπλέον, ο ψηλότερος κατά 1 χιλιοστό άξονας περιστροφής του ψαλιδιού βελτιώνει τη σταθερότητα, ειδικά όταν μεταφέρεις συνεπιβάτη ή αποσκευές. Το σύστημα ανάρτησης έχει αναδιαμορφωθεί με την ημι-ενεργητική τεχνολογία Ducati Skyhook Suspension (DSS) να προσφέρει πιο ομαλή και πιο προσαρμόσιμη οδήγηση. Το μπροστινό πιρούνι 50χιλ. της Marzocchi έχει νέες ρυθμίσεις και αισθητήρες, ενώ το πίσω αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας είναι νέο και έχει μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων προφόρτισης ελατηρίου. Για βελτίωση του χειρισμού, η Ducati έχει συμπεριλάβει μια νέα λειτουργία αυτόματου χαμηλώματος,  η οποία ρυθμίζει το ύψος της ανάρτησης σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ το πιρούνι επικοινωνεί πλέον με το πίσω αμορτισέρ και προειδοποιεί  για τυχόν κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Στα φρένα, η Multistrada V4 S εξοπλίζεται με δίσκους 330 χιλιοστών και με πανίσχυρες τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo Μ50 Stylema μπροστά και ένα δίσκο 280 χιλιοστών με 2πίστονη πλευστή δαγκάνα της Brembo πίσω, καθώς και cornering ABS. Οι ζάντες ελαφρού κράματος αλουμινίου τυλίγονται με ελαστικά Pirelli Scorpion Trail 2 με διαστάσεις 120 / 70-19 μπροστά και 170 / 60-17 πίσω, ενώ το διπλό αλουμινένιο ψαλίδι δίνει την δυνατότητα εξοπλισμού με ακτινωτές ζάντες.


Το πίσω αμορτισέρ της Marzocchi είναι νέο και έχει μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων προφόρτισης ελατηρίου

Το πίσω αμορτισέρ της Marzocchi είναι νέο και έχει μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων προφόρτισης ελατηρίου

 

Σελίδα 1Ducati Multistrada V4S Radar 2025 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Ηλεκτρονικά
Σελίδα 6Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 7Στο δρόμο
Σελίδα 8Η άποψη μας
Σελίδα 9Τεχνικά Χαρακτηριστικά
VITALIOTIS
TRENT