Καλύτερα εξοπλισμένο και πιο ώριμο από ποτέ το V7 II Special είναι μια μοτοσικλέτα για καθημερινή χρήση, για χαλαρά ταξιδάκια, πρακτικά για όλα. Έχει traction control και ABS στον βασικό του εξοπλισμό, την ξεχωριστή εμφάνιση των V7 και μπόλικο χαρακτήρα και ήχο που βρίσκει κανείς μόνο σε ένα Moto Guzzi. Με την τιμή του να ανέρχεται στα 8.890 ευρώ είναι σίγουρα μια προσιτή και ποιοτική μοτοσικλέτα που θα ομορφύνει την καθημερινότητά τόσο τη δική σας όσο και των γύρω σας και θα σας προσφέρει ξεχωριστές στιγμές δυσανάλογα πολλές σε σχέση με το κόστος απόκτησής του. Ακόμη το σκέφτεστε;
|
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, V2, A/Ψ,4β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
744 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). |
80x74 |
|
Συμπίεση (:1) |
10,2 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
47/6.200 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,12/2.800 |
|
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
|
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
22 |
|
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
5,6 |
|
Βάρος (kg) |
190, χωρίς καύσιμο |
|
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
175 |
|
|
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό διπλής ραχοκοκαλιάς |
|
Αναρτήσεις Ε |
Τηλσκοπικό πιρούνι, 40 χλστ. |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
|
Αναρτήσεις Π |
Δυο αμορτισέρ, ΠΕ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
85 |
|
Φρένα Ε |
Δ /320, 4πίστονη δαγκάνα ABS |
|
Φρένα Π |
Δ /260, διπίστονη δαγκάνα, ABS |
|
|
|
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
100/90-18’’ |
|
Ελαστικό Π |
130/80-17’’ |
|
|
|
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.203 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.449 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 |
|
|
|
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS |
Y |
|
Μίζα |
Y |
|
Μανιβέλα |
- |
|
Στροφόμετρο |
Y |
|
Κοντέρ |
Y |
|
Ένδειξη θερμοκρασίας |
- |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|
Φέρινγκ |
- |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
- |
|
Κεντρικό σταντ |
- |
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
|
Σχάρα |
- |
|
Κλειδαριά κράνους |
- |
|
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
- |
|
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Eicma 2025: Moto Morini Kanguro 300 & Rally
Kawasaki Z1100 & Z1100 SE 2026: Το νέο Supernaked των 136 ίππων στην EICMA
EICMA 2025 - Kawasaki Ninja ZX-10R 2026: Εμφάνιση με νέο πρόσωπο
EICMA 2025 - Kawasaki Z900 RS 2026: Tο ρετρό εμβλημα επιστρέφει ανανεωμένο
Eicma 2025: Benelli TRK 902 Stradale & Explorer
ΕICMA 2025 - KOVE 450R: Το νέο τετρακύλινδρο naked που έρχεται να ταράξει τα νερά
EICMA 2025 - KOVE 625V: Nέο V-twin cruiser με 61 άλογα!
EICMA 2025 – KOVE 450RR: Τετρακύλινδρο Supersport με 70 άλογα και 220χλμ/ώρα τελική!
EICMA 2025 – KOVE 350RR: Το νέο supersport με 46 άλογα για την Α2
EICMA 2025 CFMOTO 1000 MT-X: Το πρώτο τρικύλινδρο Adventure της εταιρείας
Eicma 2025: Νέο Benelli TRK 602 X
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.