net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το γεγονός που εντυπωσιάζει άμεσα τον παρατηρητή στο Ninja 250SL είναι η λεπτή σιλουέτα της μοτοσικλέτας. Αν το κοιτάξεις από πίσω, πραγματικά είναι δύσκολο να πιστέψεις πως εδώ έχουμε ένα 250.

Αισθητική / Ποιότητα κατασκευής: Σπαρτιάτης αθλητής

Το ξεχωριστό και ολοκαίνουργιο πλαίσιο χωροδικτύωμα, που ξεφεύγει από τα συνήθη πλαίσια δυο δοκών της Kawasaki γίνεται ορατό στα βλέμματα χάρη σε δύο κοψίματα στο φέρινγκ, αν και στα πλαινά της μοτοσικλέτας η εταιρεία του Akashi το έχει κρύψει με δύο πλαστικά καλύμματα. Αν αναλογιστεί κανείς πως πρόκειται για κάτι μοναδικό, ξεχωριστό και πρωτόγνωρο για την εταιρεία θα το θέλαμε πιο εμφανές, αλλά... προσωπικά γούστα είναι αυτά. Το γεγονός που εντυπωσιάζει άμεσα τον παρατηρητή στο Ninja 250SL είναι η λεπτή σιλουέτα της μοτοσικλέτας. Αν το κοιτάξεις από πίσω, πραγματικά είναι δύσκολο να πιστέψεις πως εδώ έχουμε ένα 250. Η σιλουέτα του SL είναι τόσο απίστευτα λεπτή που μάλλον για 125 σου κάνει περισσότερο. Μπορεί κάποιες μικρές μοτοσικλέτες να έχουν σχεδιαστεί επίτηδες για να δείχνουν μεγαλύτερες, όμως το Ninja 250SL δεν συγκαταλέγεται ανάμεσα τους. Δείχνει, αλλά και είναι, ιδιαίτερο compact και μαζεμένο σε διαστάσεις. Απίστευτα λεπτό, κοντό, χαμηλό, με χαμηλή σέλα και λεπτά ελαστικά. Ο πολυεδρικός προβολέας με το διάφανο “κρύσταλλο” είναι μονός για να ταιριάζει στο πνεύμα του μονοκύλινδρου κινητήρα, λέει η Kawasaki, ενώ αποδίδει άριστα το βράδυ. Τα φλας είναι παλαιού τύπου, πολύ μεγάλα, και εξέχουν αρκετά. Οι καθρέπτες ταιριάζουν αισθητικά στη sport κατασκευή, ενώ όπως ήταν αναμενόμενο παρέχουν μέτριο οπτικό πεδίο, δείχνοντας πέρα από το δρόμο και ένα ποσοστό από τους αγκώνες του αναβάτη. Σημειώστε πως είναι σχεδιασμένοι ώστε να μπορεί ο αναβάτης να τους κλείσει στο παρκάρισμα ή στο μποτιλιάρισμα, για ακόμη λεπτότερη σιλουέτα, δίχως να χάσει τις ρυθμίσεις τους. Η πάνω πλάκα στο τιμόνι είναι τρυπητή, συνεισφέροντας στο “ελαφρύ” αγωνιστικό look της μοτοσικλέτας. 


Προχωρώντας προς τα πίσω, βρίσκουμε ένα ποιοτικής εμφάνισης, αν και ογκώδες τελικό, και μία ανασηκωμένη “καθαρή” ουρά, που τελειώνει σε ένα αιχμηρό φωτιστικό σώμα. Η μίνιμαλ προστασία από τα νερά σημαίνει πως στη βροχή, ή στις λάσπες κάποιες σταγόνες θα βρουν το δρόμο τους για τη σέλα του συνεπιβάτη. Εντυπωσιακά τα δύο δισκόφρενα μαργαρίτες, ενώ μπροστά βρίσκουμε ένα συμβατικό πιρούνι που βοηθάει την τιμή να παραμείνει χαμηλά, και πίσω ένα μονό αμορτισέρ με λευκό ελατήριο. Οι διακόπτες είναι λιτοί, όπως λιτή είναι και η ψηφιακή οθόνη σε ενδείξεις. Παρόλα αυτά, είναι ευκρινής, με όμορφο, δυνατό λευκό φως. Στα μαρσπιέ θα βρείτε μεγάλα hero blobs, τις βίδες που βρίσκουν κάτω πριν τα μαρσπιέ, όμως, δύσκολα θα τα ξύσετε. Η τάπα είναι αεροπορικού τύπου, οι ζάντες διαθέτουν εντυπωσιακή σχεδίαση στα μπράτσα τους, ενώ όπως θα περίμενε κανείς από μια μικρή Supersport μοτοσικλέτα, ο συνεπιβάτης διαθέτει μια πολύ μικρή σέλα.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ