• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το V-Raptor 250 καταφέρνει να ξεχωρίζει σαν τη μύγα μες το γάλα και να σας μεταφέρει με ξεχωριστό στιλ τόσο στους δρόμους της πόλης όσο και στα βουνά.

Το V-Raptor εκπληρώνει το σκοπό του αποτελώντας μια εναλλακτική πρόταση για καθημερινή μετακίνηση αλλά και άνετο πέρασμα από χωματόδρομους

Πιο λιτό δύσκολα γίνεται! Μικρό κοντεράκι με ολικό χιλιομετρητή και μόλις τρεις λυχνίες είναι αυτά που αποτελούν τον “πίνακα οργάνων” του V-Raptor.

Η απόδοση του μοτέρ είναι “χαλαρωτική” με τη ροπή από χαμηλά να αποτελεί το κύριο προσόν του. Μια μανιβελιά αρκεί για να πάρει μπρος!

Τα φρένα ξεφεύγουν από τον ήπιο χαρακτήρα της μοτοσικλέτας καθώς εμφανίζονται δυνατά και με αίσθηση για τα δεδομένα του V-Raptor.

Μέτρια η απόδοση του προβολέα χωρίς ωστόσο να δημιουργείται πρόβλημα κατά την κίνησή σας στο αστικό περιβάλλον.

Δοκιμάζουμε: SkyTeam V-Raptor 250

Το V-Raptor 250 είναι μια μοτοσικλέτα που καταφέρνει να ξεχωρίζει σαν τη μύγα μες το γάλα και να σας μεταφέρει με ξεχωριστό στιλ τόσο στους δρόμους της πόλης όσο και στα βουνά.

 
+Εμφάνιση, αίσθηση, τιμή, φρένα
-Ποιότητα πλαστικών 

Τιμή: 2.270 ευρώ
Χρώματα: Κίτρινο, μαύρο, μπλε

Από την Αμερική με αγάπη
To V-Raptor είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση ρετρό μοτοσικλέτας που έρχεται σχεδόν απευθείας από το παρελθόν. Ένα πολύ συγκεκριμένο παρελθόν από όπου και προέρχεται και η έμπνευση για τη δημιουργία του συγκεκριμένου τύπου μοτοσικλέτας. Το V-Raptor δεν είναι δύσκολο να το κατατάξεις καθώς αποτελεί μέλος της μεγάλης οικογένειας των on-off. Πρόκειται, ωστόσο, για παρακλάδι που έκανε αρχικά την εμφάνισή του στη Β. Αμερική με τη μόδα να εξαπλώνεται στα τέλη της 10ετίας του ‘80 σε Ιαπωνία και Ευρώπη. Οι Αμερικάνοι ήθελαν μια πολύ εύκολη στην οδήγηση on-off μοτοσικλέτα που να μπορεί να οδηγείται από τον οποιοδήποτε και να κινείται σε οποιουδήποτε είδους έδαφος, έστω με μικρές ταχύτητες. Έτσι οι χαρακτηριστικοί τροχοί με τα πολύ χοντρά ελαστικά, που θα έκαναν πιο εύκολη την αντιμετώπιση της λάσπης και της άμμου, θεωρήθηκαν απαραίτητοι. Η Suzuki έκανε πρώτη το βήμα και παρουσίασε το RV125 Van Van, μια μικρή σε μέγεθος μοτοσικλέτα με τα παραπάνω χαρακτηριστικά. Αργότερα, με αυτό το όνομα, ακολούθησε και το μοντέλο που αποτέλεσε και πρότυπο για την μοτοσικλέτα της Skyteam. Τη Suzuki την ακολούθησε αργότερα και η Yamaha, παράγοντας τη δική της εκδοχή του ιδανικού “beach bike” (έτσι τα αποκαλούσαν οι Αμερικάνοι) που άκουγε στο όνομα TW200. Κάπως έτσι φτάσαμε στο σήμερα με τις συγκεκριμένες μοτοσικλέτες να παράγονται ακόμη και να έχουν αποκτήσει cult status και το δικό τους φανατικό κοινό, αρκετά μεγάλο για να δικαιολογεί την παραγωγή τους.

Στη σέλα τουV-Raptor
Αυτό που κάνει το V-Raptor να ξεχωρίζει δεν είναι μόνο η σχεδίασή του αλλά και η αίσθηση που σου αφήνει συνολικά ως μοτοσικλέτα. Η μεγάλη σε διαστάσεις σέλα είναι ιδιαίτερα άνετη και βρίσκεται κοντά στο έδαφος. Τόσο κοντά που το ύψος της δεν θα προβληματίσει κανένα αναβάτη με το πολύ χαμηλό βάρος της μοτοσικλέτας να φέρει το δικό του μερίδιο ευθύνης για αυτό. Το φαρδύ τιμόνι βρίσκεται σε καλό σημείο και σε συνδυασμό με την “καθημερινή” θέση οδήγησης προσφέρει πολύ καλό έλεγχο με τις μανούβρες να εκτελούνται χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια χάρη και στο γεγονός ότι κόβει πολύ. Η εικόνα που εκτυλίσσεται μπροστά σου είναι ο ορισμός της λιτότητας, αφού το μόνο όργανο που υπάρχει είναι ένα μικρό ταχύμετρο με ολικό χιλιομετρητή και τρεις λυχνίες για τα φλας, τη νεκρά και τη μεγάλη σκάλα. Οι σύγχρονης σχεδίασης και λειτουργικότατοι διακόπτες είναι αυτοί που σε επαναφέρουν στο σήμερα με το πάτημα της μίζας και το άκουσμα του μονοκύλινδρου μοτέρ να σε γυρνά ξανά στο χθες. Θα αδικούσαμε το V-Raptor αν το συγκρίναμε με πιο σύγχρονες προτάσεις στα ίδια κυβικά. Δεν βρίσκεται εδώ για να ανταγωνιστεί άλλα μοντέλα αλλά για να προσφέρει μια εναλλακτική λύση για κίνηση στην πόλη με πολύ στιλ και άνεση. Ναι είναι πολύ άνετο αφού τα χοντρά ελαστικά με το τεράστιο προφίλ συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση των ανωμαλιών με τις αναρτήσεις να εξαφανίζουν σχεδόν οτιδήποτε περάσει από αυτά. Το μοτέρ αρέσκεται να δουλεύει στη ροπή του και παράγει ικανοποιητική επιτάχυνση αν του ζητηθεί. Ωστόσο εκεί που τα καταφέρνει καλύτερα είναι στο να βάζει τον αναβάτη στον δικό του ήπιο ρυθμό και να τον χαλαρώνει. Ό,τι κάνει δηλαδή και το υπόλοιπο V-Raptor με τις χαλαρωτικές βόλτες εντός και εκτός δρόμου να αποτελούν το φόρτε του.

Προσιτή γοητεία
Η μοτοσικλέτα της Skyteam εκπληρώνει το σκοπό της αποτελώντας μια εναλλακτική πρόταση για καθημερινή μετακίνηση αλλά και άνετο πέρασμα από χωματόδρομους. Αντίθετα με άλλες ρετρό μοτοσικλέτες η τιμή της κυμαίνεται στα επίπεδα ενός… παπιού ή ενός μικρού scooter και αυτό την κάνει μια πολύ δελεαστική πρόταση. Μπορεί τα δύο πρώτα να είναι πιο γρήγορα εντός των τειχών κανένα όμως από αυτά δεν θα καταφέρει να σας μεταφέρει σε άλλες εποχές. Ούτε θα κάνει τον κόσμο γύρω σας να σας προσέξει με την ίδια ένταση και συχνότητα από όπου και αν περάσετε. Αν ψάχνετε, λοιπόν, για μια πολύ προσιτή μοτοσικλέτα με ξεχωριστό στιλ δείτε από κοντά και οδηγήστε το V-Raptor. Είμαστε σίγουροι ότι θα γοητεύσει και σας!

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

Κινητήρας

4T, 1Κ, A/Ψ, 2β

Κυβισµός (κ.εκ.)

223

Διάµετρος x Διαδροµή (χλστ).

65,5x66,2

Συµπίεση (:1)

9

Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.)

14,1/7.500

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

1,68/5.500

Τροφοδοσία

Καρµπιρατέρ

Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα)

10

Βάρος (kg)

123

Κατανάλωση (λίτρα/100χλµ.)

3,6

Τελική Ταχύτητα (χλµ./ώρα)

110

 Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

 

Τύπος

Ατσάλινο  σωληνωτό

Αναρτήσεις Ε

Συµβατικό πιρούνι

Διαδροµή (χλστ.)

Δ.Α.

Αναρτήσεις Π

Μονό αµορτισέρ

Διαδροµή

Δ.Α.

Φρένα Ε (χλστ.)

Δ /240, 2Ε

Φρένα Π (χλστ.)

Δ /220, 1Ε

Τροχοί-Ελαστικά

 

Ελαστικό Ε

130/80-18

Ελαστικό Π

180/80-14

 Διαστάσεις

 

Μήκος (χλστ.)

2.092

Πλάτος (χλστ.)

870

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.374

Ύψος σέλας (χλστ.)

780

Εξοπλισµός

 

ABS

OXI

Μίζα

NAI

Μανιβέλα 4

OXI

Στροφόµετρο

OXI

Κοντέρ

NAI

Ένδειξη θερµοκρασίας

OXI

Ένδειξη βενζίνης

OXI

Μερικός χιλιοµετρητής

OXI

Φέρινγκ

OXI

Ρυθµιζόµενες µανέτες

OXI

Κεντρικό σταντ

OXI

Πλάγιο σταντ

NAI

Σχάρα

OXI

Ρυθµιζόµενη εµπρός ανάρτηση

OXI

Ρυθµιζόµενη πίσω ανάρτηση

OXI