Το Ninja 250SL δεν είναι εντυπωσιακό απλά και μόνο για το λόγο πως δεν περιμένει κανείς τόσο καλές επιδόσεις από μια μικρή σε κυβικά μοτοσικλέτα. Είναι εντυπωσιακό πέρα από τους όποιους περιορισμούς κυβισμού, γιατί είναι απόλυτα ισορροπημένο, και τόσο ικανό, ώστε να κάνει τον αναβάτη του να παραμιλάει από ενθουσιασμό. Το κοιτάς το πρωί, και ξέρεις πως η απόλαυση της sport οδήγησης απέχει μόνο ένα στενό μακριά... στην πρώτη στροφή που θα συναντήσεις. Και φτάνοντας στη δουλειά, έχεις πλατύ χαμόγελο χαραγμένο, από το ένα αυτί στο άλλο. Μοτοσικλέτα για πραγματική sport οδήγηση σε πόλη ή πίστα, σε πακέτο που περιλαμβάνει οικονομική αγορά και συμβίωση, διασκέδαση άνευ προηγουμένου, και χρηστικές πινελιές για καθημερινή μετακίνηση. Από τις πιο απολαυστικές μοτοσικλέτες που έχουμε οδηγήσει τον τελευταίο καιρό.
|
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, 2ΕΕΚ, Y/Ψ, 4β |
|
|
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
471 |
|
|
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
72x61.2 |
|
|
|
Συμπίεση (:1) |
11,3 |
|
|
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
27,62/9,700 |
|
|
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,3/8.200 |
|
|
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός 38 χλστ. |
|
|
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / ρεζέρβας
(λίτρα) |
11 |
|
|
|
Κατανάλωση
(lt/100χλμ) |
4,2 |
|
|
|
Βάρος γεμάτο (kg) |
195 |
|
|
|
Τελική ταχύτητα (χλμ) |
163 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό, τύπου χωροδικτύωμα |
|
|
|
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι. |
|
|
|
Διαδρομή (χλστ.) |
110 |
|
|
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ Uni-Trak, ΠΕ |
|
|
|
Διαδρομή |
116 |
|
|
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, 290, 2Ε |
|
|
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 220, 2E |
|
|
|
|
|
|
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
|
|
Ελαστικό Ε |
Dunlop TT 900 100/80-17 |
|
|
|
Ελαστικό Π |
Dunlop TT 900 130/70-17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Διαστάσεις |
|
|
|
|
Μήκος
(χλστ.) |
1.935 |
|
|
|
Πλάτος
(χλστ.) |
685 |
|
|
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.330 |
|
|
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
780 |
|
|
|
|
|
||
|
Εξοπλισμός |
|
||
|
ABS |
_ |
||
|
Μίζα |
Υ |
||
|
Μανιβέλα |
_ |
||
|
Στροφόμετρο |
Y |
||
|
Κοντέρ |
Y |
||
|
Ένδειξη θερμοκρασίας |
_ |
||
|
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
||
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Υ |
||
|
Φέρινγκ |
Y |
||
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
_ |
||
|
Κεντρικό σταντ |
_ |
||
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
||
|
Σχάρα |
_ |
||
|
Κλειδαριά κράνους |
_ |
||
|
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
||
|
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
||



Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!
Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας
ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;
Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ
Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος
Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα
Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.