net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Οικονομικότατος σε κατανάλωση, με πλούσια αποθέματα ροπής, ζωντανό δούλεμα και χαρακτηριστικό ήχο, ο άμεσα αναγνωρίσιμος V2 της Guzzi.

Ο άξονας ταιριάζει τέλεια με το V7. Φερθείτε του με σεβασμό (όχι απότομα κατεβάσματα) και δεν θα σας ενοχλήσει ποτέ.

Κινητήρας: Χωρίς αλλαγές, με νέο κιβώτιο

Το 2012 οι Ιταλοί προχώρησαν σε μία εκτεταμένη ανανέωση στο μοτέρ του V7, το οποίο δέχτηκε αλλαγές σε περισσότερα από 200 σημεία, ένα νούμερο που αντιστοιχεί στο 70% των μηχανικών του μερών! Θα μπορούσαμε να μιλάμε ακόμη και για έναν σχεδόν νέο κινητήρα που είχε σαν στόχο να γίνει πιο δυνατός, πιο καθαρός αλλά και πιο οικονομικός από εκείνον που αντικατέστησε. Έτσι το σήμα κατατεθέν μοτέρ για την εταιρία από το Mandello del Lario απέκτησε νέα καπάκια βαλβίδων, νέες μεγαλύτερες ψύκτρες, με μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους για ταχύτερη απαγωγή της θερμότητας, αλλά και νέο κουτί για το φίλτρο αέρα που μετακόμισε κάτω από τη σέλα. 

Σημαντική ήταν και η αντικατάσταση των δύο σωμάτων του ψεκασμού με ένα διαμέτρου 38 χλστ. της Magneti Marelli. Από εκεί ξεκινά η νέα πολλαπλή εισαγωγής σχήματος «Υ» που καταλήγει σε μεγαλύτερους αυλούς και φέρει δύο αισθητήρες οξυγόνου για βέλτιστη λειτουργία κάτω από όλες τις συνθήκες. Τα μπουζί μετακόμισαν επίσης σε πιο κεντρική θέση στην κεφαλή και το ηλεκτρόδιό τους εισβάλλει περισσότερο στο νέο θάλαμο καύσης σε σχέση με πριν. Νέας σχεδίασης και οι κύλινδροι αλλά και τα ανθεκτικότερα και ελαφρύτερα πιστόνια που απέκτησαν «τσέπες» για τις βαλβίδες, ενώ η περιοχή σύνθλιψης του καύσιμου μείγματος έχει αυξηθεί, με την συμπίεση να φτάνει πλέον στο 10,2:1 έναντι 9,1 της προηγούμενης έκδοσης. 

Σύμφωνα με την Guzzi όλες αυτές οι αλλαγές αύξησαν την ισχύ κατά 12%, ενώ μείωση της τάξης του 10% υπήρξε στην κατανάλωση. Όλα τα V7 αποδίδουν 47 ίππους και αυτό τα κάνει ιδανικές μοτοσικλέτες για κατόχους διπλώματος κατηγορίας Α2. Όλα αυτά τα λέμε για να θυμούνται οι παλιότεροι και για να μαθαίνουν οι νεότεροι, αφού αλλαγές στο μοτέρ αυτό καθαυτό δεν είχαμε το 2014. Εκείνο φυσικά που άλλαξε και αποτελεί και το μεγάλο νέο για το V7 II είναι το ολοκαίνουριο κιβώτιο ταχυτήτων που περνά τη δύναμη στον πίσω τροχό παραδοσιακά, με άξονα. Το κιβώτιο είναι πλέον έξι σχέσεων, αντί πέντε, με την πρώτη και τις δύο τελευταίες σχέσεις να είναι πλέον πιο κοντές, ενώ διαφορετικός είναι και ο λόγος πρωτεύουσας μετάδοσης ο οποίος από το 16:21 άλλαξε στο 18:23.

Βελτιώσεις, τέλος, είχαμε και στον συμπλέκτη και συγκεκριμένα στον επιλογέα, αλλά και στην προοδευτικότητα κατά τη σύμπλεξη και αποσύμπλεξη.

 

MOTO GUZZI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ