• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το ρυθμιζόμενο πιρούνι της kayaba και τα φρένα της brembo συνεργάζονται ιδανικά σε άσφαλτο και χώμα.

Το αμορτισέρ προέρχεται από την Kayaba, εδράζεται χωρίς μοχλικό και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Ψηλό Scrambler;

 

Μπορεί να μοιάζει απλώς σαν ένα ψηλομένο scrambler, το Desert Sled όμως έχει διαφορές που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά και έγιναν με σκοπό να μπορεί να αντεπεξέλθει στις αυξημένες απαιτήσεις του χώματος. Έτσι,το πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα απέκτησε δυο ακόμα σωλήνες, ενώ νέα τμήματα τοποθετήθηκαν στο μέρος που εδράζεται το ενισχυμένο ψαλίδι, το οποίο είναι και μακρύτερο από των υπόλοιπων scrambler. Αυτές οι αλλαγές είχαν σαν αποτέλεσμα να αυξηθεί η ακαμψία, αλλά και το βάρος το οποίο πλέον ανέρχεται στα 207 κιλά (πλήρης υγρών). Στον τομέα των αναρτήσεων, η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι  46 χιλ από την Kyaba που συγκρατείται από νέες τιμονόπλακες, ενώ από την ίδια εταιρία είναι και το πίσω αμορτισέρ το οποίο ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς και εδράζεται χωρίς μοχλικό. Οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων αγγίζουν τα 200 χιλιοστά εμπρός και πίσω και φανερώνουν τις άγριες διαθέσεις του Desert Sled. Την πέδηση αναλαμβάνει ένας δίσκος 330 χιλ εμπρός με ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα της Brembo και ένας δίσκος  245mm πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα που συνεργάζονται με ABS το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί, ανάλογα του τερέν και των ορέξεων του αναβάτη...

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ