To σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του Crossrunner, είναι παρόμοιο με εκείνο του Crosstourer. Η παρεμβατικότητά του χωρίζεται σε δύο επίπεδα-μέγιστη και ελάχιστη-ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί. Το σύστημα συγκρίνει την ταχύτητα των τροχών μέσω των αισθητήρων του ABS και όταν εντοπίσει διαφορά επεμβαίνει στην ανάφλεξη και στα μπεκ του ψεκασμού. Στην πράξη το HSTC είναι πολύ παρεμβατικό στο δεύτερο στάδιο, με αυτό δηλαδή που ξεκινά η μοτοσικλέτα. Με το που ανιχνεύσει ολίσθηση του πίσω τροχού σχεδόν “κλειδώνει” τις στροφές του κινητήρα σε σταθερό σημείο (ανεβαίνουν πολύ αργά), δεν ψάχνει να βρει ξανά αν έχουν αλλάξει τα επίπεδα πρόσφυσης και σε υποχρεώνει να ανοιγοκλείσεις το γκάζι για να ξεκινήσει από την αρχή η “διαπραγμάτευση”. Επίσης, πάνω από λακκούβες, δείχνει να μπερδεύεται και μπαίνει σε λειτουργία συγκρατώντας εκνευριστικά τον κινητήρα. Στο δεύτερο στάδιο, αυτό της ελάχιστης παρεμβατικότητας συμπεριφέρεται σαφώς πιο φυσιολογικά. Αφήνει σαφώς μεγαλύτερη ελευθερία και “ψάχνεται” περισσότερο με τα επίπεδα πρόσφυσης, ενώ μπερδεύεται ελάχιστα στις λακκούβες. Το καλό είναι ότι η παρεμβατικότητά του ρυθμίζεται ταχύτατα από το δικό του κουμπί στο τιμόνι. Αν κινηθείτε σε χώμα, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να το απενεργοποιήσετε πλήρως, όπως άλλωστε προτείνει και η ίδια η Honda.
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
Voge SR16 200 ACC: Ανακοινώθηκε μόλις η τιμή στα 2.995 ευρώ
Yamaha WR250F & WR450F 2026: «Κλειδώνουν» με νέο αντικλεπτικό ECU lock
ΕΣΚΑΣΕ ΤΩΡΑ: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από μια νέα μικρή Yamaha adventure on-off
Triumph: Δυό νέες ειδικές εκδόσεις για το 2026 Street Triple 765 RX και Moto2 Edition
Royal Enfield Himalayan electric: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες της νέας Adventure
Test καλοκαιρινό μπουφάν GMS Fiftysix 7: Κλάσης Α με κορυφαίο VfM
Πρεμιέρα για το νέο DS800X Rally στο Λαύριο και Test Ride με όλα τα Adventure της Voge
Ταξινομήσεις οκταμήνου 2025 ανά όμιλο: Ποιοι κυριαρχούν στην αγορά
Ταξινομήσεις οκταμήνου 2025 ανά μάρκα (Αναλυτικός πίνακας)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Μας γράψατε τα σχόλια σσς το πόση ιπποδύναμη έχει δε το γράψατε
Απάντηση: Στην επιλογή "Συμπέρασμα" του άρθρου παρουσιάζεται ο πίνακας των τεχνικών χαρακτηριστικών του μοντέλου. Για δική σας διευκόλυνση, παραθέτουμε: Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)= 105/10.250