net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Υπέρ-ατού του Ninja είναι ο μονοκύλινδρος κινητήρας, που αντίθετα με αρκετά ανταγωνιστικά μικρά sport σύνολα, διαθέτει νεύρο και πυγμή με το καλημέρα

Οδηγώντας: Τι-είπες-τώρα!

Το Ninja 250SL είναι από εκείνες τις μοτοσικλέτες που ανεξαρτήτως κυβικών, εντυπωσιάζουν και ξεχωρίζουν από το σωρό. Υπέρ-ατού εδώ ο απίθανος μονοκύλινδρος κινητήρας, που αντίθετα με αρκετά ανταγωνιστικά μικρά sport σύνολα, διαθέτει νεύρο και πυγμή με το καλημέρα, ενώ η γραμμική δύναμη συνεχίζει να ξεδιπλώνεται μέχρι τις 10.000 στροφές! Και αυτή η φανταστική απόδοση επιτυγχάνεται μάλιστα με ένα πολύ κλειστό, αθόρυβο τελικό εξάτμισης. Σε συνδυασμό με τον άριστο ψεκασμό, και με το χαμηλότατο βάρος των 150 γεμάτων κιλών, το Ninja 250SL εκτοξεύεται σε εκκινήσεις, ενώ διαθέτει δύναμη για να σας ξελασπώσει σε κάθε περίσταση, για άνετες προσπεράσεις, αλλά και για δυνατές εξόδους από τις στροφές. Το Ninja 250SL κάνει ακόμα και σούζες, δίχως μάλιστα να πρέπει να ζορίσετε συμπλέκτη ή κινητήρα, με τη μοτοσικλέτα σχεδόν ακίνητη. Αντίθετα, το μονοκύλινδρο Ninja θα σηκωθεί έχοντας κάποια χιλιόμετρα στο κοντέρ, με πρώτη και συμπλέκτη, και θα στηθεί αρκετά εύκολα στο σημείο ισορροπίας. Κατόπιν έρχεται η αλλαγή σε δευτέρα και τρίτη, και η μοτοσικλέτα της Kawasaki συνεχίζει ακμαία τη σούζα! Μικρή ένσταση έχουμε για το σφιχτό κιβώτιο, αν και η μοτοσικλέτα της δοκιμής μας είχε μόλις 200 χιλιόμετρα στο κοντέρ, οπότε πιθανότατα τα πράγματα να βελτιωθούν μετά το στρώσιμο. Ο κινητήρας είναι αυτός ακριβώς που θα θέλαμε από ένα μονοκύλινδρο μοτέρ, θυμίζοντας εκπολιτισμένο αγωνιστικό σύνολο, αντίθετα από αρκετά άλλα μοτέρ αντίστοιχων, περισσότερο φιλικών μοτοσικλετών που αποδεικνύονται “κούφια” στις μεσαίες. Εδώ έχεις τη γνωστή, απολαυστικά γεμάτη απόδοση του ενός κυλίνδρου σε χαμηλές και μεσαίες, με ξέσπασμα ψηλότερα, και κορύφωση στις πολύ ψηλές 10.000 σαλ. Ένας και να καίει, με νεύρο που δεν μπορούν να μιμηθούν τα δικύλινδρα αδέλφια του σε 250 και 300 κυβικά! Το Ninja 250SL διεκπεραιώνει με άνεση όλες τις αστικές αποστολές που θα του αναθέσετε, δίχως καμία δύστροπη όψη, εκπλήσσοντας σας με τη φιλικότητα του, με τον μαλακό συμπλέκτη, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού του, την άνετη σέλα (όχι για το συνεπιβάτη) και με τις μικρές του διαστάσεις που το κάνουν να χωράει εκεί που χωράνε μόνο τα παπιά. Ταυτόχρονα είναι και φειδωλό όσον αφορά στις ανάγκες του σε βενζίνη, καθώς εμείς μετρήσαμε μέση κατανάλωση 4,2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.


Τα φρένα του είναι πέρα από κάθε κριτική, με δύναμη και αίσθηση που κάνουν την έλλειψη ABS να περνάει εντελώς απαρατήρητη. Μάλιστα αυτή η έλλειψη γίνεται ακόμα και απολαυστική, καθώς δεν χρειάζεται να το απενεργοποιείς συνέχεια για να επιδίδεσαι σε ένα από τα αγαπημένα παιχνίδια του SL, που είναι η είσοδος με πλαγιολίσθηση σε κάθε στροφή. Με το κατέβασμα 2-3 σχέσεων και μικρή βοήθεια στο φρένο, θα βρεθείτε να πηγαίνετε με το πλάι, απόλυτα ελεγχόμενα, και απολαυστικά. Και endo θα κάνετε σε καλή άσφαλτο αν θελήσετε, ενώ αμφότερες οι αναρτήσεις απορροφούν με μεγάλη επιτυχία όλες τις γνώριμες ανωμαλίες και λακκούβες των ελληνικών δρόμων. προσφέρουν άνεση, αλλά και σφιχτή συμπεριφορά, δίχως να μπορείς να τις κατηγορήσεις για υπέρμετρη ακαμψία. Η μοτοσικλέτα θα πιάσει εύκολα τα 150 χλμ/ώρα στο κοντέρ, με λίγη ακόμη υπομονή θα δείτε 158χλμ/ώρα, ενώ σε ιδανικές συνθήκες θα χτυπήσει κόφτη στα 163χλμ/ώρα. Απίθανη τελική, ειδικά αν λάβεις υπόψη σου το πόσο γεμάτος είναι αυτός ο κινητήρας παντού, μέχρι να φτάσει στον κόφτη! 

Το Ninja 250SL διαπρέπει σε οποιαδήποτε διαδρομή με στροφές, κάνοντας το αίμα του αναβάτη να βράζει, με την ευκολία και τη μεγάλη αίσθηση ασφάλειας που παρέχει την ώρα που κινείστε στο όριο. Τα ελαστικά της Dunlop είναι καλά σε όλες τις συνθήκες, ενώ θα θέλαμε να είχαμε ακόμα πιο μαλακά ελαστικά, για να σπρώξουμε ακόμα περισσότερο τη μοτοσικλέτα. Σε ακραίες κλίσεις, πρώτα θα διώξει γλυκά τον πίσω τροχό, με το λεπτό ελαστικό, προειδοποιώντας σας δίχως δράματα. Η μοτοσικλέτα συμπεριφέρεται παντού ενιαία, επιταχύνει δυνατά από στροφή σε στροφή, και θα κάνει πολλές εκπλήξεις σε μοτοσικλέτες μεγαλύτερου κυβισμού. 

Πραγματικά απολαύσαμε τη συμβίωση μαζί της, και ενθουσιαστήκαμε σε όλες τις χρήσεις, αλλά ιδιαιτέρως σε ορεινή διαδρομή με στροφές, και στην πίστα καρτ Speed Force στο Κορωπί, όπου και μας άφησε άφωνους με τις δυνατότητες της, αλλά και με την ευκολία με την οποία ξεδιπλώνει τα ταλέντα της.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ