• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Είναι πολύ ευχάριστο για ένα scooter του μεγέθους του Speedfight, να βλέπεις χώρο για ένα κλειστό κράνος και όχι μόνο, κάτω από την σέλα.

Μία σέλα που, αν και δεν διεκδικεί δάφνες άνεσης, είναι απόλυτα επαρκής για αστραπιαίες αστικές μετακινήσεις.

Aνεση-εργονομία: Η απλότητα στο επίκεντρο

 

Ανεβαίνοντας στο scooter, το τιμόνι έρχεται σχετικά χαμηλά, σε σωστή απόσταση από τον αναβάτη και άνοιγμα για τα χέρια. Εντυπωσιάζει δε, ο χώρος που έχει προβλεφθεί για τα πόδια του αναβάτη, το οποίο σημαίνει ότι ακόμα και πανύψηλοι χρήστες θα βολευτούν χωρίς κανένα πρόβλημα για τα γόνατα τους. Η σέλα, ωστόσο, δεν συμβάλλει στην εργονομία όσο θα έπρεπε. Είναι στενή, μικρού μεγέθους, ενώ το γέμισμά της είναι αρκετά μαλακό και όχι πολύ πυκνό. Ως αποτέλεσμα, ο αναβάτης δεν απολαμβάνει την καλύτερη δυνατή άνεση αν παραμένει πάνω της για αρκετή ώρα -σε πιο σύντομες διαδρομές τα πράγματα είναι αρκετά καλύτερα. Στον αντίποδα, ο χώρος από κάτω της εκπλήσσει ευχάριστα, καθώς χωρά εύκολα ένα full face κράνος και κάποια ακόμη αντικείμενα. 

Το κεντρικό «ντουλαπάκι» στο τιμόνι προσφέρει ένα ιδιαίτερο εργονομικό plus: Πέρα από την αποθήκευση και την θύρα USB που βρίσκεται εκεί, το σημείο μπορεί να φιλοξενήσει βάση κινητού -διαθέσιμη εξτρά- και ο αναβάτης μπορεί να φορτίζει το τηλέφωνό χρησιμοποιώντας το και ως σύστημα πλοήγησης! Ακριβώς από πάνω βρίσκεται ο λιτός πίνακας οργάνων, που θυμίζει αντίστοιχους...enduro μοτοσυκλετών: Δείχνει ταχύτητα, στάθμη καυσίμου και ολικό-μερικό χιλιομετρητή. Θα θέλαμε να υπάρχουν περισσότερες ενδείξεις, η αλήθεια είναι –για παράδειγμα, ώρα ή στροφόμετρο. Όμως οι πληροφορίες είναι ευανάγνωστες και φωτίζονται όμορφα σε μπλέ χρώμα, θυμίζοντας ψηφιακό ρολόι. 

PEUGEOT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ