Το Ninja 250SL είναι από εκείνες τις μοτοσικλέτες που ανεξαρτήτως κυβικών, εντυπωσιάζουν και ξεχωρίζουν από το σωρό. Υπέρ-ατού εδώ ο απίθανος μονοκύλινδρος κινητήρας, που αντίθετα με αρκετά ανταγωνιστικά μικρά sport σύνολα, διαθέτει νεύρο και πυγμή με το καλημέρα, ενώ η γραμμική δύναμη συνεχίζει να ξεδιπλώνεται μέχρι τις 10.000 στροφές! Και αυτή η φανταστική απόδοση επιτυγχάνεται μάλιστα με ένα πολύ κλειστό, αθόρυβο τελικό εξάτμισης. Σε συνδυασμό με τον άριστο ψεκασμό, και με το χαμηλότατο βάρος των 150 γεμάτων κιλών, το Ninja 250SL εκτοξεύεται σε εκκινήσεις, ενώ διαθέτει δύναμη για να σας ξελασπώσει σε κάθε περίσταση, για άνετες προσπεράσεις, αλλά και για δυνατές εξόδους από τις στροφές. Το Ninja 250SL κάνει ακόμα και σούζες, δίχως μάλιστα να πρέπει να ζορίσετε συμπλέκτη ή κινητήρα, με τη μοτοσικλέτα σχεδόν ακίνητη. Αντίθετα, το μονοκύλινδρο Ninja θα σηκωθεί έχοντας κάποια χιλιόμετρα στο κοντέρ, με πρώτη και συμπλέκτη, και θα στηθεί αρκετά εύκολα στο σημείο ισορροπίας. Κατόπιν έρχεται η αλλαγή σε δευτέρα και τρίτη, και η μοτοσικλέτα της Kawasaki συνεχίζει ακμαία τη σούζα! Μικρή ένσταση έχουμε για το σφιχτό κιβώτιο, αν και η μοτοσικλέτα της δοκιμής μας είχε μόλις 200 χιλιόμετρα στο κοντέρ, οπότε πιθανότατα τα πράγματα να βελτιωθούν μετά το στρώσιμο. Ο κινητήρας είναι αυτός ακριβώς που θα θέλαμε από ένα μονοκύλινδρο μοτέρ, θυμίζοντας εκπολιτισμένο αγωνιστικό σύνολο, αντίθετα από αρκετά άλλα μοτέρ αντίστοιχων, περισσότερο φιλικών μοτοσικλετών που αποδεικνύονται “κούφια” στις μεσαίες. Εδώ έχεις τη γνωστή, απολαυστικά γεμάτη απόδοση του ενός κυλίνδρου σε χαμηλές και μεσαίες, με ξέσπασμα ψηλότερα, και κορύφωση στις πολύ ψηλές 10.000 σαλ. Ένας και να καίει, με νεύρο που δεν μπορούν να μιμηθούν τα δικύλινδρα αδέλφια του σε 250 και 300 κυβικά! Το Ninja 250SL διεκπεραιώνει με άνεση όλες τις αστικές αποστολές που θα του αναθέσετε, δίχως καμία δύστροπη όψη, εκπλήσσοντας σας με τη φιλικότητα του, με τον μαλακό συμπλέκτη, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού του, την άνετη σέλα (όχι για το συνεπιβάτη) και με τις μικρές του διαστάσεις που το κάνουν να χωράει εκεί που χωράνε μόνο τα παπιά. Ταυτόχρονα είναι και φειδωλό όσον αφορά στις ανάγκες του σε βενζίνη, καθώς εμείς μετρήσαμε μέση κατανάλωση 4,2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
Kymco Xciting VS 400 Euro5+: Το νέο Sport Touring maxi scooter έφτασε στην Ελλάδα
Design ηλεκτρικών: φουτουριστικό και ελεύθερο ή «λευκές συσκευές»;
Honda EV Fun Concept: Καμουφλαρισμένη σε δοκιμές – μοιάζει με ότι είδαμε στην EICMA
Honda GLX: Το παπί που μεγάλωσε την Ελλάδα
Kawasaki Z1100: Προετοιμάζεται το νέο supernaked με 1100 κυβικά και φήμες για RS έκδοση
Benelli TreK: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από το νέο Adventure με τρικύλινδρο 125 ίππων
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
BMW Vision CE: Νέο Ηλεκτρικό scooter που στέκεται όρθιο μόνο του(ΒΙΝΤΕΟ)
Τσάντες Oxford Nomad: Πλήρως ευέλικτες και προσιτές επιλογές για φίλους του ADV
Daytona VIRTUS 300: Με 13,5 λίτρα ρεζερβουάρ ,ρυθμιζόμενη ζελατίνα και κάμερα καταγραφής
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.