Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;
Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;
Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;
Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;
Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;
Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;
Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;
Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;
Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;
Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;
  • Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;
  • Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;
  • Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;
  • Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;
  • Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;
  • Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;
  • Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;
  • Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;
  • Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;
  • Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;

Cruiser με V4 κινητήρα από την QJMOTOR;

V4 κινητήρας 600cc με ισχύ 68 ίππων
Με αναρτήσεις από τη Marzocchi
219 κιλά και τροχοί 16 ιντσών
Από τον Ιανουάριο στην αγορά της Ιταλίας έναντι 6.950 ευρώ

V4 κινητήρας 600cc με ισχύ 68 ίππων

Η QJMOTOR είχε καταθέσει δίπλωμα για τον V4 κινητήρα από τον Απρίλιο του 2023 ενώ πολύ πιθανό είναι να δούμε στο μέλλον και ένα Benelli Tornado V4 με τον ίδιο κινητήρα αφού ανήκουν στον ίδιο όμιλο. Με χωρητικότητα 600cc και γωνία κλίσης κυλίνδρων 90°, έχει μέγιστη απόδοση 68 ίππων (50kW) στις 10.500 σαλ και μέγιστη ροπή 54 Nm στις 8.000 σαλ και θα εξοπλίζει ένα χαμηλό cruiser ονόματι SRV 600 V. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 178 χλμ/ω όπως ισχυρίζεται η εταιρεία.


 

Με αναρτήσεις από τη Marzocchi

Το SRV 600 V έχει στο πίσω μέρος του, σε στυλ κλασικής μοτοσυκλέτας flat-track, διπλά αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση ενώ μπροστά τοποθετείται ένα τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi. Όσον αφορά τα φρένα στον εμπρός τροχό βρίσκονται δύο δίσκοι 300 χλστ με τετραπίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες, ενώ πίσω ένας δίσκος 260 χλστ και το σύστημα ελέγχει μονάδα ABS.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

219 κιλά και τροχοί 16 ιντσών

Το μεταξόνιό της είναι μακρύ, όπως αρμόζει σε ένα Bobber, στα 1580 χλστ και το ύψος της σέλας στα μόλις 720 χλστ καθιστώντας σχεδόν τον κάθε αναβάτη ικανό να πατάει στο έδαφος και με τα δύο του πέλματα ώστε να μπορεί να διαχειρίζεται και τα 219 κιλά της μοτοσυκλέτας. Δεν έχει καθοριστεί αν αυτό είναι το βάρος της με το ρεζερβουάρ των 16 λίτρων γεμάτο όμως είναι διαχειρίσιμο για μία μοτοσυκλέτα της κατηγορίας. Οι τροχοί του Bobber είναι διαμέτρου 16 ιντσών με διαστάσεις ελαστικών 130/90 μπροστά και 180/65 πίσω, ενώ η ήσυχη τελική μετάδοση κάνει χρήση οδοντωτού ιμάντα.


 

Από τον Ιανουάριο στην αγορά της Ιταλίας έναντι 6.950 ευρώ

Η μίξη του κλασικού Bobber look και της sport εμφάνισης αποτελεί πόλο έλξης ενώ ο V4 κινητήρας της είναι πλέον σπάνιο φαινόμενο σε αυτά τα κυβικά. Όταν η QJMOTOR είχε καταθέσει τα χαρτιά για να γεννηθεί αυτός ο κινητήρας δεν γνωρίζαμε τα κυβικά του και γενικά λεπτομέρειες σχετικά με αυτόν, αλλά σε αυτά δίνονταν έμφαση στην διάταξη των δύο αλυσίδων χρονισμού του στροφάλου. Στην Ιταλία ξεκίνησε να πωλείται τον Ιανουάριο στην τιμή των 6.950 ευρώ. Όσο για την χώρα μας, δεν γνωρίζουμε ακόμα πότε θα έρθει και ποιά θα είναι η τιμή του.