Το PR4 συγκεντρώνει μια πλειάδα δυνατών σημείων, που το κάνουν εύκολα ένα από τα δυνατότερα εναλλακτικά χαρτιά απέναντι στα γνωστά κορυφαία ευρωπαικά και ιαπωνικά μοντέλα. Χαμηλή τιμή απόκτησης, ανάγκες συντήρησης πολιτικής μοτοσικλέτας (service κάθε 3.000 χλμ), οικονομία καυσίμου χωρίς αντίπαλο, αλλά και ποιοτικά, κορυφαία, επώνυμα εξαρτήματα, μοναδική εμφάνιση, και μεγάλες -πολύ μεγάλες- δυνατότητες στο χώμα. Στη σέλα του πέρασα μερικές πραγματικά μοναδικές off-road στιγμές, ενώ όσο το πίεζα, τόσο με εξέπλησσε, καθώς δεν σήκωσε πουθενά τα χέρια ψηλά, ήταν παντού ελεγχόμενο, εύκολο και ικανότατο.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, A/Ψ, 2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
233 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
69x62,5 |
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
20/8.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,83/7.000 |
Τροφοδοσία |
καρμπυρατέρ |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
4,3 |
Βάρος (κενό/γεμάτο, kg) |
105/115 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
105 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Υβριδικό περιμετρικό |
Αναρτήσεις Ε |
USD Marzocchi 40 χλστ., ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή (χλστ.) |
260 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Sachs, ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή |
300 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /300, 2Ε |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /220, 1Ε |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
90/90-21" |
Ελαστικό Π |
120/90-18" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.380 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
920 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
BMW R 1300 RT: Grand Touring με προδιαγραφές μέλλοντος
TRIUMPH TRIDENT TRIPLE TRIBUTE: Ο θρύλος Slippery Sam επιστρέφει
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
BMW R1300RS: «Κλασική» Sport Touring με κινητήρα 1300 κ.εκ. και κιβώτιο ASA
Μέθυσε, οδήγησε Harley χωρίς παντελόνι και ―δικαίως― το πλήρωσε
Morbidelli: Η μάρκα για την οποία έφτιαχνε ανταλλακτικά η Ferrari
Eride ΜΤ-8 και ΜΤ-8S: Πανάλαφρα, διθέσια με αποθηκευτικό χώρο και μπαγκαζιέρα
Βάση κινητού Interphone SMCRAB 24 Pro
Μπαλακλάβα full face AGVpro Coolmax
Ελαστικά Pirelli Angel Scooter 100/80-16 & 120/80-16
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr