Δυστυχώς στην Ελλάδα του 2015, και στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, δεν είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το F3 800 στο περιβάλλον για το οποίο σχεδιάστηκε, την πίστα, και λυπούμαστε για αυτό. Η εβδομαδιαία συνύπαρξη μαζί με αυτή τη μαγική μοτοσικλέτα, μας έδωσε να καταλάβουμε από πρώτο χέρι το πάθος των ανθρώπων της MV Agusta, και την αποτελεσματικότητα που έχει αυτό το πάθος στη γρήγορη και στην αγωνιστική οδήγηση. Πόλη και ελληνικοί δρόμοι; Γίνεται, το καταλαβαίνουμε, αλλά ταυτόχρονα είναι και αμαρτία, και κακή χρήση για τέτοιο καθαρόαιμο. Πίστα Σερρών ή ανάλογες ευρωπαϊκές πίστες Παγκοσμίου, και ευρωπαϊκοί μαγικοί δρόμοι; ΟΝΕΙΡΟ! Motorcycle Art; Εμείς θα λέγαμε Motorcycle Magic!
MV Αgusta F3 800 |
|
|
Κινητήρας |
4T, 3Κ, Y/Ψ,4Β, 2EEK |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
798 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
79x54,3 |
|
Συμπίεση (:1) |
13.3 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
148/13.000 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
8.97/10.600 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός Keihin, Ride By Wire, 4 χάρτες |
|
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
16,5 / 4 |
|
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
7.1 |
|
Βάρος (kg, κενό / γεμάτο) |
173 / Δ.Α. |
|
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
281+ |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Υβριδικό |
|
Αναρτήσεις Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Marzocchi 43χλστ., ΑΣ στο ένα καλάμι, ΑΕ στο άλλο, ΠΕ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
125 |
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ Sachs, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
|
Διαδρομή |
123 |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, Monoblock ακτινικές δαγκάνες Βrembo, 4Ε /320, ABS Bosch 9 Plus Race Mode |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /240, 2E Brembo, ΑBS Bosch 9 Plus με Race Mode και σύστημα αποτροπής ανύψωσης πίσω τροχού |
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
Pirelli Rosso Corsa 120/70-17" |
|
Ελαστικό Π |
Pirelli Rosso Corsa 180/55-17" |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.060 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
725 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.380 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
805 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
|
Traction Control/Ρυθμ. |
Y/Y |
|
Στροφόμετρο |
Υ |
|
Immobiliser |
Y |
|
Υπολογιστής ταξιδιού |
Y |
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|
Δείκτης βενζίνης |
Ν |
|
Δείκτης θερμοκρασίας |
Υ |
|
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Y/Ν |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
|
Κεντρικό σταντ |
Ν |
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
N/Ν |
|
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |



Super naked με τα καλύτερα φρένα
SYM PE3 Hybrid: Η υβριδική πρόταση με range extender για αυτονομία 325 χλμ
Φθηνός εξοπλισμός από internet: έξυπνη κίνηση ή ρώσικη ρουλέτα;
SWM Bumblebee Concept: Το πιο αλλόκοτο δίτροχο της EICMA 2025
Moto Morini Corsaro Sport: Έτοιμη για λανσάρισμα η νέα μεσαία sport - Διαθέσιμη μέσα στο 2026
Test SIDI Nucleus GTX: Ελαφρύ & καθημερινό με προστασία D30 στον αστράγαλο
Τακάκια: Γιατί βλέπεις μεγάλες διαφορές στην τιμή και τι αλλάζει στα υλικά
Χιλιάδες οδηγοί χωρίς δίπλωμα – Κρύβουν τις πινακίδες από τις κάμερες
Χάρτινο δίπλωμα και εξωτερικό - Τι ισχύει σήμερα
Ελαστικά Dunlop Trailmax Raid 90/90-21 & 150/70-18
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.