Δυστυχώς στην Ελλάδα του 2015, και στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, δεν είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το F3 800 στο περιβάλλον για το οποίο σχεδιάστηκε, την πίστα, και λυπούμαστε για αυτό. Η εβδομαδιαία συνύπαρξη μαζί με αυτή τη μαγική μοτοσικλέτα, μας έδωσε να καταλάβουμε από πρώτο χέρι το πάθος των ανθρώπων της MV Agusta, και την αποτελεσματικότητα που έχει αυτό το πάθος στη γρήγορη και στην αγωνιστική οδήγηση. Πόλη και ελληνικοί δρόμοι; Γίνεται, το καταλαβαίνουμε, αλλά ταυτόχρονα είναι και αμαρτία, και κακή χρήση για τέτοιο καθαρόαιμο. Πίστα Σερρών ή ανάλογες ευρωπαϊκές πίστες Παγκοσμίου, και ευρωπαϊκοί μαγικοί δρόμοι; ΟΝΕΙΡΟ! Motorcycle Art; Εμείς θα λέγαμε Motorcycle Magic!
MV Αgusta F3 800 |
|
Κινητήρας |
4T, 3Κ, Y/Ψ,4Β, 2EEK |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
798 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
79x54,3 |
Συμπίεση (:1) |
13.3 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
148/13.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
8.97/10.600 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός Keihin, Ride By Wire, 4 χάρτες |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
16,5 / 4 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
7.1 |
Βάρος (kg, κενό / γεμάτο) |
173 / Δ.Α. |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
281+ |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Υβριδικό |
Αναρτήσεις Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Marzocchi 43χλστ., ΑΣ στο ένα καλάμι, ΑΕ στο άλλο, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
125 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ Sachs, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδρομή |
123 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, Monoblock ακτινικές δαγκάνες Βrembo, 4Ε /320, ABS Bosch 9 Plus Race Mode |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /240, 2E Brembo, ΑBS Bosch 9 Plus με Race Mode και σύστημα αποτροπής ανύψωσης πίσω τροχού |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
Pirelli Rosso Corsa 120/70-17" |
Ελαστικό Π |
Pirelli Rosso Corsa 180/55-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.060 |
Πλάτος (χλστ.) |
725 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.380 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
805 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Traction Control/Ρυθμ. |
Y/Y |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Δείκτης βενζίνης |
Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Y/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
N/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Ducati Multistrada RS: Με αγωνιστικό DNA και κινητήρα Stradale
Best Moto by LS2 - Ducati Multistrada V4 Rally: Η μοτοσυκλέτα με την καλύτερη τεχνολογία
Best Moto by LS2 - QJMOTOR SVT 650X: Η πιο οικονομική μοτοσυκλέτα της χρονιάς
Best Moto by LS2 - CFMOTO 800MT: Η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Μαρτίου - Στην κορυφή το Voge DS525 X
Test βαλίτσα Maximus MX66: 52 λίτρα πρακτικότητας
Ειδικές εκδόσεις SE-09 SBK για τις Aprilia RSV4 Factory και Tuono V4 Factory
Ταξινομήσεις Scooter Μαρτίου - Πρωτιά για το Honda ADV 350
Οκτακύλινδρος Boxer κινητήρας από την GWM
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr