Δυστυχώς στην Ελλάδα του 2015, και στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, δεν είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το F3 800 στο περιβάλλον για το οποίο σχεδιάστηκε, την πίστα, και λυπούμαστε για αυτό. Η εβδομαδιαία συνύπαρξη μαζί με αυτή τη μαγική μοτοσικλέτα, μας έδωσε να καταλάβουμε από πρώτο χέρι το πάθος των ανθρώπων της MV Agusta, και την αποτελεσματικότητα που έχει αυτό το πάθος στη γρήγορη και στην αγωνιστική οδήγηση. Πόλη και ελληνικοί δρόμοι; Γίνεται, το καταλαβαίνουμε, αλλά ταυτόχρονα είναι και αμαρτία, και κακή χρήση για τέτοιο καθαρόαιμο. Πίστα Σερρών ή ανάλογες ευρωπαϊκές πίστες Παγκοσμίου, και ευρωπαϊκοί μαγικοί δρόμοι; ΟΝΕΙΡΟ! Motorcycle Art; Εμείς θα λέγαμε Motorcycle Magic!
MV Αgusta F3 800 |
|
|
Κινητήρας |
4T, 3Κ, Y/Ψ,4Β, 2EEK |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
798 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
79x54,3 |
|
Συμπίεση (:1) |
13.3 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
148/13.000 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
8.97/10.600 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός Keihin, Ride By Wire, 4 χάρτες |
|
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
16,5 / 4 |
|
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
7.1 |
|
Βάρος (kg, κενό / γεμάτο) |
173 / Δ.Α. |
|
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
281+ |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Υβριδικό |
|
Αναρτήσεις Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Marzocchi 43χλστ., ΑΣ στο ένα καλάμι, ΑΕ στο άλλο, ΠΕ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
125 |
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ Sachs, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
|
Διαδρομή |
123 |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, Monoblock ακτινικές δαγκάνες Βrembo, 4Ε /320, ABS Bosch 9 Plus Race Mode |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /240, 2E Brembo, ΑBS Bosch 9 Plus με Race Mode και σύστημα αποτροπής ανύψωσης πίσω τροχού |
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
Pirelli Rosso Corsa 120/70-17" |
|
Ελαστικό Π |
Pirelli Rosso Corsa 180/55-17" |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.060 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
725 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.380 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
805 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
|
Traction Control/Ρυθμ. |
Y/Y |
|
Στροφόμετρο |
Υ |
|
Immobiliser |
Y |
|
Υπολογιστής ταξιδιού |
Y |
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|
Δείκτης βενζίνης |
Ν |
|
Δείκτης θερμοκρασίας |
Υ |
|
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Y/Ν |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
|
Κεντρικό σταντ |
Ν |
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
N/Ν |
|
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |


Πώς τα jeans με Kevlar άλλαξαν το παιχνίδι στην προστασία;
Morbidelli F352: Έφτασε στην Ελλάδα το νέο naked με 41 άλογα
200άρια scooter με την καλύτερη επίδοση στο 0-80 χλμ./ώρα
QJ Motor SRV 400VS: Η νέα Cruiser της QJ Motor που θα δούμε στην EICMA
Honda V3R Turbo: Νέος κινητήρας V3 και ηλεκτρικό turbo στην EICMA 2025 (ΒΙΝΤΕΟ)
Yamaha Tracer 9GT Y-AMT - Test
BMW C400 GT 2025: Νέα ηλεκτρονικά και έξτρα αποθηκευτικός χώρος
Ducati DesertX 2026: Σειρά από κατασκοπευτικές φωτογραφίες και φήμες για τη νέα «βασίλισσα»
Morbidelli T502X: Έφτασε το νέο Ιταλικό Adventure για την Α2 κατηγορία
Nordcode Quartz: Ελαφρύ, καθημερινό μπουφάν με θήκες για προστασίες
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.