Ναι, και εμείς μπερδευόμαστε που και πού, έστω και λίγο, με τις εταιρίες που προσπαθούν να κατατάξουν τα μοντέλα τους σε μια κατηγορία. Στην προκειμένη περίπτωση, όμως, ο παραπάνω χαρακτηρισμός που χρησιμοποιεί η Honda για το Crossrunner είναι σωστός, αφού η μοτοσικλέτα της βασίζεται στο sports tourer VFR800F ενώ σχεδίαση και θέση οδήγησης προέρχεται από τα adventure μοντέλα. Αυτό το τελευταίο είναι μόνο καλό για την καθημερινότητα αλλά και το ταξίδι αφού ο αναβάτης κάθεται σχεδόν καμαρωτός πάνω στη σέλα του Crossrunner και θα βολευτεί είτε είναι κοντός είτε ψηλός. Η σέλα είναι ρυθμιζόμενη σε ύψος, είναι όμως από τις πιο δύσκολες για να ρυθμίσει κανείς γιατί πρέπει να λυθούν βίδες. Προσέξτε, δεν είναι δύσκολο να το κάνετε αλλά είναι δύσκολο σε σχέση με αυτό που βλέπουμε συνήθως στις ρυθμιζόμενες σέλες που απλά πρέπει να τις βγάλεις από τη θέση τους και να την κουμπώσεις ξανά σε διαφορετικό σημείο. Είναι όμως κάτι που ουσιαστικά γίνεται μια φορά και δεν ασχολείσαι ξανά μαζί του. Οπότε, πηγαίνετε με το Crossrunner σας σε ένα εξουσιοδοτημένο κατάστημα της Honda, σας ρυθμίζουν τη σέλα και ξενοιάζετε. Θετικό στοιχείο από αυτόν τον τρόπο στήριξης της σέλας είναι η ολοκληρωτική απουσία τριγμών και τζόγων.
Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!
Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας
ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;
Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ
Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος
Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα
Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Μας γράψατε τα σχόλια σσς το πόση ιπποδύναμη έχει δε το γράψατε
Απάντηση: Στην επιλογή "Συμπέρασμα" του άρθρου παρουσιάζεται ο πίνακας των τεχνικών χαρακτηριστικών του μοντέλου. Για δική σας διευκόλυνση, παραθέτουμε: Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)= 105/10.250