Δυστυχώς στην Ελλάδα του 2015, και στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, δεν είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το F3 800 στο περιβάλλον για το οποίο σχεδιάστηκε, την πίστα, και λυπούμαστε για αυτό. Η εβδομαδιαία συνύπαρξη μαζί με αυτή τη μαγική μοτοσικλέτα, μας έδωσε να καταλάβουμε από πρώτο χέρι το πάθος των ανθρώπων της MV Agusta, και την αποτελεσματικότητα που έχει αυτό το πάθος στη γρήγορη και στην αγωνιστική οδήγηση. Πόλη και ελληνικοί δρόμοι; Γίνεται, το καταλαβαίνουμε, αλλά ταυτόχρονα είναι και αμαρτία, και κακή χρήση για τέτοιο καθαρόαιμο. Πίστα Σερρών ή ανάλογες ευρωπαϊκές πίστες Παγκοσμίου, και ευρωπαϊκοί μαγικοί δρόμοι; ΟΝΕΙΡΟ! Motorcycle Art; Εμείς θα λέγαμε Motorcycle Magic!
MV Αgusta F3 800 |
|
Κινητήρας |
4T, 3Κ, Y/Ψ,4Β, 2EEK |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
798 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
79x54,3 |
Συμπίεση (:1) |
13.3 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
148/13.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
8.97/10.600 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός Keihin, Ride By Wire, 4 χάρτες |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
16,5 / 4 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
7.1 |
Βάρος (kg, κενό / γεμάτο) |
173 / Δ.Α. |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
281+ |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Υβριδικό |
Αναρτήσεις Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Marzocchi 43χλστ., ΑΣ στο ένα καλάμι, ΑΕ στο άλλο, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
125 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ Sachs, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδρομή |
123 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, Monoblock ακτινικές δαγκάνες Βrembo, 4Ε /320, ABS Bosch 9 Plus Race Mode |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /240, 2E Brembo, ΑBS Bosch 9 Plus με Race Mode και σύστημα αποτροπής ανύψωσης πίσω τροχού |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
Pirelli Rosso Corsa 120/70-17" |
Ελαστικό Π |
Pirelli Rosso Corsa 180/55-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.060 |
Πλάτος (χλστ.) |
725 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.380 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
805 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Traction Control/Ρυθμ. |
Y/Y |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Δείκτης βενζίνης |
Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Y/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
N/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Προστατευτικά ψαλιδιού Polisport Off Road
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr