
Τη ραχοκοκαλιά της μοτοσυκλέτας αποτελεί ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα που συνεργάζεται με ένα όμορφο ψαλίδι κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες κυκλικής διατομής. Η γεωμετρία της είναι πιο αργή σε σχέση με την ασφάλτινη αδερφή της και σε αυτό παίζει ρόλο και το αυξημένο βάρος, καθώς η ζυγαριά σταματά στα 235 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων. Πάντως, παραμένει βράχος σταθερότητας στις υψηλές ταχύτητες.
Ανατριχιάστε με το νέο Bimota Tesh H2
Kawasaki W800 2020: Ώρα ολοκλήρωσης
Κουτρουμάνος: Η λύση και στα ελαστικά!
Rins-Mir: Δημοπρασία υπέρ των παιδιών με λευχαιμία
Dainese: Συνέντευξη με τον Υπεύθυνο Εξαγωγών, Κωνσταντίνο Περτόπουλο
Πολωνία-Σιβηρία με μία Honda XL600!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2019 - mototriti.gr
Οποιος εχει οδηγησει και το λεοντσινο και το trk που φορουν το ιδιο μοτερ θα εχουν διαπιστωσει οτι λογω βαρους στο ον-οφ,δεν επιταχυνει οπως στο γυμνο και πρεπει να το ξεζουμιζεις για να δεις λιγο υψηλη τελικη.Δεν συζηταμε για δικαβαλο και με μπαγκαζια πρεπει να εχεις πολυυυυυ υπομονη,εκτος αν εισαι νεοεισερχομενος και δεν εχεις εμπειρια απο την κατηγορια 650 κ.εκ plus...Σε γενικες γραμμες ομως ειναι ομοιογενες συνολο και με ενα δυνατοτερο μοτερ θα ταιριαξει γαντι στις απαιτησεις των οδηγων στην χωρα μας.
μια πολυ καλη προταση σε αυτα τα κυβικα με πολυ καλη υποδυναμη και ροπη για τα κυβικα της (λιγο παραπανω απο χοντα αλλα και πολυ ποιο φτηνη απο χοντα )και το κυριοτερο ,ειναι κουκλα
δηλαδή Terry, το honda 500 ειναι καλύτερο που έχει ιδια άλογα και παραπλήσιο βάρος;; μια χαρα εναλλακτική πρόταση ειναι στην κυριαρχία των ιαπωνικών... και πιο οικονομικό
Απογοητευτικη αποδοση λογω κακης αναλογιας kg/hp έχει απόδοση ενός 300cc Aνθρακας ο Xρυσος για τις εκτος δρομου δυνατοτητες