Προφανώς η άνεση δεν βρίσκεται σε touring ή GT Scooter επίπεδα αλλά το θετικό είναι πως για την κατηγορία της η μοτοσικλέτα τα καταφέρνει πολύ καλά! Θα περίμενε κανείς, αντικρύζοντας την σέλα και γενικά το «αθλητικό» παρουσιαστικό, πως το Z800 θα αποδεικνυόταν άβολο αλλά τα πράγματα –ευτυχώς- δεν είναι έτσι. Τηρουμένων των αναλογιών, η μοτοσικλέτα είναι πολύ άνετη για τον οδηγό, ο οποίος δεν θα προβληματιστεί ακόμη και σε πολύωρη παραμονη στην σέλα της. Eνώ το Z800 υϊοθετεί ένα extreme παρουσιαστικό, η θέση οδήγησης συμπλέει περισσότερο με τα allround πρότυπα και δεν υποβάλει τα άκρα σε υπερεκτάσεις ή τις αρθρώσεις σε… στραμπουλήγματα. Για τον συνεπιβάτη βέβαια τα πράγματα δεν είναι το ίδιο ρόδινα, αφού κάθεται ψηλά, σε ένα μικρό και κατηφορικό σελάκι. Τα μαρσπιέ του που είναι τοποθετημένα σε καλή θέση και οι «χωνευτές» στην ουρά χειρολαβές -που προσφέρουν καλή στήριξη, σώζουν κάπως την κατάσταση αλλά σε καμία περίπτωση δεν ανάγουν το Z800 σε βασιλιά της άνεσης για δύο…
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
Royal Enfield Himalayan electric: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες της νέας Adventure
Quasar 1980: Στο σφυρί η σπάνια βρετανική μοτοσυκλέτα με οροφή
Νέα πατέντα αποκαλύφθηκε από την ΚΤΜ για ηλεκτρικό-μηχανικό supercharger
Kymco X-Town ST 250 2025: Euro5+ με νέα σχεδίαση στο μπροστινό μέρος και μεγάλη ζελατίνα
Μεσαία Sport Touring με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Διάφανη, φιμέ ή φωτοχρωμική ζελατίνα
KTM 990 RC R: Στην παραγωγή τον Οκτώβριο του 2025 με νέα γενιά μοντέλων
OXFORD Mint & βούρτσες: Πλήρης καθαρισμός μοτοσυκλέτας-εξοπλισμού
Βαλβίδες: Ο ταχύρυθμος παλμός του κινητήρα κάθε μοτοσυκλέτας
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ.ΣΤΑ ΓΥΜΝΑ STREET ΟΣΑ ΚΑΛΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ Ο ΑΕΡΑΣ ΣΕ ΜΑΣΤΙΓΩΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130 KM/H KAI ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ.ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ 240 KM/H ME ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ GENESIS 1000 ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΑ 140KM/H ΜΕ ΤΟ VERSYS 650 ΝΟΙΩΘΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΝΑ ΜΕ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΝΟΣ.
Από τεχνικής πλευράς ένα κλασσικά σωστό Kawa. Καλύτερα όμως να έμενε στα 750 για λόγους σεβασμού της παράδοσης. 50cc και λίγα άλογα παραπάνω δεν τα χρειάζεται στα αλήθεια κανείς, ένα Ζ 750 όμως είναι αξία ανεκτίμητη!