Το νέο μοντέλο φέρει αλλαγές στην εμφάνιση του, βελτιώσεις στον κινητήρα και το πλαίσιο και αρκετά ακόμα σημεία στα οποία αναβαθμίζεται.

Honda SH Mode 125 2021

Honda SH Mode 125 2021

Honda SH Mode 125 2021

Honda SH Mode 125 2021

Στα πλαίσια των παρουσιάσεων των νέων μοντέλων για το 2021, η Honda αποκάλυψε το νέο SH Mode 125. Το μοντέλο φέρει αλλαγές στην εμφάνιση του, βελτιώσεις στον κινητήρα και το πλαίσιο και αρκετά ακόμα σημεία στα οποία αναβαθμίζεται. Ας δούμε.
 
Το μοντέλο αλλάζει στην εμφάνιση, με νέο LED φωτιστικό σώμα εμπρός, ενώ αποκτά ένα μεγαλύτερο επίπεδο πάτωμα, για αυξημένο χώρο για τα πόδια του αναβάτη και μεγαλύτερες μεταφορικές δυνατότητες για αντικείμενα. Ο χώρος έχει μεγαλώσει κατά 10 χιλιοστά προς τα εμπρός, ενώ η σέλα παραμένει στα 765 χιλιοστά ύψους. Νέο είναι και το ντουλαπάκι ποδιάς στο αριστερό μέρος, το οποίο φέρει και παροχή ρεύματος τύπου USB-A για φόρτιση κινητού ή ηλεκτρονικής συσκευής. Κάτω από την σέλα, ο χώρος αυξάνεται στα 18,5 λίτρα όγκου.
 
Το νέο SH Mode 125 εξοπλίζεται επίσης με το σύστημα Smart Key, που επιτρέπει ενεργοποίηση του scooter αλλά και άνοιγμα του top box, με την χρήση του ηλεκτρονικού ασύρματου πομπού.
 
Ο κινητήρας των 125 κυβικών είναι νέος, με τετραβάλβιδη κεφαλή και ακολουθεί την φιλοσοφία eSP+ για τις ελάχιστες δυνατές απώλειες ενέργειας από τον ίδιο τον κινητήρα. Το μοτέρ αποδίδει 11,4 ίππους στις 8.500 στροφές και 1,2 kgm ροπής στις 5.000 στροφές, ενώ εξοπλίζεται και με σύστημα Start-Stop που τον απενεργοποιεί σε στάση και τον ενεργοποιεί μόνο με το άνοιγμα του γκαζιού. Ο νέος κινητήρας συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 5 και η Honda δηλώνει, ότι καταναλώνει 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το ρεζερβουάρ έχει όγκο 5,5 λίτρων με την θεωρητική αυτονομία να φτάνει τα 275 χιλιόμετρα.
 
Το πλαίσιο είναι νέο και ελαφρύτερο κατά 8%, ενώ ακολουθεί την τεχνολογία eSAF (enhanced Smart Architecture Frame) και είναι φτιαγμένο από πρεσαριστό ατσάλι. Το βάρος του μοντέλου ανέρχεται στα 118 κιλά, γεμάτο. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός με διαδρομή 89 χιλιοστών, ενώ ο εμπρός τροχός 16 ιντσών και τα ελαστικά του μοντέλου είναι νέα –τα τελευταία υπόσχονται μείωση της κατανάλωσης κατά 45.  Στα φρένα, το εμπρός δισκόφρενο των 220 χιλιοστών συνεργάζεται με το πίσω ταμπούρο, μέσω συστήματος CBS - συνδυασμένης πέδησης.

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

  • C_R_O_M________

    Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.

      6
  • Ippokratis

    Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.

      4
  • Γιώργος

    Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt

      2
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)

        9