Το PR4 συγκεντρώνει μια πλειάδα δυνατών σημείων, που το κάνουν εύκολα ένα από τα δυνατότερα εναλλακτικά χαρτιά απέναντι στα γνωστά κορυφαία ευρωπαικά και ιαπωνικά μοντέλα. Χαμηλή τιμή απόκτησης, ανάγκες συντήρησης πολιτικής μοτοσικλέτας (service κάθε 3.000 χλμ), οικονομία καυσίμου χωρίς αντίπαλο, αλλά και ποιοτικά, κορυφαία, επώνυμα εξαρτήματα, μοναδική εμφάνιση, και μεγάλες -πολύ μεγάλες- δυνατότητες στο χώμα. Στη σέλα του πέρασα μερικές πραγματικά μοναδικές off-road στιγμές, ενώ όσο το πίεζα, τόσο με εξέπλησσε, καθώς δεν σήκωσε πουθενά τα χέρια ψηλά, ήταν παντού ελεγχόμενο, εύκολο και ικανότατο.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, A/Ψ, 2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
233 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
69x62,5 |
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
20/8.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,83/7.000 |
Τροφοδοσία |
καρμπυρατέρ |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
4,3 |
Βάρος (κενό/γεμάτο, kg) |
105/115 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
105 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Υβριδικό περιμετρικό |
Αναρτήσεις Ε |
USD Marzocchi 40 χλστ., ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή (χλστ.) |
260 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Sachs, ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή |
300 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /300, 2Ε |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /220, 1Ε |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
90/90-21" |
Ελαστικό Π |
120/90-18" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.380 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
920 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
VOGE SR3: Γιατί το θέλουν όλοι;
Triumph Scrambler 400X & Speed 400: Νοσταλγικά μοντέρνα
Bike Therapy: Επίσημος επισκευαστής Honda
Πάνω από 20.000 Vespas στο Piaggio World Days
Voge DS900X: Πολυπόθητη On-Off με κάτω από 10.000 ευρώ
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Οδήγησε τα Moto Morini X-Cape 650 και Seiemmezzo 650
Παρουσίαση BS Battery: Μπαταρία Ιόντων Λιθίου BSLi-04 / BSLi-06
Best Moto by LS2: Οι καλύτεροι Dealers ανά εταιρεία
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Γεωμετρία μοτοσυκλέτας: Μεταξόνιο, ίχνος και γωνία κάστερ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr