Το PR4 συγκεντρώνει μια πλειάδα δυνατών σημείων, που το κάνουν εύκολα ένα από τα δυνατότερα εναλλακτικά χαρτιά απέναντι στα γνωστά κορυφαία ευρωπαικά και ιαπωνικά μοντέλα. Χαμηλή τιμή απόκτησης, ανάγκες συντήρησης πολιτικής μοτοσικλέτας (service κάθε 3.000 χλμ), οικονομία καυσίμου χωρίς αντίπαλο, αλλά και ποιοτικά, κορυφαία, επώνυμα εξαρτήματα, μοναδική εμφάνιση, και μεγάλες -πολύ μεγάλες- δυνατότητες στο χώμα. Στη σέλα του πέρασα μερικές πραγματικά μοναδικές off-road στιγμές, ενώ όσο το πίεζα, τόσο με εξέπλησσε, καθώς δεν σήκωσε πουθενά τα χέρια ψηλά, ήταν παντού ελεγχόμενο, εύκολο και ικανότατο.
| 
			 Τεχνικά Χαρακτηριστικά  | 
	|
| 
			 Κινητήρας  | 
		
			 4T, 1Κ, A/Ψ, 2β  | 
	
| 
			 Κυβισμός (κ.εκ.)  | 
		
			 233  | 
	
| 
			 Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)  | 
		
			 69x62,5  | 
	
| 
			 Συμπίεση (:1)  | 
		
			 Δ.Α.  | 
	
| 
			 Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)  | 
		
			 20/8.000  | 
	
| 
			 Ροπή (kgm/σ.α.λ.)  | 
		
			 1,83/7.000  | 
	
| 
			 Τροφοδοσία  | 
		
			 καρμπυρατέρ  | 
	
| 
			 Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)  | 
		
			 7  | 
	
| 
			 Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.)  | 
		
			 4,3  | 
	
| 
			 Βάρος (κενό/γεμάτο, kg)  | 
		
			 105/115  | 
	
| 
			 Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)  | 
		
			 105  | 
	
| 
			 Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 Τύπος  | 
		
			 Υβριδικό περιμετρικό  | 
	
| 
			 Αναρτήσεις Ε  | 
		
			 USD Marzocchi 40 χλστ., ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ  | 
	
| 
			 Διαδρομή (χλστ.)  | 
		
			 260  | 
	
| 
			 Αναρτήσεις Π  | 
		
			 Αμορτισέρ Sachs, ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ  | 
	
| 
			 Διαδρομή  | 
		
			 300  | 
	
| 
			 Φρένα Ε (χλστ.)  | 
		
			 Δ /300, 2Ε  | 
	
| 
			 Φρένα Π (χλστ.)  | 
		
			 Δ /220, 1Ε  | 
	
			Τροχοί-Ελαστικά | 
		
			 
  | 
	
| 
			 Ελαστικό Ε  | 
		
			 90/90-21"  | 
	
| 
			 Ελαστικό Π  | 
		
			 120/90-18"  | 
	
| 
			 Διαστάσεις  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 Μήκος (χλστ.)  | 
		
			 Δ.Α.  | 
	
| 
			 Πλάτος (χλστ.)  | 
		
			 Δ.Α.  | 
	
| 
			 Μεταξόνιο (χλστ.)  | 
		
			 1.380  | 
	
| 
			 Ύψος σέλας (χλστ.)  | 
		
			 920  | 
	
| 
			 Εξοπλισμός  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 ABS/Ρυθμ.  | 
		
			 Ν/Ν  | 
	
| 
			 Traction Control/Ρυθμ.  | 
		
			 Ν/Ν  | 
	
| 
			 Στροφόμετρο  | 
		
			 Ν  | 
	
| 
			 Immobiliser  | 
		
			 Ν  | 
	
| 
			 Υπολογιστής ταξιδιού  | 
		
			 Ν  | 
	
| 
			 Μερικός χιλιομετρητής  | 
		
			 Y  | 
	
| 
			 Ένδειξη βενζίνης  | 
		
			 Ν  | 
	
| 
			 Δείκτης θερμοκρασίας  | 
		
			 Ν  | 
	
| 
			 Θερμοκρασία περιβάλλοντος  | 
		
			 Ν  | 
	
| 
			 Ζελατίνα/Ρυθμ.  | 
		
			 Ν/Ν  | 
	
| 
			 Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ  | 
		
			 Υ/Υ  | 
	
| 
			 Πλάγιο σταντ  | 
		
			 Y  | 
	
| 
			 Κεντρικό σταντ  | 
		
			 Ν  | 
	
| 
			 Χειρολαβές/Σχάρα  | 
		
			 Ν/Ν  | 
	
| 
			 Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π  | 
		
			 Υ/Υ  | 
	
EICMA 2025 Morbidelli : T502XR ένα νέο adventure για την Α2 κατηγορία
EICMA 2025: Η Morbidelli επιστρέφει στην cruiser κατηγορία με το νέο C652V
EICMA 2025 - Aprilia RSV4 X-GP: 10 χρόνια RS-GP, 30 μοτοσυκλέτες καθαρής αγωνιστικής τρέλας
EICMA 2025 Aprilia SR GT 400: Με 36 ίππους , ανεστραμμένο πιρούνι και 16άρι τροχό εμπρός
EICMA 2025 Honda: E-Clutch σε CB500 , CBR500R , NX500 , Hornet 750 και Transalp XL750
Η Honda παρουσίασε στην EICMA 2025 τη νέα CB1000GT, το sport-touring αδελφάκι του Hornet
EICMA 2025: Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
EICMA 2025 Yamaha YZF-R7 2026: Νέα γενιά με κινητήρα Euro5+ και ride-by-wire
EICMA 2025: Voge RR660S τετρακύλινδρο με 100 ίππους
EICMA 2025 Royal Enfield Bullet 650: Η κλασική επιστρέφει με δικύλινδρο κινητήρα 648 κ.εκ.
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία:   Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.:  998384177 
Δ.Ο.Υ.:  ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail:  [email protected]
 
Τηλέφωνο: 211 1085500 
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr 
Διοικητικά Στελέχη     
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη 
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής:  Νίκος Καρανάσιος 
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης 
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.