Ηλεκτρονικά

Παρακολούθηση τυφλού σημείου
3 Φωτογραφίες »

Παρακολούθηση τυφλού σημείου

Η Multistrada διατηρούσε ήδη ένα από τα κορυφαία ηλεκτρονικά οπλοστάσια της αγοράς και όμως η Ducati φρόντισε να το αναβαθμίσει. Μια νέα χαρτογράφηση Wet mode προστέθηκε δίπλα στις υπάρχουσες Sport, Touring, Urban και Enduro με την τελευταία να έχει αναθεωρηθεί. Η μονάδα IMU 6-αξόνων διαχειρίζεται τις επιμέρους παραμέτρους λειτουργίας των ηλεκτρονικών  βλέπε wheelie control (DWC), traction control (DTC), απόδοση κινητήρα, cornering ABS και ημι-ενεργητικές αναρτήσεις Skyhook (DSS). Η εναλλαγή ανάμεσα στα διαθέσιμα modes μπορεί να γίνει εν κινήσει, αλλά για την επιμέρους διαμόρφωση τους, η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι ακινητοποιημένη.  Επίσης, όλα τα ηλεκτρονικά μπορούν να απενεργοποιηθούν, εκτός από το ABS στον εμπρός τροχό. Το σύστημα πρόβλεψης Ducati Vehicle Observer (DVO), το οποίο εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο V4 Panigale του 2024, αποτελεί πλέον μέρος του εξοπλισμού του V4S. Αναπτύχθηκε από την ομάδα MotoGP της Ducati και συνδυάζεται άψογα με τις προηγμένες τεχνολογίες  ραντάρ που φέρει η Multistrada με το adaptive cruise control, την παρακολούθηση τυφλού σημείου και σύστημα προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης.


Ρυθμίσεις Adaptive Cruise Control

Ρυθμίσεις Adaptive Cruise Control

 

Σελίδα 1Ducati Multistrada V4S Radar 2025 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Ηλεκτρονικά
Σελίδα 6Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 7Στο δρόμο
Σελίδα 8Η άποψη μας
Σελίδα 9Τεχνικά Χαρακτηριστικά
VITALIOTIS
TRENT