Το Ninja 250SL είναι από εκείνες τις μοτοσικλέτες που ανεξαρτήτως κυβικών, εντυπωσιάζουν και ξεχωρίζουν από το σωρό. Υπέρ-ατού εδώ ο απίθανος μονοκύλινδρος κινητήρας, που αντίθετα με αρκετά ανταγωνιστικά μικρά sport σύνολα, διαθέτει νεύρο και πυγμή με το καλημέρα, ενώ η γραμμική δύναμη συνεχίζει να ξεδιπλώνεται μέχρι τις 10.000 στροφές! Και αυτή η φανταστική απόδοση επιτυγχάνεται μάλιστα με ένα πολύ κλειστό, αθόρυβο τελικό εξάτμισης. Σε συνδυασμό με τον άριστο ψεκασμό, και με το χαμηλότατο βάρος των 150 γεμάτων κιλών, το Ninja 250SL εκτοξεύεται σε εκκινήσεις, ενώ διαθέτει δύναμη για να σας ξελασπώσει σε κάθε περίσταση, για άνετες προσπεράσεις, αλλά και για δυνατές εξόδους από τις στροφές. Το Ninja 250SL κάνει ακόμα και σούζες, δίχως μάλιστα να πρέπει να ζορίσετε συμπλέκτη ή κινητήρα, με τη μοτοσικλέτα σχεδόν ακίνητη. Αντίθετα, το μονοκύλινδρο Ninja θα σηκωθεί έχοντας κάποια χιλιόμετρα στο κοντέρ, με πρώτη και συμπλέκτη, και θα στηθεί αρκετά εύκολα στο σημείο ισορροπίας. Κατόπιν έρχεται η αλλαγή σε δευτέρα και τρίτη, και η μοτοσικλέτα της Kawasaki συνεχίζει ακμαία τη σούζα! Μικρή ένσταση έχουμε για το σφιχτό κιβώτιο, αν και η μοτοσικλέτα της δοκιμής μας είχε μόλις 200 χιλιόμετρα στο κοντέρ, οπότε πιθανότατα τα πράγματα να βελτιωθούν μετά το στρώσιμο. Ο κινητήρας είναι αυτός ακριβώς που θα θέλαμε από ένα μονοκύλινδρο μοτέρ, θυμίζοντας εκπολιτισμένο αγωνιστικό σύνολο, αντίθετα από αρκετά άλλα μοτέρ αντίστοιχων, περισσότερο φιλικών μοτοσικλετών που αποδεικνύονται “κούφια” στις μεσαίες. Εδώ έχεις τη γνωστή, απολαυστικά γεμάτη απόδοση του ενός κυλίνδρου σε χαμηλές και μεσαίες, με ξέσπασμα ψηλότερα, και κορύφωση στις πολύ ψηλές 10.000 σαλ. Ένας και να καίει, με νεύρο που δεν μπορούν να μιμηθούν τα δικύλινδρα αδέλφια του σε 250 και 300 κυβικά! Το Ninja 250SL διεκπεραιώνει με άνεση όλες τις αστικές αποστολές που θα του αναθέσετε, δίχως καμία δύστροπη όψη, εκπλήσσοντας σας με τη φιλικότητα του, με τον μαλακό συμπλέκτη, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού του, την άνετη σέλα (όχι για το συνεπιβάτη) και με τις μικρές του διαστάσεις που το κάνουν να χωράει εκεί που χωράνε μόνο τα παπιά. Ταυτόχρονα είναι και φειδωλό όσον αφορά στις ανάγκες του σε βενζίνη, καθώς εμείς μετρήσαμε μέση κατανάλωση 4,2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr