net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Από αυτό εδώ το κουμπί στο αριστερό γκριπ ρυθμίζεται εύκολα και γρήγορα το Traction Control του Crossrunner.

Honda Selectable Torque Control-HSTC

To σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του Crossrunner, είναι παρόμοιο με εκείνο του Crosstourer. Η παρεμβατικότητά του χωρίζεται σε δύο επίπεδα-μέγιστη και ελάχιστη-ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί. Το σύστημα συγκρίνει την ταχύτητα των τροχών μέσω των αισθητήρων του ABS και όταν εντοπίσει διαφορά επεμβαίνει στην ανάφλεξη και στα μπεκ του ψεκασμού. Στην πράξη το HSTC είναι πολύ παρεμβατικό στο δεύτερο στάδιο, με αυτό δηλαδή που ξεκινά η μοτοσικλέτα. Με το που ανιχνεύσει ολίσθηση του πίσω τροχού σχεδόν “κλειδώνει” τις στροφές του κινητήρα σε σταθερό σημείο (ανεβαίνουν πολύ αργά), δεν ψάχνει να βρει ξανά αν έχουν αλλάξει τα επίπεδα πρόσφυσης και σε υποχρεώνει να ανοιγοκλείσεις το γκάζι για να ξεκινήσει από την αρχή η “διαπραγμάτευση”. Επίσης, πάνω από λακκούβες, δείχνει να μπερδεύεται και μπαίνει σε λειτουργία συγκρατώντας εκνευριστικά τον κινητήρα. Στο δεύτερο στάδιο, αυτό της ελάχιστης παρεμβατικότητας συμπεριφέρεται σαφώς πιο φυσιολογικά. Αφήνει σαφώς μεγαλύτερη ελευθερία και “ψάχνεται” περισσότερο με τα επίπεδα πρόσφυσης, ενώ μπερδεύεται ελάχιστα στις λακκούβες. Το καλό είναι ότι η παρεμβατικότητά του ρυθμίζεται ταχύτατα από το δικό του κουμπί στο τιμόνι. Αν κινηθείτε σε χώμα, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να το απενεργοποιήσετε πλήρως, όπως άλλωστε προτείνει και η ίδια η Honda.

 
  • Γιώργος Μαραβελακης

    Μας γράψατε τα σχόλια σσς το πόση ιπποδύναμη έχει δε το γράψατε

     
    • Mototriti

      Απάντηση: Στην επιλογή "Συμπέρασμα" του άρθρου παρουσιάζεται ο πίνακας των τεχνικών χαρακτηριστικών του μοντέλου. Για δική σας διευκόλυνση, παραθέτουμε: Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)= 105/10.250

        1

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ