Η τελευταία γενιά του Z800 δεν είναι απλώς η πιο ολοκληρωμένη στην ιστορία της σειράς αλλά αποτελεί ένα εξαίρετο δείγμα allrounder, ανεξαρτήτως εταιρείας, με υπερτονισμένα τα sport χαρακτηριστικά. Κάνει τα πάντα πολύ πάνω από τον μέσο όρο, είναι όμορφο, έχει «Kawasaki» αίσθηση και εμφανίζεται πολύ πιο «ανθρώπινο» και «μετρημένο» από τα 1000+ αντίστοιχα μοντέλα που επενδύουν στην υπερβολή, η οποία έχει και αυτή την χάρη της βέβαια. Αν λοιπόν έχετε μια οξύμωρη ορθολογιστική προσέγγιση στο θέμα «streetfighter» ή αν θέλετε να κάνετε μια ασφαλή μετάβαση από μικρότερους κυβισμούς σε μεγαλύτερους, το Z800 προτείνεται ανεπιφύλακτα!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 4K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
806 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
71Χ50,9 |
Συμπίεση (:1) |
11,9 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
111/10.200 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
8,4/Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
Δ.Α. |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό, με προεκτάσεις
αλουμινίου |
Αναρτήσεις Ε |
USD πιρούνι 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ |
Διαδρομή |
137 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/310, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/250, 1Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
180/55-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.100 |
Πλάτος (χλστ.) |
800 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.445 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
834 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ / Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Υ |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Υ/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ /Υ |
Την επόμενη βδομάδα μπορεί να περάσει το MotoGP στην Liberty Media (F1)
Voge 660RR: Πλησιάζει το μεσαίο Supersport της εταιρείας
Εξατμίσεις YYPANG: Με αγωνιστικό DNA
Ψηφίστε και κερδίστε 3 Service Aprilia
Best Moto By LS2: CFMOTO 450NK
Η Husqvarna προσφέρει επέκταση εγγύησης για τα ασφάλτινα μοντέλα του 2024
Bel-Ray EXP Synthetic Ester Blend 4T Engine Oil
Κλειδαριά κράνους Abus Combiflex Trip 125 Black
Anorak αδιάβροχη καπαρντίνα Street X-Long
Benelli TRK 702: Με 7.980 ευρώ και δώρο γνήσιες βαλίτσες αξίας +1000 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ.ΣΤΑ ΓΥΜΝΑ STREET ΟΣΑ ΚΑΛΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ Ο ΑΕΡΑΣ ΣΕ ΜΑΣΤΙΓΩΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130 KM/H KAI ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ.ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ 240 KM/H ME ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ GENESIS 1000 ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΑ 140KM/H ΜΕ ΤΟ VERSYS 650 ΝΟΙΩΘΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΝΑ ΜΕ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΝΟΣ.
Από τεχνικής πλευράς ένα κλασσικά σωστό Kawa. Καλύτερα όμως να έμενε στα 750 για λόγους σεβασμού της παράδοσης. 50cc και λίγα άλογα παραπάνω δεν τα χρειάζεται στα αλήθεια κανείς, ένα Ζ 750 όμως είναι αξία ανεκτίμητη!