Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, V2, Y/Ψ,8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
821 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
88x67,5 |
Συμπίεση (:1) |
12,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
112/9.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
9,1/7.750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
6,7 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) |
205,5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
232 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα, μοτέρ φέρον τμήμα |
Αναρτήσεις Ε |
Ανεστραμμένο πιρούνι Kayaba, 43 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Sachs, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
140 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 320 χλστ., 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 245 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
_ |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Y |
Κεντρικό σταντ |
_ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Κλειδαριά κράνους |
_ |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17΄΄ |
Ελαστικό Π |
180/60-17΄΄ |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.154 |
Πλάτος
(χλστ.) |
867 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.480 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785-810 |
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Παρουσίαση Mitas Touring Force: Σε ταξιδεύει
Δώσε τη δική σου πινελιά με αυτοκόλλητα ρεζερβουάρ Motografix
Skafidas Racing Workshop: Πιστοποιημένος επισκευαστής κορυφαίων οίκων αναρτήσεων
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr